Lief van jequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen swingdress en hoge hakken nodig,
[..]
Alleen als je wil
Ik ben blij dat ik mijn aanvullende platvloerse opmerking niet heb uitgesproken.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn aanvullende platvloerse opmerking niet heb uitgesproken.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen swingdress en hoge hakken nodig,
[..]
Alleen als je wil
Vanavond heb ik het al druk :$quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]Geen idee. Ik vind mezelf nogsteeds niet helemaal geweldig leuk ofzo dus ik snap niet zo goed waarom wel
Je hebt helemaal gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die avonden dat jij en Joysa met keiharde hand regeerden over de chatrooms.
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen komen hier niet voor advies, maar om te klagen en stiekem de bevestiging te krijgen dat het aan al die kutwijven ligt.
Er is een reden dat ik van slag ben eh? Beter gaan we trouwen. Does that answer your question? :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hebt mij nu in het echt gezien. Ben ik net zo leuk als op de TC?![]()
Ahhhh doe eens ?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn aanvullende platvloerse opmerking niet heb uitgesproken.
Kan je toch nog wel met me daten zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Lekker overal omheen draaien ja.
[..]
Had ik het over jou dan? Nee
Die heb ik dan gemist. Heb mur eenmaal met drank op op de TC gezien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die avonden dat jij en Joysa met keiharde hand regeerden over de chatrooms.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef yats het volgende:
[..]Zouden we elkaar niet op de vingers tikken als we dergelijke dingen over onszelf op fok zeggen? Dat ben je wel, alleen moet je er zelf in gaan geloven.
Ik moet een beetje aan mijn reputatie denken, voor zover die er überhaupt nog is.quote:
Nope...Altijd eerst de oplossing bij jezelf zoeken air. Vrouwen zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen komen hier niet voor advies, maar om te klagen en stiekem de bevestiging te krijgen dat het aan al die kutwijven ligt.
Ze komen vast wel online en dan plaats jij gewoon een link hier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit te paard gezien, hè. Dat is geen hoge hakken en swingdress, hoor
. Maar goed, schijt idd
. Ben benieuwd wat ze ervan maken.
[..]
Serieus, ik krijg die beelden wel te zien maar ik krijg ze niet om ermee te doen wat ik wil of zo.
[..]. Ik denk dat je dan lang kunt wachten
. Het is voor andere doeleinden dan reclame, geen idee waarvoor eigenlijk
.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik van slag ben eh? Beter gaan we trouwen. Does that answer your question? :$
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik van slag ben eh? Beter gaan we trouwen. Does that answer your question? :$
Met mijn wijn, peuken van vorigequote:
Wat een raar adres en telefoonnummer. En ook niet via DM.quote:
Misschienquote:
was dat een succes?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist. Heb mur eenmaal met drank op op de TC gezien.
Of ik doe het nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze komen vast wel online en dan plaats jij gewoon een link hier.
Ik bedoel; ik doe hier geen verdere uitspraken over :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |