Die komt bij Feyenoord vandaan, dom varken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jullie is iedereen een groot talent.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Je loopt achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jullie is iedereen een groot talent.
Ja, 1 jaar bij ajax en dan komt hij blijkbaar uit de eigen jeugd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komt bij Feyenoord vandaan, dom varken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een zeer sterke poll ontwikkeld
Poll: Welk merk bier moet hottentot uitdelen bij EL-winst GRO
• Landerbrau
• Iets anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hij heeft niet bij Ajax gevoetbald.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, 1 jaar bij ajax en dan komt hij blijkbaar uit de eigen jeugd.
Altijd he.quote:
Misschien koopt Twente hem wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
Saymak stiekem omgekocht door Belchinezen?
Gewoon een matige spelerquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
Saymak stiekem omgekocht door Belchinezen?
Ik vergeef je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, herhaling was het eerste beeld. Ze hadden eerst Wolfsburg
Geen dank GGMM. Jouw bedankje doet me echt veel.quote:
Hallo Kenneth.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef beantherio het volgende:
Verwarrende wedstrijd. Beste kansen voor PEC maar toch vond ik Twente dreigender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |