Wie schilderde de nachtwacht?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
ik hoop dat ik weer lekker veel kunst en entertainment vragen krijg, die weet ik tenminste vaak wel
Ik heb op mijn werk al jaren een aquarium met guppen op mijn bureau (iedereen vindt me volkomen geschift daarquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik voorspel dooie guppen binnen 2 weken
Herman Broodquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie schilderde de nachtwacht?
grgr
van rijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
grgr
Komen bij kunst soms vragen die echt niks met kunst te maken hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
ik hoop dat ik weer lekker veel kunst en entertainment vragen krijg, die weet ik tenminste vaak wel
mondriaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
grgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel jij niet gewoon een simpele vissenkom ipv aquarium?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk al jaren een aquarium met guppen op mijn bureau (iedereen vindt me volkomen geschift daarmaar ander verhaal
) en dat gaat prima... doe er zelden wat aan zelfs
mag ik meedoen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
oh jee, science. Dat zal wel weer misgaan.
Hoe noem je een neger die een hele kip opeet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA
download trivia crack maar op je telefoon en voeg me toe; deadprezzquote:
Nee hoor, lamp, pomp, verwarming allesquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bedoel jij niet gewoon een simpele vissenkom ipv aquarium?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk al jaren een aquarium met guppen op mijn bureau (iedereen vindt me volkomen geschift daarmaar ander verhaal
) en dat gaat prima... doe er zelden wat aan zelfs
Heb daar wel respect voor. Van die dierenbeulen die een vissenkom kopenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee hoor, lamp, pomp, verwarming alles
whehequote:
Ik vertel nieuwe veldwerkers altijd dat het wilde piranhas zijn en dat ik hun hand erin hou als het fout gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |