Hmmmquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen om een grapje over Smit wat zielig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In alle opzichten een kut seizoen voor Dortmund.
Lekker voor zequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In alle opzichten een kut seizoen voor Dortmund.
Dit doet me deugd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Ik heb geen TR gemaakt.
Hij heeft vaak gelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind het altijd maar een negatieve zeiklul.
Hier ben ik het overigens mee eens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Wat maakt het uit wie TR maakt en wie de ban zet, je moet je gewoon braaf aan de regels houden en niks banwaardigs doen.
Wie heeft jou dat wijs gemaakt dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Wat maakt het uit wie TR maakt en wie de ban zet, je moet je gewoon braaf aan de regels houden en niks banwaardigs doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |