dat laatste verzin je er zelf bij tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
snap niet dat mensen slapen. zonder slaap functioneert je lichaam zoveel beter. woon nu 1.5 maand in spanje maar ik merk aan alles dat ik meer energie heb. afgelopen weekend in een lege loods beland en een onbekende gepijpt. vroeg me wel eerst m'n gebit uit te doen. nog nooit zo lekker gegeten.
Ja, die at niks dierlijks en inderdaad rauw. Voornamelijk groenten en fruit dus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is raw-vegan die shit zoals in die ene documentaire van zo'n moeder en haar zoon van 15 die eruitziet als 10 door dat dieet?
ik verzin elke post tot nu toe, ik ben aan het oefenen om ook bob te wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat laatste verzin je er zelf bij toch
moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, die at niks dierlijks en inderdaad rauw. Voornamelijk groenten en fruit dus.
Oh gelukkig, ik dacht dat ie weer een aantal stappen verdergegaan was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik verzin elke post tot nu toe, ik ben aan het oefenen om ook bob te worden
zaad is niet vegan man, leer dat eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht dat ie weer een aantal stappen verdergegaan was.
bob bob bob met kunstgebit hapt hij zo in jouw dopquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht dat ie weer een aantal stappen verdergegaan was.
whehehquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zaad is niet vegan man, leer dat eens
waarom niet online bestellen? hoef je geen contact met andere mensen te makenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef deadprez het volgende:
maar ja, ik ga even boodschappen doen gr gr
Sterkte, ik mag dat (nog) niet zonder begeleiding.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef deadprez het volgende:
Wel hoor, met de koerierquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom niet online bestellen? hoef je geen contact met andere mensen te maken
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sterkte, ik mag dat (nog) niet zonder begeleiding.
brief op voordeur plakken met ''leg boodschappen voor de deur en 3x kloppen, bedankt en houdoe''quote:
Hey Hermann, snoeterpoepquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Working_Class_Hero, goede vriend van mij en andere KLB SC'ers
briljantquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
brief op voordeur plakken met ''leg boodschappen voor de deur en 3x kloppen, bedankt en houdoe''
eindelijk wakker kerol?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |