quote:Op maandag 6 april 2015 14:48 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even schnell richting winkel om wat proviand in te slaan
Tozzo
quote:Op maandag 6 april 2015 14:48 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even schnell richting winkel om wat proviand in te slaan
Tozzo
Moet wel een vrouw zijn, Priemquote:Op maandag 6 april 2015 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is dat toch met die kerst???????????????
Er zit gewoon iemand te trollen.quote:Op maandag 6 april 2015 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is dat toch met die kerst???????????????
vraag jij ook een paar nummertjes aan?quote:Op maandag 6 april 2015 15:06 schreef xBubbles het volgende:
The butler did it!
Nee serieus, wie loopt er zo te etteren
quote:Op maandag 6 april 2015 15:06 schreef xBubbles het volgende:
The butler did it!
Nee serieus, wie loopt er zo te etteren
ik ben even aan het denken over een gepaste straf voor deze persoonquote:Op maandag 6 april 2015 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb een foto van die gast gevonden.
Ik ben voor een blauwspar in zijn reet.quote:Op maandag 6 april 2015 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben even aan het denken over een gepaste straf voor deze persoon
hmm dat doet ie al volgens mijquote:Op maandag 6 april 2015 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor een blauwspar in zijn reet.
Die lijkt wel aangebrandquote:Op maandag 6 april 2015 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet de kersen voor op de taart niet!!
kerstballen in zijn scrotum.quote:Op maandag 6 april 2015 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor een blauwspar in zijn reet.
Zijn ballen in de boom.quote:
Ja ip-adressen zijn wel te achterhalen, maar dan moet je het weer vergelijken met andere verzoekjes, waarbij diegene wel kenbaar heeft gemaakt dat die het heeft aangevraagd.quote:Op maandag 6 april 2015 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
we zullen het nooit wetenkan je het niet zien aan het ip adres
We nodigen de lolbroek gewoon uit om aan te vragen en de naam erbij te zetten, kijken of ie echt zoveel ballen heeft. Ben bang van niet.quote:Op maandag 6 april 2015 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ip-adressen zijn wel te achterhalen, maar dan moet je het weer vergelijken met andere verzoekjes, waarbij diegene wel kenbaar heeft gemaakt dat die het heeft aangevraagd.
Maar als dit ge-eikel vaker voorkomt, gaan we dat natuurlijk wel ff doen. Een geintje is leuk, maar sinds de verhuizing is het echt flink raak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |