Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En soms Kindersurprisequote:
Dat was Lonely Island; die hebben wel meer van zulke teksten.quote:Op maandag 6 april 2015 16:29 schreef Karzai het volgende:
Hoe kom je erop om zo'n nummer uit te brengen, is dit ook weird al?
Touchéquote:
Kingsmanquote:
Strak plan, ga ik ook ff doen denk ik, ik ben nog steeds helemaal naar de tering.quote:Op maandag 6 april 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo rust even uit, heerlijk horizontaal...
Als iemand me om 20.00 tot 22.00 uur in wil roosteren wel.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan wel wat haantjesgedrag vertonen
Knokken jullie het onderling even uit?quote:
You stand on the rooster.quote:Op maandag 6 april 2015 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als iemand me om 20.00 tot 22.00 uur in wil roosteren wel.
'Oost West, Paas Best' gaat het heten en het zal op één of andere manier allemaal om religie en de randverschijnselen daarvan draaien. Van Nederlandstalig tot rock, van punk tot dance...
Je bent nu niet thuis, begrijp ik hieruit?quote:Op maandag 6 april 2015 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik in elk geval vanavond wel een deel van de show van MadMaster kan luisteren, was niet van plan om laat naar huis te gaan, vriendin is erg moe ( ik ook) en ze heeft morgen een erg lange werkdag.
nope, zit een paar dagen 'ondergedoken' bij een vriendin, ze is nu aan het koken en ik hoef niet te helpenquote:Op maandag 6 april 2015 18:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent nu niet thuis, begrijp ik hieruit?
Ondergedoken?quote:Op maandag 6 april 2015 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, zit een paar dagen 'ondergedoken' bij een vriendin, ze is nu aan het koken en ik hoef niet te helpen
ik heb het goed voor elkaar jaquote:Op maandag 6 april 2015 18:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ondergedoken?
Dat is meestal niet goed.
Maar dat er voor je gekookt wordt... heb je goed voor elkaar.
Zijn gewoon lekkere wat oudere rock nummers. En er zitten wat goeie platen bij.quote:Op maandag 6 april 2015 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
*zingt weer mee, ik heb een Top100 allertijden-gevoel bij deze nummers
Deze is toch echt wel mooier, wees niet bang.quote:
Niet geslapen, wel wat uitgerust.quote:Op maandag 6 april 2015 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze is toch echt wel mooier, wees niet bang.En uitgeslapen?
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op maandag 6 april 2015 18:33 schreef ToT het volgende:
Dit nummer was toch ook aan een film gebruikt?
Jack Black's School of rock toevallig?
Ik zei het niet bloedserieus hè, dat nummer is gewoon heel goed, maar die cowbell, is de kers op de taart.quote:Op maandag 6 april 2015 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is best chill, maar die cowbell maakt het idd wel af ja!
Dat nummer is ook aan het begin van Outbreak of een soortgelijke film over een virus-uitbraak gebruikt.quote:Op maandag 6 april 2015 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei het niet bloedserieus hè, dat nummer is gewoon heel goed, maar die cowbell, is de kers op de taart.
Mag ik nou doorgaan voor de koelkast?quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag ik nou doorgaan voor de koelkast?
Doe maar een 'Black Balloon' van Monster Magnet dan.quote:
Ja we hebben hier zo'n vaste uitspraakquote:Op maandag 6 april 2015 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe maar een 'Black Balloon' van Monster Magnet dan.
Mag niet meer hè? Als zwarte Piet niet mag, dan Black Betty ook niet.quote:
Owjah!quote:Op maandag 6 april 2015 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag niet meer hè? Als zwarte Piet niet mag, dan Black Betty ook niet.
Hoi Karzai.quote:
Het gezever begint al vroeg dit jaar.quote:Op maandag 6 april 2015 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag niet meer hè? Als zwarte Piet niet mag, dan Black Betty ook niet.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gezever begint al vroeg dit jaar.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Karzai.
Wie staat waar niet meer in?
nwa in guppy toch een klassiek rap album zou ik zeggen eentje voor het nageslachtquote:Op maandag 6 april 2015 18:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Karzai.
Wie staat waar niet meer in?
Hallo(n)quote:
Ik vond het een mooie gelegenheid voor een verzoekje......quote:Op maandag 6 april 2015 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hebben hier zo'n vaste uitspraak
Hallon!
- Ballon!/
quote:
een panter leggingquote:Op maandag 6 april 2015 18:59 schreef Melting het volgende:
Woensdag naar een nieuwsonderzoek van Omroep Brabant. Zin in.
Daarna als beloning Bol.com tegoedbon en reiskosten terug vangen.
Wat wil een mens nog meer!
Staatsobligaties, onroerendgoed, goud.. bitcoins.. etcquote:Op maandag 6 april 2015 18:59 schreef Melting het volgende:
Woensdag naar een nieuwsonderzoek van Omroep Brabant. Zin in.
Daarna als beloning Bol.com tegoedbon en reiskosten terug vangen.
Wat wil een mens nog meer!
Het was geen vraag, meer een constatering.quote:Op maandag 6 april 2015 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Staatsobligaties, onroerendgoed, goud.. bitcoins.. etc
Geen idee, maar ik gok hitch hikers guide to the galaxyquote:Op maandag 6 april 2015 19:04 schreef Rafeiro het volgende:
Dear traveler, your time in the desert is over. You have become who you need to be. And now it is time for you to join us in the outside. We have so much to show you. A great journey is ahead of us...
So much responsibility.
You are the key to our next cycle.
Welke serie is dit
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 6 april 2015 19:04 schreef Rafeiro het volgende:
Dear traveler, your time in the desert is over. You have become who you need to be. And now it is time for you to join us in the outside. We have so much to show you. A great journey is ahead of us...
So much responsibility.
You are the key to our next cycle.
Welke serie is dit
quote:Op maandag 6 april 2015 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gok hitch hikers guide to the galaxy
toch doen hequote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
Hier moet ik niet gepost hebben...
Wat een TT
Als je met externe spullen draait krijg je geen tags.quote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef Karzai het volgende:
waarom staat er niet bij van wie het nummer is in vlc?
Ik draai met Vdj en kan geen tags meezenden.quote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef Karzai het volgende:
waarom staat er niet bij van wie het nummer is in vlc?
Karzai ontdekte zijn spiegel.quote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
Hier moet ik niet gepost hebben...
Wat een TT
Ik ken die alleen als film, en ik vind er geen zak aan.quote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
Het is trouwens12 monkeys.
Een wat aparte serie. Tijdslijnen verspringen eigenlijk iets te vaak.
Ik heb er geen probleem mee, Karzai.quote:Op maandag 6 april 2015 19:15 schreef Karzai het volgende:
Maar is toch een goeie tt dat jullie daar zo'n problemen mee hebben
Het water is nog koud.quote:Op maandag 6 april 2015 19:15 schreef Karzai het volgende:
Maar is toch een goeie tt dat jullie daar zo'n problemen mee hebben
*pakt stukjequote:
Die is indd van onder de boomgrens.quote:
Da's zeker de babe magnet van de band!quote:Op maandag 6 april 2015 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is indd van onder de boomgrens.
Ja om zelf ook eindelijk een keer een beetje kans te maken bij de ladies, natuurlijk!quote:Op maandag 6 april 2015 19:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij wordt wel een beetje weggedrukt door de anderen
Hij kan ook de kapper zijn die voor de anderen de puntjes bijknipt.quote:Op maandag 6 april 2015 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]idd, de anderen hebben die natuurlijk wel aan!
In de schaamstreek?quote:Op maandag 6 april 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij kan ook de kapper zijn die voor de anderen de puntjes bijknipt.
Reef.quote:Op maandag 6 april 2015 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt geen flauw idee!Wel een heel bekende, volgens mij.
Nu je het zegt.quote:
Dat dacht ik eerst ook.quote:Op maandag 6 april 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Dat is toch een Nederlandse band dacht ik?
Wil je Kayne West zien?quote:Op maandag 6 april 2015 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
Glastonbury zou ik wel een keer heen willen.
*Plop*?quote:Op maandag 6 april 2015 19:37 schreef Karzai het volgende:
Klinkt wel leuk maar ik moet even de nodige mineralen en vitaminen scoren
Dat nr kende ik, maar ik kwam niet op de naam van de band.quote:
Verrek, die gast heet Kanye West, maar who cares....quote:Op maandag 6 april 2015 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan voeg ik me bij de masse die nee zegt.
Moet het niet regenen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
Glastonbury zou ik wel een keer heen willen.
Ongetwijfeld, maar als niet bezoeker spreken deze me het meeste aan.quote:
Van wie?quote:Op maandag 6 april 2015 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Het liefst zou ik een optreden in mijn tuin hebben though.
Nooit in Geel geweest?quote:Op maandag 6 april 2015 19:48 schreef Karzai het volgende:
summerjam in Duitsland is het ultiem reggae festival ben er 1 keer geweest was leuk
2 keer in eindhoven helaas gestopt
Doe een meet in je tuin, huur een karaoke set, en zorg voor genoeg bier en een bbq. Dan krijg je vanzelf optredens.quote:
Hij is een held, maar nee, tenzij hij Rammstein gaar doenquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Suede, ook lekker.
Melt, je draait wel lekker.
Hij doet Rammstein best goed, dat had ik nooit van hem verwacht.quote:Op maandag 6 april 2015 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij is een held, maar nee, tenzij hij Rammstein gaar doen
Als tv presentator is hij beter.quote:Op maandag 6 april 2015 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij is een held, maar nee, tenzij hij Rammstein gaar doen
Ja, al oud festival, begon ooit op de lokale crossbaan.quote:
Ik zat te denken, en ik zat dus toch goed. Grappig wel.quote:
nee die ken ik niet,, ben er ook al een tijdje uitquote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, al oud festival, begon ooit op de lokale crossbaan.
Ben in Rovaniemi in hun restaurant geweest.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben in Rovaniemi in hun restaurant geweest.
Een soort Haunted House of Horror met hamburgers...
Heb de link erbij gezet, is redelijk dichtbij.quote:Op maandag 6 april 2015 19:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee die ken ik niet,, ben er ook al een tijdje uit
Graag gedaan.quote:Op maandag 6 april 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eennog, dan katten verzorgen, en daarna rustig
Laters.....
Melt, bedankt, was een geinig uurtje.
twinkle brothers dat die nog spelenquote:Op maandag 6 april 2015 19:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb de link erbij gezet, is redelijk dichtbij.
Ben daar elk jaar om wat geluidsdingen te regelen.
Yep.quote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef Karzai het volgende:
king shiloh is toch een amsterdams sound system
goedquote:
Ah..... nieuw? Nee... laat me raden.... Robijn intensief?quote:
eej dquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, stiekem luister ik al een beetje mee
Zeker, al staan er imo wel betere platen op die cd, maargoed, Jesus Jones is altijd goedquote:
Niets om je voor te schijnen, niet verder vertellen, maar ik post hier ook wel eens zonder de radioquote:
Ik schijn me nergens voor hoorquote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets om je voor te schijnen, niet verder vertellen, maar ik post hier ook wel eens zonder de radio
Goffer, ik heb dat al tijdens het praten, dat ik dan dingen zeg die ik niet wilde, maar nu heb ik het ook al met typenquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer, ik heb dat alles tijdens het praten, dat ik dan dingen zeg die ik niet wilde, maar nu heb ik het ook al met typen
Oeh, spannend, wil wel een gesprek met je aangaan danquote:Op maandag 6 april 2015 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer, ik heb dat alles tijdens het praten, dat ik dan dingen zeg die ik niet wilde, maar nu heb ik het ook al met typen
quote:Op maandag 6 april 2015 20:25 schreef ToT het volgende:
Jesus Jones, nu Jesus He knows me.....idd echt een paas-show he!
Ik dm je mijn nummer even, kan je lachenquote:Op maandag 6 april 2015 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, spannend, wil wel een gesprek met je aangaan dan
Het is vanavond Reli met een hoofdletter R...quote:Op maandag 6 april 2015 20:25 schreef ToT het volgende:
Fabrieske doet dat nog beterquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 20:25 schreef ToT het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:08 schreef MadMaster het volgende:
'Oost West, Paas Best' gaat het heten en het zal op één of andere manier allemaal om religie en de randverschijnselen daarvan draaien. Van Nederlandstalig tot rock, van punk tot dance...
quote:Op maandag 6 april 2015 20:26 schreef Melting het volgende:
Je zus ze kent me.... en ze zegt dat alles goed komt.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:26 schreef Melting het volgende:
Je zus ze kent me.... en ze zegt dat alles goed komt.
nu nog black jesusquote:Op maandag 6 april 2015 20:25 schreef ToT het volgende:
Ik weet het niet.quote:
Laatste keer dat ik keek wel nog!quote:Op maandag 6 april 2015 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yo vosss, alles kits achter de rits?
idd; eerst pics van de desbetreffende zus?quote:Op maandag 6 april 2015 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het niet.![]()
Ik weet zelfs niet of ik dat wil weten.
quote:
Dat wil je niet weten, geloof mequote:Op maandag 6 april 2015 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het niet.![]()
Ik weet zelfs niet of ik dat wil weten.
Schvvmert, Piet_Piraat, vosss, Geralt, wat maakt het allemaal uit johquote:
Niets, maar grappig die oude linkjes die er opduiken.quote:Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef Geralt het volgende:
Schvvmert, Piet_Piraat, vosss, Geralt, wat maakt het allemaal uit joh
quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets, maar grappig die oude linkjes die er opduiken.
Je archief maakt overuren nu.quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets, maar grappig die oude linkjes die er opduiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |