En voor vrouwen?quote:
En nu erna gedragenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben awesome, en als ze dat niet zien is dat hun verlies
Vooral in de praktijk gebruiken...quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben awesome, en als ze dat niet zien is dat hun verlies
Echt, zo moeilijk is het toch ook niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Beter in je vel gaan zitten zodat vrouwen je aantrekkelijker vinden
Prima, wanneer heb je tijd?quote:
Ja dat werktquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Beter in je vel gaan zitten zodat vrouwen je aantrekkelijker vinden
Ohaiquote:
Je post hier lang genoeg om beter te weten.quote:
Oefenen,oefenen,oefenenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vooral in de praktijk gebruiken...
Mwah, soms welquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, zo moeilijk is het toch ook niet?
GMTAquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vooral in de praktijk gebruiken...
Is best moeilijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, zo moeilijk is het toch ook niet?
Als ik zeg: Kom maar. Zou je het doen ookquote:
Wel eens geprobeerd?quote:
Als je één goede reden kan geven waarom ik dat zou willen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OhaiTijn hier en totaal niet creepy. Daten?
We verwachten wel de beelden natuurlijk he.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
Nooooh, ik moet morgen een buitenrit begeleiden, wat heel leuk is. Maar nu gaat een regionale zender dat filmen.
Geef hem eens ongelijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Als ik zeg: Kom maar. Zou je het doen ook![]()
I don't get it?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja hier is het niet echt geloofwaardig meer zo van de ene op de andere dag
Goede vragen jij altijdquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als je één goede reden kan geven waarom ik dat zou willen.
Denk je dat ik die krijgquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef aeque het volgende:
[..]
We verwachten wel de beelden natuurlijk he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |