quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef Nober het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Groningen de Europa League wint, dan koop ik ieder in dit deel 32 van het topic een halve liter.quote:
Oh dat is een prettig vooruitzicht.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als Groningen de Europa League wint, dan koop ik ieder in dit deel 32 van het topic een halve liter.
Genoteerdquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als Groningen de Europa League wint, dan koop ik ieder in dit deel 32 van het topic een halve liter.
Gaat een hoop geld kosten, maar ik hoop vurig dat ik moet betalen.quote:
Gewoon Landerbrau kopen, dan ben je met 10 euro klaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gaat een hoop geld kosten, maar ik hoop vurig dat ik moet betalen.
Tijd zat om te sparen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gaat een hoop geld kosten, maar ik hoop vurig dat ik moet betalen.
En wat krijgen we als ze niet winnen dat lijkt mij interessanter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat zal het inderdaad zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet beschikt over zoveel voetbalvisie
Misschien ff een pol aanmaken waar we op biermerken kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon Landerbrau kopen, dan ben je met 10 euro klaar
Pilsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien ff een pol aanmaken waar we op biermerken kunnen stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dan heb ik zelf die halve liters nodig om wederom een teleurstelling in de euroborg weg te drinken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat krijgen we als ze niet winnen dat lijkt mij interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |