world of warcraft?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
Weet iemand een leuk spelletje? Geen haxxball pls.
ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom heet trivia crack in godsnaam trivia crack
mobielquote:
Zodat junkies als deadprez zich ook aangetrokken voelen hahahahahahahahquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom heet trivia crack in godsnaam trivia crack
Genoeg leuke spellen, je vraag is echter te algemeen om hier een concreet antwoord op te kunnen geven.quote:
als je je grapjes blijft herhalen zijn ze vaak niet zo leuk meerquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zodat junkies als deadprez zich ook aangetrokken voelen hahahahahahahah
boeie ik faal ook al de hele tijdquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ait ga ik straks proberen.
Ben wel tering dom dus word vast niets.
Ben weer begonnen met het uitspelen van San Andreas volgensmij zit ik tegen de 20 keer aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Genoeg leuke spellen, je vraag is echter te algemeen om hier een concreet antwoord op te kunnen geven.
weet je hoeveel onderhoud een aquarium vergtquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kid... het is er 1 en hij ligt net op bed... ik heb een aquarium met guppen voor hem gekocht vandaag... er staan nu allemaal lego poppetjes voor
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je je grapjes blijft herhalen zijn ze vaak niet zo leuk meer
ik ben dan altijd blijquote:
Ga dan GTA 5 spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben weer begonnen met het uitspelen van San Andreas volgensmij zit ik tegen de 20 keer aan.
ja... denk ik... en anders mijn vrouwquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet je hoeveel onderhoud een aquarium vergtga jij dat doen?
kluivert duhquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef deadprez het volgende:
Wie scoorde de winnende goal voor Ajax in de Champions League-finale in 1995
echt hoe moet ik dit weten
als bergkamp ertussen staat bergkampquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef deadprez het volgende:
ja die was het iddquote:
ik voorspel dooie guppen binnen 2 wekenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja... denk ik... en anders mijn vrouw![]()
Kluivertgodquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |