Mijn 8 jaar oude laptop kan dat niet aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was een grapje hoor
Keer TC-en is tof
Omdat jullie beiden hetzelfde op hetzelfde moment wilden. Simple as that. Waarom het moeilijk maken als het makkelijk kan? Dat moet je aan anderen overlatenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik!
Ik weet ook niet meer zo goed waarom de avond is geëindigd zoals hij eindigdeIk dacht eerst dat het zjn schuld was, maar nu betrap ik mezelf op herinneringen dat ik hem als eerste zoende
maar dat hij mij wel overhaalde om bij hem in bed te slapen
Nu ben ik ook benieuwdquote:
Wel even naaldhakken aandoen.quote:
Ik heb ook geen cam (meer)quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn 8 jaar oude laptop kan dat niet aan
Weet ik, maar als ik dat niet had gedaan was de avond anders geëindigdquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat jullie beiden hetzelfde op hetzelfde moment wilden. Simple as that. Waarom het moeilijk maken als het makkelijk kan? Dat moet je aan anderen overlaten
Bietje die halve J oproken jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik!
Ik weet ook niet meer zo goed waarom de avond is geëindigd zoals hij eindigdeIk dacht eerst dat het zjn schuld was, maar nu betrap ik mezelf op herinneringen dat ik hem als eerste zoende
maar dat hij mij wel overhaalde om bij hem in bed te slapen
Kan je net zo goed gaan groepsskypen toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook geen cam (meer)
Ik was retro met mijn VHS-kwaliteit
Ik kan me een advies van jou aan mij herinneren : niet denken, maar doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik dat niet had gedaan was de avond anders geëindigdNiet dat ik het erg vond, maar achteraf is het best ingewikkeld
![]()
Kijk, dát is wel baasquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gaan groepsskypen toch?
Ik was dronken, vorigequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bietje die halve J oproken ja
Nee, maar prima toch. Zolang het goed voelde. Het hele go with the flow riedeltje heb ik nu al een paar keer gegeven eh. En dingen als; je bent niemand iets verplicht behalve jezelf. So; just enjoy those things. Ja toch
Weet niet of iedereen Skype heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gaan groepsskypen toch?
Ik ga met haar kroelen de volgende keer. Of ze nou wil of niet. Maakt me niet uitquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan me een advies van jou aan mij herinneren : niet denken, maar doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |