klinkt als zo een bord op de weg van "u rijdt te hard"quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar je dacht er wel over na, ik heb je in de gaten
sorry ik ga net etenquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)b3714df5fd25b4108e82
ik ben er!quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
allemaal boze mensen in vorige deel :s waar is de liefde
Waar?quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
Dat zegtie zelfsquote:
Verder kijken dan je neus lang is een optie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar waar in het vorige deel. Ik zag geen ruzie.
ja bietje gebitch tussen bram en guusquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar waar in het vorige deel. Ik zag geen ruzie.
baap hetquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
bietje vroeg nogquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is zo 18:23 23 is liefde en goud aliens met lasers en beamers
je vriendin bellen duhquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:10 schreef deadprez het volgende:
kut ik moet zo boodschappen doen maar dat maakt me gay volgens guus wat moet ik nu doen
Werd vannacht wakker badend in zweet, zit er ineens een lekker wijf aan m'n lul te zuigenquote:
die is pas over rond 8 thuisquote:
Weet je hoeveel lekkere wijven in de Albert Heijn XL.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:10 schreef deadprez het volgende:
kut ik moet zo boodschappen doen maar dat maakt me gay volgens guus wat moet ik nu doen
ik word echt misselijk van dat soort posts van hemquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werd vannacht wakker badend in zweet, zit er ineens een lekker wijf aan m'n lul te zuigenik m'n lul aanspannen zodat hij extra hard werd, werd ik ineens weer wakker en lag er een origami doekje met sperma voor m'n neus, ik denk dat de groupies me weer stalken
link?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:11 schreef deadprez het volgende:
net als die foto's van die troep die hij eten noemt
bij de jumbo hier zitten ook wel paar goede chimeidsquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel lekkere wijven in de Albert Heijn XL.
Vegan troep noemenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik word echt misselijk van dat soort posts van hem
net als die foto's van die troep die hij eten noemt
weet niet meer precies, ergens in het abusers topicquote:
kut voor je manquote:
ach ja, zit niks anders op dan niet caren om wat guus vindtquote:
Ik ben alleen vegan voor de show. Vegan voer is doorgaans niet te vreten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet niet meer precies, ergens in het abusers topic
hij is ook vegan trouwens, misschien kunnen jullie recepten uitwisselen
sry bn beetje moequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is een optie?
Het zal vast wel lekker kunnen zijn, maar die zooi die hij maakt gaat wel erg ver.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben alleen vegan voor de show. Vegan voer is doorgaans niet te vreten.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:13 schreef Toto69 het volgende:
vandaag dansend naar de supermarkt geweest, afgelopen nachten maar 3 uur geslapen. heb nu veel meer energie dan wanneer ik niet slaap . beetje nicotine en caffeine is genoeg. vanavond nog maar wat hasj scoren en nachtje doorhalen.
ewa eendquote:
Geeft niet crippiequote:
De vegan dingen die ik heb gegeten proberen allemaal heel erg niet-vegan voer te benaderen maar redden het niet zeg maar. Raw-vegan is nog erger. Het is allemaal wel oké maar waarom een 7/10 neuken als je ook een 9/10 kan hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zal vast wel lekker kunnen zijn, maar die zooi die hij maakt gaat wel erg ver.
snap niet dat mensen slapenquote:
quote:
Is raw-vegan die shit zoals in die ene documentaire van zo'n moeder en haar zoon van 15 die eruitziet als 10 door dat dieet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De vegan dingen die ik heb gegeten proberen allemaal heel erg niet-vegan voer te benaderen maar redden het niet zeg maar. Raw-vegan is nog erger. Het is allemaal wel oké maar waarom een 7/10 neuken als je ook een 9/10 kan hebben?
raw veganquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is raw-vegan die shit zoals in die ene documentaire van zo'n moeder en haar zoon van 15 die eruitziet als 10 door dat dieet?
dat laatste verzin je er zelf bij tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
snap niet dat mensen slapen. zonder slaap functioneert je lichaam zoveel beter. woon nu 1.5 maand in spanje maar ik merk aan alles dat ik meer energie heb. afgelopen weekend in een lege loods beland en een onbekende gepijpt. vroeg me wel eerst m'n gebit uit te doen. nog nooit zo lekker gegeten.
Ja, die at niks dierlijks en inderdaad rauw. Voornamelijk groenten en fruit dus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is raw-vegan die shit zoals in die ene documentaire van zo'n moeder en haar zoon van 15 die eruitziet als 10 door dat dieet?
ik verzin elke post tot nu toe, ik ben aan het oefenen om ook bob te wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat laatste verzin je er zelf bij toch
moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, die at niks dierlijks en inderdaad rauw. Voornamelijk groenten en fruit dus.
Oh gelukkig, ik dacht dat ie weer een aantal stappen verdergegaan was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik verzin elke post tot nu toe, ik ben aan het oefenen om ook bob te worden
zaad is niet vegan man, leer dat eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht dat ie weer een aantal stappen verdergegaan was.
bob bob bob met kunstgebit hapt hij zo in jouw dopquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht dat ie weer een aantal stappen verdergegaan was.
whehehquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zaad is niet vegan man, leer dat eens
waarom niet online bestellen? hoef je geen contact met andere mensen te makenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef deadprez het volgende:
maar ja, ik ga even boodschappen doen gr gr
Sterkte, ik mag dat (nog) niet zonder begeleiding.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef deadprez het volgende:
Wel hoor, met de koerierquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom niet online bestellen? hoef je geen contact met andere mensen te maken
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sterkte, ik mag dat (nog) niet zonder begeleiding.
brief op voordeur plakken met ''leg boodschappen voor de deur en 3x kloppen, bedankt en houdoe''quote:
Hey Hermann, snoeterpoepquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Working_Class_Hero, goede vriend van mij en andere KLB SC'ers
briljantquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
brief op voordeur plakken met ''leg boodschappen voor de deur en 3x kloppen, bedankt en houdoe''
eindelijk wakker kerol?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef deadprez het volgende:
Ah okquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neeh, het is niet elke dag feest he
ff teruglezen dan maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
hehequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh ja... wij nemen ook geurmonsters, dan vullen we een zak met lucht. Die gaat dan met koerier naar het geurlab waar mensen (echt mensen, een team neuzen) snuffelen aan bepaalde verdunningen uit die zak...
Maar ik had een eer... een koerier die komt en ziet die zakken...
zegt ie: Ok.. waar is de verborgen camera
Hij wilde ze echt niet meenemenpas na lang uitleggen
Gangbang.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
Love all, trust a few, do wrong to none.
2Nutz heeft zijn ambtenaren computertje afgesloten dus hij gaat nu zijn onvrede ergens anders uiten. Sleurt hij anderen er iig niet in mee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
Hoink ben je nog boos?_?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz heeft zijn ambtenaren computertje afgesloten dus hij gaat nu zijn onvrede ergens anders uiten. Sleurt hij anderen er iig niet in mee.
Beter loop je naar mij toe en geef je me een BJquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef Aberella het volgende:
Zal ik vandaag: 1 uur hardlopen op langzaam tempo
5km hardlopen en daarna snel een zak Dorito's wegwerken en Fok!en
Ja nou zo'n BJ is allemaal wel leuk, maar uiteindelijk moet 'ie toch in dat doosje vind ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter loop je naar mij toe en geef je me een BJ
Je had me tuk ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mooi man, je moet je niet altijd zo boos laten worden door een forumpje zoals dit
Daar ben ik het stellig mee eens. Maar toch kan het niet lang genoeg duren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:40 schreef niels0 het volgende:
Ja nou zo'n BJ is allemaal wel leuk, maar uiteindelijk moet 'ie toch in dat doosje vind ik.
Amsterdam - een of ander grafdorp in Belgiequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter loop je naar mij toe en geef je me een BJ
Een BJ tijdens voetbal is wel leukquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja nou zo'n BJ is allemaal wel leuk, maar uiteindelijk moet 'ie toch in dat doosje vind ik.
Op de bank, met bier in je linkerhand en je rechterhand een tietquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Rent ze dan mee, hoe moet ik dat voor me zien?
Heb je gehoord op de radio, zou nog een keer luisterenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je gehoord op de radio, zou nog een keer luisteren
Ooh man... ik stelde me al een heel creatief standje 69 voor... ik dacht al, als je dan nog kan scoren... here godquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Op de bank, met bier in je linkerhand en je rechterhand een tiet
Whehe. Maar volgens mij is hij retry niet hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wist het. Viezerikje krijgt mij altijd op de kast. kkflikkertje is het. Donslip
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ooh man... ik stelde me al een heel creatief standje 69 voor... ik dacht al, als je dan nog kan scoren... here god
Stuur nou maar een goede in plaats van steeds nieuwe games te maken en dan niks te doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef Aberella het volgende:
Om 20.17 KLB meet op Sliedrecht centraal
Hij lijkt er verdomde veel op in ieder geval. Met een beetje geluk gewoon volhouden dat het Retry is en voor je het weet heb je Isaac een ban aangenaaid.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:44 schreef deadprez het volgende:
Whehe. Maar volgens mij is hij retry niet hoor.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Whehe. Maar volgens mij is hij retry niet hoor.
Bietje respect hè, retry is wel de oorspronkelijke oprichter van Radio KLB.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij lijkt er verdomde veel op in ieder geval. Met een beetje geluk gewoon volhouden dat het Retry is en voor je het weet heb je Isaac een ban aangenaaid.
Jij lijkt op een misvormde gnoe, kerol, dus kap met zo stoer pratenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij lijkt er verdomde veel op in ieder geval. Met een beetje geluk gewoon volhouden dat het Retry is en voor je het weet heb je Isaac een ban aangenaaid.
Kan pas weer over 50 minquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Stuur nou maar een goede in plaats van steeds nieuwe games te maken en dan niks te doen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jij lijkt op een misvormde gnoe, kerol, dus kap met zo stoer praten
Hij verspeelt zijn respect met iedere nare post die meneer plaatst.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
Bietje respect hè, retry is wel de oorspronkelijke oprichter van Radio KLB.
kan hij niks aan doen hij is dagelijks slachtoffer van racisme, dan zou ik ook boos wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Hij verspeelt zijn respect met iedere nare post die meneer plaatst.
grrrrquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:48 schreef deadprez het volgende:
kan hij niks aan doen hij is dagelijks slachtoffer van racisme, dan zou ik ook boos worden
Dan ben je echt heel dom, echt heel erg dom.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet het godverdomme zeker dat jij het bent, pik.
Nog een keer zo en ik naai je een TR aan als kloontje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dan ben je echt heel dom, echt heel erg dom.
Jij bent blauwetijger toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog een keer zo en ik naai je een TR aan als kloontje.
wel toepasselijk naam heeft dat spel voor als jij het speelt junkiequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:51 schreef deadprez het volgende:
wrm is er een eend112 en een eend221 in dat trivia spelleke
jahahah echt hequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wel toepasselijk naam heeft dat spel voor als jij het speelt junkie
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:51 schreef deadprez het volgende:
wrm is er een eend112 en een eend221 in dat trivia spelleke
trivia crack app installeren op je telefoonquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil ook spelen, wat moet ik doen.
ohquote:
doe met mij pikquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef deadprez het volgende:
godkk meteen eerste vraag tegen djedje fout
Ze is best wel goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef deadprez het volgende:
godkk meteen eerste vraag tegen djedje fout
kan pas weer over 50 minuten, heb geen levens meerquote:
had niks met haar te maken, maar er werd gevraagd welke stad de meeste inwoners had. Parijs, Londen blabla en ik klikte op Parijs ipv Londenquote:
JA IK GA HAAR KAPOT MAKEN. Wat is haar account?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
maar ze is wel al level 36 dus ze zal wel redelijk goed zijn ja
ze gebruikt haar fbquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA IK GA HAAR KAPOT MAKEN. Wat is haar account?
Moet je zelf ff vragen is Facebookquote:
voeg mij maar toe, deadprezzquote:
HAHAHA DP IS DOMquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
weer meteen foutgister ging het veel beter
quote:
yayquote:
Helaasquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou jongens berg de taart maar weer op
Nee ik ben volkomen debiel... ik kan dat spel niet eens opstarten zonder mijn mobiel onder te kwijlenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik ben volkomen debiel... ik kan dat spel niet eens opstarten zonder mijn mobiel onder te kwijlen
hoi slaapzakje. ja met jou en de kids?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ok ok... hoi SG alles goed? Ik heb je gemist
trivia crackquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
Weet iemand een leuk spelletje? Geen haxxball pls.
haxball?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
Kid... het is er 1 en hij ligt net op bed... ik heb een aquarium met guppen voor hem gekocht vandaag... er staan nu allemaal lego poppetjes voorquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoi slaapzakje. ja met jou en de kids?
world of warcraft?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom heet trivia crack in godsnaam trivia crack
mobielquote:
Zodat junkies als deadprez zich ook aangetrokken voelen hahahahahahahahquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom heet trivia crack in godsnaam trivia crack
Genoeg leuke spellen, je vraag is echter te algemeen om hier een concreet antwoord op te kunnen geven.quote:
als je je grapjes blijft herhalen zijn ze vaak niet zo leuk meerquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zodat junkies als deadprez zich ook aangetrokken voelen hahahahahahahah
boeie ik faal ook al de hele tijdquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ait ga ik straks proberen.
Ben wel tering dom dus word vast niets.
Ben weer begonnen met het uitspelen van San Andreas volgensmij zit ik tegen de 20 keer aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Genoeg leuke spellen, je vraag is echter te algemeen om hier een concreet antwoord op te kunnen geven.
weet je hoeveel onderhoud een aquarium vergtquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kid... het is er 1 en hij ligt net op bed... ik heb een aquarium met guppen voor hem gekocht vandaag... er staan nu allemaal lego poppetjes voor
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je je grapjes blijft herhalen zijn ze vaak niet zo leuk meer
ik ben dan altijd blijquote:
Ga dan GTA 5 spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben weer begonnen met het uitspelen van San Andreas volgensmij zit ik tegen de 20 keer aan.
ja... denk ik... en anders mijn vrouwquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet je hoeveel onderhoud een aquarium vergtga jij dat doen?
kluivert duhquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef deadprez het volgende:
Wie scoorde de winnende goal voor Ajax in de Champions League-finale in 1995
echt hoe moet ik dit weten
als bergkamp ertussen staat bergkampquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef deadprez het volgende:
ja die was het iddquote:
ik voorspel dooie guppen binnen 2 wekenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja... denk ik... en anders mijn vrouw![]()
Kluivertgodquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef deadprez het volgende:
Wie schilderde de nachtwacht?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
ik hoop dat ik weer lekker veel kunst en entertainment vragen krijg, die weet ik tenminste vaak wel
Ik heb op mijn werk al jaren een aquarium met guppen op mijn bureau (iedereen vindt me volkomen geschift daarquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik voorspel dooie guppen binnen 2 weken
Herman Broodquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie schilderde de nachtwacht?
grgr
van rijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
grgr
Komen bij kunst soms vragen die echt niks met kunst te maken hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
ik hoop dat ik weer lekker veel kunst en entertainment vragen krijg, die weet ik tenminste vaak wel
mondriaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
grgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel jij niet gewoon een simpele vissenkom ipv aquarium?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk al jaren een aquarium met guppen op mijn bureau (iedereen vindt me volkomen geschift daarmaar ander verhaal
) en dat gaat prima... doe er zelden wat aan zelfs
mag ik meedoen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
oh jee, science. Dat zal wel weer misgaan.
Hoe noem je een neger die een hele kip opeet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA
download trivia crack maar op je telefoon en voeg me toe; deadprezzquote:
Nee hoor, lamp, pomp, verwarming allesquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bedoel jij niet gewoon een simpele vissenkom ipv aquarium?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk al jaren een aquarium met guppen op mijn bureau (iedereen vindt me volkomen geschift daarmaar ander verhaal
) en dat gaat prima... doe er zelden wat aan zelfs
Heb daar wel respect voor. Van die dierenbeulen die een vissenkom kopenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee hoor, lamp, pomp, verwarming alles
whehequote:
Ik vertel nieuwe veldwerkers altijd dat het wilde piranhas zijn en dat ik hun hand erin hou als het fout gaatquote:
is t gratis?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
download trivia crack maar op je telefoon en voeg me toe; deadprezz
jaquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort beesten zijn wel echt zwaar gangster
Rietje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:24 schreef deadprez het volgende:
wij hadden vroegah zo'n grote stenen bak in de tuin met goudvissen erin
in de winter leefden die beesten onder een laag ijs en in de zomer leefden ze nog hoe kan dit
Heb jij ook zo'n grote gok dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
1 kee rin de zoveeltijd 30% water eruit, aanvullen met demi (heb ik tonnen van op mijn werk) en pompje schoonmaken, ik heb inmiddels iets van 40 guppen daarquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb daar wel respect voor. Van die dierenbeulen die een vissenkom kopenOphangen dat tuig.
een pelikaan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kan een dier nou een gangster zijn, lijkt me toch een beetje vreemdquote:
Egyptequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
soms denk ik dat het strikvragen zijn zo makkelijk zijn ze. "waar werd cleopatra geboren?"
''Waar ligt portugal''quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
soms denk ik dat het strikvragen zijn zo makkelijk zijn ze. "waar werd cleopatra geboren?"
In het ziekenhuisquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
Arnhem.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
hoiquote:
halloquote:
oprottenquote:
Leuk he dat soort beesten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ohja KAK. die heb ik nog op mijn arm gehad
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zoja dan waren je ouders wel echt van die hipsters
DjeDje en Frass, geef jullie triviacrack usernames plsquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegen eend en DjeDje met 6-5 gewonnenGoed bestand tegen zenuwen
Heb je van mij gewonnen ? ik stond 5-3 voor :squote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alijd 5-6quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
smogwaterquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef deadprez het volgende:
da was wel een vraag voor wch net, wat krijg je als je smog en water mixt
echt prachtigquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Deadprez en der_mann kijk dit heb ik zelfgemaakt
▄▄▄▀▀▀▄▄███▄
░░░░░▄▀▀░░░░░░░▐░▀██▌
░░░▄▀░░░░▄▄███░▌▀▀░▀█
░░▄█░░▄▀▀▒▒▒▒▒▄▐░░░░█▌
░▐█▀▄▀▄▄▄▄▀▀▀▀▌░░░░░▐█▄
░▌▄▄▀▀░░░░░░░░▌░░░░▄███████▄
░░░░░░░░░░░░░▐░░░░▐███████████▄
░░░░░le░░░░░░░▐░░░░▐█████████████▄
░░░░toucan░░░░░░▀▄░░░▐██████████████▄
░░░░░░has░░░░░░░░▀▄▄████████████████▄
░░░░░arrived░░░░░░░░░░░░█▀██████
@frozenassassinquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DjeDje en Frass, geef jullie triviacrack usernames pls
Tjaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je van mij gewonnen ? ik stond 5-3 voor :s
Sorry schatquote:
ja die heb ik idd nog nooit voorbij zien komen in twitch streams enzoquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Deadprez en der_mann kijk dit heb ik zelfgemaakt
▄▄▄▀▀▀▄▄███▄
░░░░░▄▀▀░░░░░░░▐░▀██▌
░░░▄▀░░░░▄▄███░▌▀▀░▀█
░░▄█░░▄▀▀▒▒▒▒▒▄▐░░░░█▌
░▐█▀▄▀▄▄▄▄▀▀▀▀▌░░░░░▐█▄
░▌▄▄▀▀░░░░░░░░▌░░░░▄███████▄
░░░░░░░░░░░░░▐░░░░▐███████████▄
░░░░░le░░░░░░░▐░░░░▐█████████████▄
░░░░toucan░░░░░░▀▄░░░▐██████████████▄
░░░░░░has░░░░░░░░▀▄▄████████████████▄
░░░░░arrived░░░░░░░░░░░░█▀██████
ja dat was het juiste antwoord iddquote:
Ook niet dan mijn oma zo heette en dood ging toen ik bijna geboren was?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. mensen met tweede namen die nergens op slaan
ik ben Cornholio Mustachequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@frozenassassin
[..]
Tja
[..]
Sorry schat
Demi is gedeminiraliseerd waterquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. mensen met tweede namen die nergens op slaan
Estafette!quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ook niet dan mijn oma zo heette en dood ging toen ik bijna geboren was?
neequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ook niet dan mijn oma zo heette en dood ging toen ik bijna geboren was?
installeer het nou ook gewoon manquote:
__ /^\quote:
mijn eerste naam is mooi genoeg om geen tweede naam nodig te hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
jaloers zijn op mensen met een 2de naam
wat moet dat voorstellen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
__ /^\
.' \ / :.\
/ \ | :: \
/ /. \ / ::: |
| |::. \ / :::'/
| / \::. | / :::'/
`--` \' `~~~ ':'/`
/ (
/ 0 _ 0 \
\/ \_/ \/
-== '.' | '.' ==-
/\ '-^-' /\
\ _ _ /
.-`-((\o/))-`-.
_ / //^\\ \ _
."o".( , .:::. , )."o".
|o o\\ \:::::/ //o o|
\ \\ |:::::| // /
\ \\__/:::::\__// /
\ .:.\ `':::'` /.:. /
\':: |_ _| ::'/
Ja `---` `"""""` `---`
ja ik vind dat ook irritantquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee man... ik haat het om de hele tijd op mijn Phone te klooien
ik speel het op Facebook op de pcquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee man... ik haat het om de hele tijd op mijn Phone te klooien
Dan moet je het gewoon gaan spelen, want het is kennis en hoe vaker je die vragen ziet des te meer je te weten komt :Lquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |