Hij heeft niet bij Ajax gevoetbald.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, 1 jaar bij ajax en dan komt hij blijkbaar uit de eigen jeugd.
Altijd he.quote:
Misschien koopt Twente hem wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
Saymak stiekem omgekocht door Belchinezen?
Gewoon een matige spelerquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
Saymak stiekem omgekocht door Belchinezen?
Ik vergeef je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, herhaling was het eerste beeld. Ze hadden eerst Wolfsburg
Geen dank GGMM. Jouw bedankje doet me echt veel.quote:
Hallo Kenneth.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef beantherio het volgende:
Verwarrende wedstrijd. Beste kansen voor PEC maar toch vond ik Twente dreigender.
Weet ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen dank GGMM. Jouw bedankje doet me echt veel.
Dan was het een andere, leek er op. Ajax heeft toch zo'n Ebecilio gehad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft niet bij Ajax gevoetbald.
DOM VARKEN
Misschien is het danny wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef hafcfan het volgende:
Welke nazi heeft Powerloungen laten bannen?
Gebruik van Nazi is een ban waard.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef hafcfan het volgende:
Die kans is groot ja, ze winkelen graag in de Overijsselse hoofdstadquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien koopt Twente hem wel.
Je weet het nooit. PEC is inmiddels de levensbron van Twente.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
Op NPO 1 een serie over lichtgetinte jongemannen die in Nederland wonen.
De moeite waard om even te zappen.
BBC loverquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
godverdommequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef hafcfan het volgende:
Bedoel je opsporing verzocht?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Can @ Hotel Adagio, Caen, France. Pours light yellow with a white head. Aroma of malt, grain, cardboard. Flavor is sweet malt, sugar, grain, cardboard. Thin watery body, lively carbonation.
quote:Aroma of grains, cardboard, metallic notes, hint of hops. Flavour is moderate sweet with a moderate bitter finish. Boring Lager.
Ik ga toch geen vloeibaar karton uitdelen.quote:[9/30/14] Can on a park bench in Amsterdam. Straight from the can. As “Lander Bräu Premium Beer”. 4.9%. Grainy aroma with a bit of DMS and a papery hint. Sweetish grainy flavor with a metallic hint and a faint bitter touch in the finish with a papery note. Light-bodied. Not too offensive.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |