Ik ben heel lief en leukquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als je één goede reden kan geven waarom ik dat zou willen.
Eh, wellichtquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
GMTA
[..]
Is best moeilijk
[..]
Als ik zeg: Kom maar. Zou je het doen ook![]()
[..]
Wel eens geprobeerd?
Omdat redenen. Have fun op jullie date!quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, doet u maar één portie. Lever je aan huis?quote:
Doe eens niet zo viesquote:
Geen idee.. Airquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op andere plekken ook niet. Vrouwen hebben daar toch een neus voor?
Om te weten dat er niet geluisterd wordt naar advies ja, dat kloptquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je post hier lang genoeg om beter te weten.
quote:
Ik ben Tijn. That is whyquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon de hele aankomende week allemaal naar RTV Zeeland kijken toch?
Dat zijn twee redenen!quote:
En hier klagen?quote:
quote:
Je hebt mij nog nooit te paard gezien, hèquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks aan doen, je ziet er toch altijd mooi uit. Word vast leuk, vooral genieten
Serieus, ik krijg die beelden wel te zien maar ik krijg ze niet om ermee te doen wat ik wil of zoquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon de hele aankomende week allemaal naar RTV Zeeland kijken toch?
Gratis af te halen vanavondquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, doet u maar één portie. Lever je aan huis?
Sorry, niet slaan :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vies
[..]
Geen idee.. Air
*zucht*
Mensen komen hier niet voor advies, maar om te klagen en stiekem de bevestiging te krijgen dat het aan al die kutwijven ligt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef Barbusse het volgende:
Om te weten dat er niet geluisterd wordt naar advies ja, dat klopt
Nee, je moet gewoon de angst laten varen om op je bek te gaan.quote:
Ik ken je alleen van leuk overkomen op TC. Ik zou wellicht de gok wagen als ik yats was. Maar jullie hebben al eens gemeet toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]Geen idee. Ik vind mezelf nogsteeds niet helemaal geweldig leuk ofzo dus ik snap niet zo goed waarom wel
Joh, die ogen van jou...quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef Californium het volgende:
Geen idee. Ik vind mezelf nogsteeds niet helemaal geweldig leuk ofzo dus ik snap niet zo goed waarom wel
Haiquote:
Jij hebt helemaal geen swingdress en hoge hakken nodig,quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit te paard gezien, hè. Dat is geen hoge hakken en swingdress, hoor
. Maar goed, schijt idd
. Ben benieuwd wat ze ervan maken.
[..]
Serieus, ik krijg die beelden wel te zien maar ik krijg ze niet om ermee te doen wat ik wil of zo.
[..]. Ik denk dat je dan lang kunt wachten
. Het is voor andere doeleinden dan reclame, geen idee waarvoor eigenlijk
.
Alleen als je wilquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gratis af te halen vanavond
[..]
Sorry, niet slaan :$
DM je adres en telefoonnummer maar.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ken je alleen van leuk overkomen op TC. Ik zou wellicht de gok wagen als ik yats was. Maar jullie hebben al eens gemeet toch?
quote:
Ik kom hier voor mijn ego.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen komen hier niet voor advies, maar om te klagen en stiekem de bevestiging te krijgen dat het aan al die kutwijven ligt.
Dat sowieso. Cali is een leuke vrouw, al beseft ze zich dat zelf soms te weinig.quote:
Valt mee hoor. Ik weet dat ik bepaalde kwaliteiten heb, alleen tref ik niet altijd vrouwen die dat op waarde schatten. Plus, ik ben stiekem zonder drank best verlegenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja hier is het niet echt geloofwaardig meer zo van de ene op de andere dag
Gehuil naar de maan vind ik datquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen komen hier niet voor advies, maar om te klagen en stiekem de bevestiging te krijgen dat het aan al die kutwijven ligt.
Jij hebt mij nu in het echt gezien. Ben ik net zo leuk als op de TC?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |