Weet je hoeveel lekkere wijven in de Albert Heijn XL.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:10 schreef deadprez het volgende:
kut ik moet zo boodschappen doen maar dat maakt me gay volgens guus wat moet ik nu doen
ik word echt misselijk van dat soort posts van hemquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werd vannacht wakker badend in zweet, zit er ineens een lekker wijf aan m'n lul te zuigenik m'n lul aanspannen zodat hij extra hard werd, werd ik ineens weer wakker en lag er een origami doekje met sperma voor m'n neus, ik denk dat de groupies me weer stalken
link?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:11 schreef deadprez het volgende:
net als die foto's van die troep die hij eten noemt
bij de jumbo hier zitten ook wel paar goede chimeidsquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel lekkere wijven in de Albert Heijn XL.
Vegan troep noemenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik word echt misselijk van dat soort posts van hem
net als die foto's van die troep die hij eten noemt
weet niet meer precies, ergens in het abusers topicquote:
kut voor je manquote:
ach ja, zit niks anders op dan niet caren om wat guus vindtquote:
Ik ben alleen vegan voor de show. Vegan voer is doorgaans niet te vreten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet niet meer precies, ergens in het abusers topic
hij is ook vegan trouwens, misschien kunnen jullie recepten uitwisselen
sry bn beetje moequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is een optie?
Het zal vast wel lekker kunnen zijn, maar die zooi die hij maakt gaat wel erg ver.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben alleen vegan voor de show. Vegan voer is doorgaans niet te vreten.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:13 schreef Toto69 het volgende:
vandaag dansend naar de supermarkt geweest, afgelopen nachten maar 3 uur geslapen. heb nu veel meer energie dan wanneer ik niet slaap . beetje nicotine en caffeine is genoeg. vanavond nog maar wat hasj scoren en nachtje doorhalen.
ewa eendquote:
Geeft niet crippiequote:
De vegan dingen die ik heb gegeten proberen allemaal heel erg niet-vegan voer te benaderen maar redden het niet zeg maar. Raw-vegan is nog erger. Het is allemaal wel oké maar waarom een 7/10 neuken als je ook een 9/10 kan hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zal vast wel lekker kunnen zijn, maar die zooi die hij maakt gaat wel erg ver.
snap niet dat mensen slapenquote:
quote:
Is raw-vegan die shit zoals in die ene documentaire van zo'n moeder en haar zoon van 15 die eruitziet als 10 door dat dieet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De vegan dingen die ik heb gegeten proberen allemaal heel erg niet-vegan voer te benaderen maar redden het niet zeg maar. Raw-vegan is nog erger. Het is allemaal wel oké maar waarom een 7/10 neuken als je ook een 9/10 kan hebben?
raw veganquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is raw-vegan die shit zoals in die ene documentaire van zo'n moeder en haar zoon van 15 die eruitziet als 10 door dat dieet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |