Die valt niet meer te redden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch niet wat meer je best doen voor je fokrep.
Ik denk het niet. Vroeger had ik dat ook, dat onverzadigbare. :$quote:
Zonde, zonder fok had ik waarschijnlijk nog heel wat langer droog gestaan dan nuquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Bij deze: ik heb nog nooit gedate / gebatst met iemand die ik op fok! heb leren kennen!
Ik zei toch dat je 'm op mag sturen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mist steeds mijn posts over het choco ei wat ik heb en toch niet eet.
Puur, melk of wit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mist steeds mijn posts over het choco ei wat ik heb en toch niet eet.
Waar modjes al niet goed voor zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde, zonder fok had ik waarschijnlijk nog heel wat langer droog gestaan dan nu
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar modjes al niet goed voor zijn.
Ik stuur wel een pic, dan is die zin zo wegquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
IK dacht dat je bedoelde wat ik nu moest doen.
Ik weet wel dat ik nu ook wel zin heb ja
Vroeger? Was Ben jij niet 20 ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Vroeger had ik dat ook, dat onverzadigbare. :$
Maar ik heb het opgemaakt ofzo.
Ok, stuur maar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik stuur wel een pic, dan is die zin zo weg
Hi yats, zal ik je even moderaten? *hnnnggg*quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohw dat heb ik dan weer gemist.quote:
Melk en jij wou hem niet.quote:
Ja, nog maar 21.quote:
Nee wilde de bonbons niet, maar bedacht me net dat ik helemaal niet naar de smaak van het ei gevraagd had.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw dat heb ik dan weer gemist.Ja maar duur enzo.
[..]
Melk en jij wou hem niet.
Ik geloof daar niks van.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef artelligence het volgende:
Zonder Fok! was ik nog maagd geweest.
Te laat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee wilde de bonbons niet, maar bedacht me net dat ik helemaal niet naar de smaak van het ei gevraagd had.
Dan #yolo. Hij wilde geen relatie, die vriend ziet je duidelijk zitten. Go get somequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik het een domme actie vond.
Ik heb er geen problemen mee, ben er helemaal overheen, heb het ook niet gedaan om iemand een hak te zetten. Ik en vorigekunnen elkaar nogsteeds in de ogen kijken. Ik denk ook niet dat het m wat boeit
Maar goed, ik weet niet wat hij heeft gezegd want vorigewas er natuurlijk niet bij. Dus ik hou mijn mond dicht. Maarja, slecht enzulks, het was wel leuk. Is ook gewoon een leuke kerel. Zijn allemaal leuke kerels die vrienden
Lalala
Er is meer dan seksquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, nog maar 21.
Maar ik weet niet, het is een beetje het tegenovergestelde van een paar jaar geleden nu.
Maar das haske jongquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, nog maar 21.
Maar ik weet niet, het is een beetje het tegenovergestelde van een paar jaar geleden nu.
Beter in je vel gaan zitten en een kerel regelen die je goed laat genieten. Nooit meer een gebrek aan libidoquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, nog maar 21.
Wees blijquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Vroeger had ik dat ook, dat onverzadigbare. :$
Maar ik heb het opgemaakt ofzo.
Ik ben haar er dankbaar voorquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij wij zou je het wel geloven?quote:
Jij hebt geen appquote:
Alleen als je het met zwoele geile stem in mijn oor fluistertquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hi yats, zal ik je even moderaten? *hnnnggg*
En waar z'n bed slaapt?quote:
Om je zo naar een hoogtepunt te werken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Oh...
Zweefteverig gedoe met spiritualiteit enzo?
En wat je oplossing voor mannen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Beter in je vel gaan zitten en een kerel regelen die je goed laat genieten. Nooit meer een gebrek aan libido
Of dat zo is weet ik niet, maar leuk was het welquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan #yolo. Hij wilde geen relatie, die vriend ziet je duidelijk zitten. Go get some
Ik heb geen gebrek aan libido. Ik heb gewoon niet zoveel behoefte dat ik zin heb in seks terwijl er verder niemand in de buurt is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Beter in je vel gaan zitten en een kerel regelen die je goed laat genieten. Nooit meer een gebrek aan libido
Klopt.quote:
Ook niet.quote:
Haar oplossing is toch ook prima toepasbaar voor mannen?quote:
Beter in je vel gaan zitten zodat vrouwen je aantrekkelijker vindenquote:
Tantra en zo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Oh...
Zweefteverig gedoe met spiritualiteit enzo?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Beter in je vel gaan zitten zodat vrouwen je aantrekkelijker vinden
Nou dat is dan weer fraaiquote:
Ja zeg, ik ben awesome, en als ze dat niet zien is dat hun verliesquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Beter in je vel gaan zitten zodat vrouwen je aantrekkelijker vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |