Als iemand me om 20.00 tot 22.00 uur in wil roosteren wel.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan wel wat haantjesgedrag vertonen
Knokken jullie het onderling even uit?quote:
You stand on the rooster.quote:Op maandag 6 april 2015 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als iemand me om 20.00 tot 22.00 uur in wil roosteren wel.
'Oost West, Paas Best' gaat het heten en het zal op één of andere manier allemaal om religie en de randverschijnselen daarvan draaien. Van Nederlandstalig tot rock, van punk tot dance...
Je bent nu niet thuis, begrijp ik hieruit?quote:Op maandag 6 april 2015 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik in elk geval vanavond wel een deel van de show van MadMaster kan luisteren, was niet van plan om laat naar huis te gaan, vriendin is erg moe ( ik ook) en ze heeft morgen een erg lange werkdag.
nope, zit een paar dagen 'ondergedoken' bij een vriendin, ze is nu aan het koken en ik hoef niet te helpenquote:Op maandag 6 april 2015 18:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent nu niet thuis, begrijp ik hieruit?
Ondergedoken?quote:Op maandag 6 april 2015 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, zit een paar dagen 'ondergedoken' bij een vriendin, ze is nu aan het koken en ik hoef niet te helpen
ik heb het goed voor elkaar jaquote:Op maandag 6 april 2015 18:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ondergedoken?
Dat is meestal niet goed.
Maar dat er voor je gekookt wordt... heb je goed voor elkaar.
Zijn gewoon lekkere wat oudere rock nummers. En er zitten wat goeie platen bij.quote:Op maandag 6 april 2015 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
*zingt weer mee, ik heb een Top100 allertijden-gevoel bij deze nummers
Deze is toch echt wel mooier, wees niet bang.quote:
Niet geslapen, wel wat uitgerust.quote:Op maandag 6 april 2015 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze is toch echt wel mooier, wees niet bang.En uitgeslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |