quote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
Over sociaal doen gesproken… * Spezza19 gaat er op uit
Ja. Het was verder wel gezellig, maar ik zat wel de hele tijd mijn woede weg te drukken.quote:Op maandag 6 april 2015 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je dat feestje al achter de rug?
quote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
Ze had het waarschijnlijk niet eens in de gaten.quote:Op maandag 6 april 2015 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja. Het was verder wel gezellig, maar ik zat wel de hele tijd mijn woede weg te drukken.
Benzinegeld zou ik krijgen van degene die dat feestje gaf. Dat moet nog gebeuren.quote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sjonge jonge… heb je benzinegeld van haar gevraagd?
Wat een figuur
Fijne dag SPezzaquote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
Dat is gewoon lomp gedrag van dat mens, en waarschijnlijk had je nu nog minder animo om haar ook nog terug te brengen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja. Het was verder wel gezellig, maar ik zat wel de hele tijd mijn woede weg te drukken.
Ja ik heb VRIJ subtiel laten merken dat ik daar weinig behoefte meer aan had (zeker ook omdat ik dat verkeer in en om Amsterdam echt niet trek, aangezien ik maar 5000 km per jaar in de auto rijd, en dan bijna alleen in het oosten des lands).quote:Op maandag 6 april 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is gewoon lomp gedrag van dat mens, en waarschijnlijk had je nu nog minder animo om haar ook nog terug te brengen.
Je had kunnen zeggen, app maar iemand die je op kan komen halen.......quote:Op maandag 6 april 2015 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb VRIJ subtiel laten merken dat ik daar weinig behoefte meer aan had (zeker ook omdat ik dat verkeer in en om Amsterdam echt niet trek, aangezien ik maar 5000 km per jaar in de auto rijd, en dan bijna alleen in het oosten des lands).
Lekker dan ..quote:Op maandag 6 april 2015 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Benzinegeld zou ik krijgen van degene die dat feestje gaf. Dat moet nog gebeuren.
Ha, Karzaiquote:
Ja dat is dus bijna letterlijk wat ik haar vertelde: die nicht zou haar dus naar het feest toe gebracht hebben, kreeg ik in de auto te horen, maar dat werd afgeslagen, omdat IK haar moest ophalen. (Niet haar eigen idee, maar van degene die het met vreselijk veel gedram aan mij gevraagd heeft!)quote:Op maandag 6 april 2015 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had kunnen zeggen, app maar iemand die je op kan komen halen.......
Goed bezigquote:Op maandag 6 april 2015 14:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
jahoor, niks te doen vandaag keb maar een pilsie open getrokken
Lompe mensen zullen er altijd zijn, daar doen we niks aan. Die hebben een plank voor hun harses.quote:Op maandag 6 april 2015 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is dus bijna letterlijk wat ik haar vertelde: die nicht zou haar dus naar het feest toe gebracht hebben, kreeg ik in de auto te horen, maar dat werd afgeslagen, omdat IK haar moest ophalen. (Niet haar eigen idee, maar van degene die het met vreselijk veel gedram aan mij gevraagd heeft!)
Sowieso. Ja zij was niet de enige die lomp was. Er zijn meerdere dingen gebeurd waar ik echt ZWAAR pissed om was!quote:Op maandag 6 april 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lompe mensen zullen er altijd zijn, daar doen we niks aan. Die hebben een plank voor hun harses.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, reden te meer om vandaag even alles van je af te zetten, en even lekker tot rust te komen.
Mja ik weet onderhand wat ik aan wie heb.quote:Op maandag 6 april 2015 14:16 schreef xBubbles het volgende:
Ahhhh ToT, klote zegniet teveel stressen
Dit dusquote:Op maandag 6 april 2015 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, reden te meer om vandaag even alles van je af te zetten, en even lekker tot rust te komen.
ToT is de rust zelve.quote:Op maandag 6 april 2015 14:16 schreef xBubbles het volgende:
Ahhhh ToT, klote zegniet teveel stressen
De Zen van ToTquote:
Gooi er een Filipina inquote:Op maandag 6 april 2015 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow voor de battle? Moet ik voor in de mood zijn, sorry.
Nee, maakt niet uit. Moet niet als verplichting voelen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow voor de battle? Moet ik voor in de mood zijn, sorry.
Kan jij je melden bij Robert Kranenburg.quote:Op maandag 6 april 2015 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe meestal wel, maar ik kan ook aardig koken hoor.
Dat is echt onvoorstelbaar goed verlopen! Veel beter dan verwacht! Zijn klachten zijn enorm afgenomen en hij kon direct na de operatie weer gewoon praten en ook heel snel weer gewoon eten!quote:Op maandag 6 april 2015 14:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, maakt niet uit. Moet niet als verplichting voelen.
![]()
Hoe is de operatie van je broer verlopen? Als je het erover wil hebben ...
Mooi.quote:Op maandag 6 april 2015 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is echt onvoorstelbaar goed verlopen! Veel beter dan verwacht! Zijn klachten zijn enorm afgenomen en hij kon direct na de operatie weer gewoon praten en ook heel snel weer gewoon eten!
En zelfs dan kan ik er geen touw aan vastknopen.quote:
iddquote:Op maandag 6 april 2015 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En zelfs dan kan ik er geen touw aan vastknopen.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe meestal wel, maar ik kan ook aardig koken hoor.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is echt onvoorstelbaar goed verlopen! Veel beter dan verwacht! Zijn klachten zijn enorm afgenomen en hij kon direct na de operatie weer gewoon praten en ook heel snel weer gewoon eten!
Goed nieuws man!quote:Op maandag 6 april 2015 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Als zijn broer weer kan eten, kan ToT weer koken.quote:
Met vlagen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed nieuws man!![]()
Wordt ie ook al weer wat liever?
weer een probleem opgelostquote:Op maandag 6 april 2015 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als zijn broer weer kan eten, kan ToT weer koken.
Pleistertje voor je wond?quote:
Mijn zus komt hier nooit johquote:
Zolang The Pogues maar niet weer voorbij komen huppelen, zal ik nog niet klagen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb er maar even 5 st. ingeduwd. Ben dat kerstgedoe wel een beetje beu.
Die mogen weer in December. Of misschien Juliquote:Op maandag 6 april 2015 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang The Pogues maar niet weer voorbij komen huppelen, zal ik nog niet klagen.
Lijkt er behoorlijk op....quote:Op maandag 6 april 2015 14:31 schreef Karzai het volgende:
is er iemand kerst door onze strot aan het duwen?
Volgend jaar juli, ja!quote:Op maandag 6 april 2015 14:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die mogen weer in December. Of misschien Juli
quote:
Komt diversiteit wel ten goede jaquote:Op maandag 6 april 2015 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens mij is 5 st. per uur wel al aangenamer.
De volgende 2 zijn van mij, die kan ik nu wel goed hebben.quote:
ja op letter wel ik ga niet alles scrollen, tis ook wel leuk om random woord in te toetsen en dan kijken wat er tevoorschijn komtquote:Op maandag 6 april 2015 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mij lijkt het handig als je een pagina of 5 tot 10 verder kan springen ipv telkens maar 1.
Volgens mij kiezen veel mensen vooral vooraan uit de lijst.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:48 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even schnell richting winkel om wat proviand in te slaan
Tozzo
quote:Op maandag 6 april 2015 14:48 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even schnell richting winkel om wat proviand in te slaan
Tozzo
Moet wel een vrouw zijn, Priemquote:Op maandag 6 april 2015 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is dat toch met die kerst???????????????
Er zit gewoon iemand te trollen.quote:Op maandag 6 april 2015 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is dat toch met die kerst???????????????
vraag jij ook een paar nummertjes aan?quote:Op maandag 6 april 2015 15:06 schreef xBubbles het volgende:
The butler did it!
Nee serieus, wie loopt er zo te etteren
quote:Op maandag 6 april 2015 15:06 schreef xBubbles het volgende:
The butler did it!
Nee serieus, wie loopt er zo te etteren
ik ben even aan het denken over een gepaste straf voor deze persoonquote:Op maandag 6 april 2015 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb een foto van die gast gevonden.
Ik ben voor een blauwspar in zijn reet.quote:Op maandag 6 april 2015 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben even aan het denken over een gepaste straf voor deze persoon
hmm dat doet ie al volgens mijquote:Op maandag 6 april 2015 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor een blauwspar in zijn reet.
Die lijkt wel aangebrandquote:Op maandag 6 april 2015 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet de kersen voor op de taart niet!!
kerstballen in zijn scrotum.quote:Op maandag 6 april 2015 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor een blauwspar in zijn reet.
Zijn ballen in de boom.quote:
Ja ip-adressen zijn wel te achterhalen, maar dan moet je het weer vergelijken met andere verzoekjes, waarbij diegene wel kenbaar heeft gemaakt dat die het heeft aangevraagd.quote:Op maandag 6 april 2015 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
we zullen het nooit wetenkan je het niet zien aan het ip adres
We nodigen de lolbroek gewoon uit om aan te vragen en de naam erbij te zetten, kijken of ie echt zoveel ballen heeft. Ben bang van niet.quote:Op maandag 6 april 2015 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ip-adressen zijn wel te achterhalen, maar dan moet je het weer vergelijken met andere verzoekjes, waarbij diegene wel kenbaar heeft gemaakt dat die het heeft aangevraagd.
Maar als dit ge-eikel vaker voorkomt, gaan we dat natuurlijk wel ff doen. Een geintje is leuk, maar sinds de verhuizing is het echt flink raak.
Heh nee dat kun je natuurlijk wel vergeten.quote:Op maandag 6 april 2015 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We nodigen de lolbroek gewoon uit om aan te vragen en de naam erbij te zetten, kijken of ie echt zoveel ballen heeft. Ben bang van niet.
En dan een fake naam neerzetten, schiet ook niet opquote:Op maandag 6 april 2015 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We nodigen de lolbroek gewoon uit om aan te vragen en de naam erbij te zetten, kijken of ie echt zoveel ballen heeft. Ben bang van niet.
Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 15:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan een fake naam neerzetten, schiet ook niet op
af en toe eentje, maar niet vaakquote:Op maandag 6 april 2015 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat jij trollverzoekjes doet.
Ik wil dat mijn smaak toch een beetje een verrassing blijft, ik meld het hier wel als ik de behoefte voel zoals nu.quote:
aanklagenquote:Op maandag 6 april 2015 15:51 schreef knokkels het volgende:
Ik kreeg geeneens niet een paaseitje bij de Appie![]()
quote:
Weigeren het pand te verlaten en tegen de manager zeggen, ik blijf hier tot ik mijn ei heb.quote:
Echt wel!quote:Op maandag 6 april 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weigeren het pand te verlaten en tegen de manager zeggen, ik blijf hier tot ik mijn ei heb.
Ja, zoiets, kijken hoe ie gaat reageren.quote:Op maandag 6 april 2015 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
"U bent de manager! Ik wil even mijn ei kwaijt over deze situatie!"
Hey, Frank.. Waar is mijn eitje dan?quote:Op maandag 6 april 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weigeren het pand te verlaten en tegen de manager zeggen, ik blijf hier tot ik mijn ei heb.
"Oh! Wil jij m'n eitjes zien?"quote:Op maandag 6 april 2015 15:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey, Frank.. Waar is mijn eitje dan?
jij bent een lekker wijfquote:Op maandag 6 april 2015 15:57 schreef xBubbles het volgende:
Ik heb een choco paashaas, telt dat ook?
quote:
Anders dan bij mij, ik word altijd door de beveiliger achtervolgd, en maak altijd een aantal rondjes door de zaak, altijd weer leuk, kijken of ie me bij kan houden. En dan opeens aan de andere kant achter hem gaan staan.quote:Op maandag 6 april 2015 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij bent een lekker wijfdie krijgen meteen een paashaas
awwwquote:Op maandag 6 april 2015 15:57 schreef xBubbles het volgende:
Ik heb een choco paashaas, telt dat ook?
Vriend van me had dat vroeger. In a galaxy far far away.quote:Op maandag 6 april 2015 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anders dan bij mij, ik word altijd door de beveiliger achtervolgd, en maak altijd een aantal rondjes door de zaak, altijd weer leuk, kijken of ie me bij kan houden. En dan opeens aan de andere kant achter hem gaan staan.
Ik ga echt niet mee, als ie wat af te handelen heeft doet ie dat maar ter plekke, en daarna als ie mijn lege tas ziet, dan zet ik hem voor de hele zaak voor lul. Zo van, hey kijk!! Je hebt een echte dief gemist en naar de deur wijzen.quote:Op maandag 6 april 2015 16:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vriend van me had dat vroeger. In a galaxy far far away.
Surinamer, lang haar, baardje, Harley Davidson tas.
Hij zat te kloten met zijn tas, maar deed er voor de rest niets in of zo..
Aan het eind, na de kassa.. Beveiliger erbij..
Ja heren, komen jullie even mee? Jullie worden verdacht van winkeldiefstal.
Euh? Whut?
10 minuten later toen de tas een keer of 20 binnenstebuiten gekeerd was, mochten we gaan
Ja dat soort aandacht kan ook leuk zijnquote:Op maandag 6 april 2015 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anders dan bij mij, ik word altijd door de beveiliger achtervolgd, en maak altijd een aantal rondjes door de zaak, altijd weer leuk, kijken of ie me bij kan houden. En dan opeens aan de andere kant achter hem gaan staan.
Ja okee, maar we waren toen 14 ofzo..quote:Op maandag 6 april 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mee, als ie wat af te handelen heeft doet ie dat maar ter plekke, en daarna als ie mijn lege tas ziet, dan zet ik hem voor de hele zaak voor lul. Zo van, hey kijk!! Je hebt een echte dief gemist en naar de deur wijzen.
whehehequote:Op maandag 6 april 2015 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk het is als ie staat te zoeken, en je staat ineens achter hem, en hem op de schouder tikt en vraagt, pardon mijnheer, weet u waar ik de suiker kan vinden?quote:Op maandag 6 april 2015 16:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat soort aandacht kan ook leuk zijn
Altijd grappigquote:Op maandag 6 april 2015 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk het is als ie staat te zoeken, en je staat ineens achter hem, en hem op de schouder tikt en vraagt, pardon mijnheer, weet u waar ik de suiker kan vinden?
Die gast kent de winkel als zijn broekzak, dus die moet dat zeker wel weten.quote:
Is het Spezz?quote:Op maandag 6 april 2015 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit een herken jij alle 90's hits video te kijken die op skoften is gepost, zo'n dude kent alleen maar de Weird Al versies van de nummers
Weird Al is dan wel heel goed, maar juist dat zou een stimulans moeten zijn om die originele nummers te leren kennen.quote:Op maandag 6 april 2015 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit een herken jij alle 90's hits video te kijken die op skoften is gepost, zo'n dude kent alleen maar de Weird Al versies van de nummers
Truequote:Op maandag 6 april 2015 16:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weird Al is dan wel heel goed, maar juist dat zou een stimulans moeten zijn om die originele nummers te leren kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |