Ah okquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neeh, het is niet elke dag feest he
ff teruglezen dan maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
allemaal boze mensen in vorige deel :s waar is de liefde
hehequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh ja... wij nemen ook geurmonsters, dan vullen we een zak met lucht. Die gaat dan met koerier naar het geurlab waar mensen (echt mensen, een team neuzen) snuffelen aan bepaalde verdunningen uit die zak...
Maar ik had een eer... een koerier die komt en ziet die zakken...
zegt ie: Ok.. waar is de verborgen camera
Hij wilde ze echt niet meenemenpas na lang uitleggen
Gangbang.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
Love all, trust a few, do wrong to none.
2Nutz heeft zijn ambtenaren computertje afgesloten dus hij gaat nu zijn onvrede ergens anders uiten. Sleurt hij anderen er iig niet in mee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
allemaal boze mensen in vorige deel :s waar is de liefde
Hoink ben je nog boos?_?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz heeft zijn ambtenaren computertje afgesloten dus hij gaat nu zijn onvrede ergens anders uiten. Sleurt hij anderen er iig niet in mee.
Beter loop je naar mij toe en geef je me een BJquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef Aberella het volgende:
Zal ik vandaag: 1 uur hardlopen op langzaam tempo
5km hardlopen en daarna snel een zak Dorito's wegwerken en Fok!en
Ja nou zo'n BJ is allemaal wel leuk, maar uiteindelijk moet 'ie toch in dat doosje vind ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter loop je naar mij toe en geef je me een BJ
Je had me tuk ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mooi man, je moet je niet altijd zo boos laten worden door een forumpje zoals dit
Daar ben ik het stellig mee eens. Maar toch kan het niet lang genoeg duren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:40 schreef niels0 het volgende:
Ja nou zo'n BJ is allemaal wel leuk, maar uiteindelijk moet 'ie toch in dat doosje vind ik.
Amsterdam - een of ander grafdorp in Belgiequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter loop je naar mij toe en geef je me een BJ
Een BJ tijdens voetbal is wel leukquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja nou zo'n BJ is allemaal wel leuk, maar uiteindelijk moet 'ie toch in dat doosje vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |