Joh, die ogen van jou...quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef Californium het volgende:
Geen idee. Ik vind mezelf nogsteeds niet helemaal geweldig leuk ofzo dus ik snap niet zo goed waarom wel
Haiquote:
Jij hebt helemaal geen swingdress en hoge hakken nodig,quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit te paard gezien, hè. Dat is geen hoge hakken en swingdress, hoor
. Maar goed, schijt idd
. Ben benieuwd wat ze ervan maken.
[..]
Serieus, ik krijg die beelden wel te zien maar ik krijg ze niet om ermee te doen wat ik wil of zo.
[..]. Ik denk dat je dan lang kunt wachten
. Het is voor andere doeleinden dan reclame, geen idee waarvoor eigenlijk
.
Alleen als je wilquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gratis af te halen vanavond
[..]
Sorry, niet slaan :$
DM je adres en telefoonnummer maar.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ken je alleen van leuk overkomen op TC. Ik zou wellicht de gok wagen als ik yats was. Maar jullie hebben al eens gemeet toch?
quote:
Ik kom hier voor mijn ego.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen komen hier niet voor advies, maar om te klagen en stiekem de bevestiging te krijgen dat het aan al die kutwijven ligt.
Dat sowieso. Cali is een leuke vrouw, al beseft ze zich dat zelf soms te weinig.quote:
Valt mee hoor. Ik weet dat ik bepaalde kwaliteiten heb, alleen tref ik niet altijd vrouwen die dat op waarde schatten. Plus, ik ben stiekem zonder drank best verlegenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja hier is het niet echt geloofwaardig meer zo van de ene op de andere dag
Gehuil naar de maan vind ik datquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen komen hier niet voor advies, maar om te klagen en stiekem de bevestiging te krijgen dat het aan al die kutwijven ligt.
Jij hebt mij nu in het echt gezien. Ben ik net zo leuk als op de TC?quote:
Lief van jequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen swingdress en hoge hakken nodig,
[..]
Alleen als je wil
Ik ben blij dat ik mijn aanvullende platvloerse opmerking niet heb uitgesproken.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn aanvullende platvloerse opmerking niet heb uitgesproken.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen swingdress en hoge hakken nodig,
[..]
Alleen als je wil
Vanavond heb ik het al druk :$quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]Geen idee. Ik vind mezelf nogsteeds niet helemaal geweldig leuk ofzo dus ik snap niet zo goed waarom wel
Je hebt helemaal gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die avonden dat jij en Joysa met keiharde hand regeerden over de chatrooms.
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik van slag ben eh? Beter gaan we trouwen. Does that answer your question? :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hebt mij nu in het echt gezien. Ben ik net zo leuk als op de TC?![]()
Ahhhh doe eens ?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn aanvullende platvloerse opmerking niet heb uitgesproken.
Kan je toch nog wel met me daten zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Lekker overal omheen draaien ja.
[..]
Had ik het over jou dan? Nee
Die heb ik dan gemist. Heb mur eenmaal met drank op op de TC gezien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die avonden dat jij en Joysa met keiharde hand regeerden over de chatrooms.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef yats het volgende:
[..]Zouden we elkaar niet op de vingers tikken als we dergelijke dingen over onszelf op fok zeggen? Dat ben je wel, alleen moet je er zelf in gaan geloven.
Ik moet een beetje aan mijn reputatie denken, voor zover die er überhaupt nog is.quote:
Nope...Altijd eerst de oplossing bij jezelf zoeken air. Vrouwen zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze komen vast wel online en dan plaats jij gewoon een link hier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit te paard gezien, hè. Dat is geen hoge hakken en swingdress, hoor
. Maar goed, schijt idd
. Ben benieuwd wat ze ervan maken.
[..]
Serieus, ik krijg die beelden wel te zien maar ik krijg ze niet om ermee te doen wat ik wil of zo.
[..]. Ik denk dat je dan lang kunt wachten
. Het is voor andere doeleinden dan reclame, geen idee waarvoor eigenlijk
.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik van slag ben eh? Beter gaan we trouwen. Does that answer your question? :$
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik van slag ben eh? Beter gaan we trouwen. Does that answer your question? :$
Met mijn wijn, peuken van vorigequote:
Wat een raar adres en telefoonnummer. En ook niet via DM.quote:
Misschienquote:
was dat een succes?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist. Heb mur eenmaal met drank op op de TC gezien.
Of ik doe het nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze komen vast wel online en dan plaats jij gewoon een link hier.
Ik bedoel; ik doe hier geen verdere uitspraken over :$quote:
Kan, willen is een tweede.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je toch nog wel met me daten zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan dit amper bijhouden trouwens.
Ik weet niet eens waar het precies voor is, enkel dat ze m'n buitenrit willen filmenquote:
Jammerquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben nog nooit van hier op TC geweest geloof ik
Doen dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom nou weer die huillachquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:36 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
[..]
Met mijn wijn, peuken van vorige, jouw jointje
!
Ik ben onwijs charming
App me maar. 0906 0911quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel; ik doe hier geen verdere uitspraken over :$
onze ruige fapsopsessies vergetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
Daar hou ik jou aanquote:
Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef Californium het volgende:
[..]!
Ik heb me weer eens opengesteld aan iemand en ga ik aan mezelf twijfelen
Stomme sukkel ben ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Oh zeker wel. Maar dat kun je beter gewoon accepteren, en dan alsnog proberen je persoonlijk gewoon eruit te halen.quote:
Zal het stiekem fax zijn die via deze weg in je buurt wilt komen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het precies voor is, enkel dat ze m'n buitenrit willen filmen.
Ik ook niet. Ga ik zo houden ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
Was een grapje hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor waarom? Wat is er mis met hier?
Wow, kinky :$quote:
Bazenlesquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Maar dat kun je beter gewoon accepteren, en dan alsnog proberen je persoonlijk gewoon eruit te halen.Don't get mad, get even.
Jij wil te graag.quote:
Dat zou wel heel omslachtig zijn... Maar wie weet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal het stiekem fax zijn die via deze weg in je buurt wilt komen?
Liefdequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb jou een keertje mogen aanschouwen.. het staat op mijn netvlies getekend zodat ik iedere nacht kan dromen over jou.quote:
Omdat ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom nou weer die huillach:$
Sws, vooral met drank op. Heb al even ingeslagen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kan, willen is een tweede.Je beekt m'n hart niet, je rukt 'm met blote handen uit m'n lijf, knijpt 'm fijn en vertrappelt 'm tot een pulpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jou een keertje mogen aanschouwen.. het staat op mijn netvlies getekend zodat ik iedere nacht kan dromen over jou.
Je was behoorlijk ver heen ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet toen ik half op mn muil ging toch
Hmm.. moet wel heel bijzonder zijn geweest dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jou een keertje mogen aanschouwen.. het staat op mijn netvlies getekend zodat ik iedere nacht kan dromen over jou.
Kijk, dat hoor ik graag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je beekt m'n hart niet, je rukt 'm met blote handen uit m'n lijf, knijpt 'm fijn en vertrappelt 'm tot een pulpje
Verkeerde strandquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal het stiekem fax zijn die via deze weg in je buurt wilt komen?
Dan is het ook niet boeiend verder.quote:
Mijn 8 jaar oude laptop kan dat niet aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was een grapje hoor
Keer TC-en is tof
Omdat jullie beiden hetzelfde op hetzelfde moment wilden. Simple as that. Waarom het moeilijk maken als het makkelijk kan? Dat moet je aan anderen overlatenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik!
Ik weet ook niet meer zo goed waarom de avond is geëindigd zoals hij eindigdeIk dacht eerst dat het zjn schuld was, maar nu betrap ik mezelf op herinneringen dat ik hem als eerste zoende
maar dat hij mij wel overhaalde om bij hem in bed te slapen
Nu ben ik ook benieuwdquote:
Wel even naaldhakken aandoen.quote:
Ik heb ook geen cam (meer)quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn 8 jaar oude laptop kan dat niet aan
Weet ik, maar als ik dat niet had gedaan was de avond anders geëindigdquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat jullie beiden hetzelfde op hetzelfde moment wilden. Simple as that. Waarom het moeilijk maken als het makkelijk kan? Dat moet je aan anderen overlaten
Bietje die halve J oproken jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik!
Ik weet ook niet meer zo goed waarom de avond is geëindigd zoals hij eindigdeIk dacht eerst dat het zjn schuld was, maar nu betrap ik mezelf op herinneringen dat ik hem als eerste zoende
maar dat hij mij wel overhaalde om bij hem in bed te slapen
Kan je net zo goed gaan groepsskypen toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook geen cam (meer)
Ik was retro met mijn VHS-kwaliteit
Ik kan me een advies van jou aan mij herinneren : niet denken, maar doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik dat niet had gedaan was de avond anders geëindigdNiet dat ik het erg vond, maar achteraf is het best ingewikkeld
![]()
Kijk, dát is wel baasquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gaan groepsskypen toch?
Ik was dronken, vorigequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bietje die halve J oproken ja
Nee, maar prima toch. Zolang het goed voelde. Het hele go with the flow riedeltje heb ik nu al een paar keer gegeven eh. En dingen als; je bent niemand iets verplicht behalve jezelf. So; just enjoy those things. Ja toch
Weet niet of iedereen Skype heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gaan groepsskypen toch?
Ik ga met haar kroelen de volgende keer. Of ze nou wil of niet. Maakt me niet uitquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan me een advies van jou aan mij herinneren : niet denken, maar doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |