quote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
Over sociaal doen gesproken… * Spezza19 gaat er op uit
Ja. Het was verder wel gezellig, maar ik zat wel de hele tijd mijn woede weg te drukken.quote:Op maandag 6 april 2015 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je dat feestje al achter de rug?
quote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
Ze had het waarschijnlijk niet eens in de gaten.quote:Op maandag 6 april 2015 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja. Het was verder wel gezellig, maar ik zat wel de hele tijd mijn woede weg te drukken.
Benzinegeld zou ik krijgen van degene die dat feestje gaf. Dat moet nog gebeuren.quote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sjonge jonge… heb je benzinegeld van haar gevraagd?
Wat een figuur
Fijne dag SPezzaquote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
Dat is gewoon lomp gedrag van dat mens, en waarschijnlijk had je nu nog minder animo om haar ook nog terug te brengen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja. Het was verder wel gezellig, maar ik zat wel de hele tijd mijn woede weg te drukken.
Ja ik heb VRIJ subtiel laten merken dat ik daar weinig behoefte meer aan had (zeker ook omdat ik dat verkeer in en om Amsterdam echt niet trek, aangezien ik maar 5000 km per jaar in de auto rijd, en dan bijna alleen in het oosten des lands).quote:Op maandag 6 april 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is gewoon lomp gedrag van dat mens, en waarschijnlijk had je nu nog minder animo om haar ook nog terug te brengen.
Je had kunnen zeggen, app maar iemand die je op kan komen halen.......quote:Op maandag 6 april 2015 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb VRIJ subtiel laten merken dat ik daar weinig behoefte meer aan had (zeker ook omdat ik dat verkeer in en om Amsterdam echt niet trek, aangezien ik maar 5000 km per jaar in de auto rijd, en dan bijna alleen in het oosten des lands).
Lekker dan ..quote:Op maandag 6 april 2015 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Benzinegeld zou ik krijgen van degene die dat feestje gaf. Dat moet nog gebeuren.
Ha, Karzaiquote:
Ja dat is dus bijna letterlijk wat ik haar vertelde: die nicht zou haar dus naar het feest toe gebracht hebben, kreeg ik in de auto te horen, maar dat werd afgeslagen, omdat IK haar moest ophalen. (Niet haar eigen idee, maar van degene die het met vreselijk veel gedram aan mij gevraagd heeft!)quote:Op maandag 6 april 2015 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had kunnen zeggen, app maar iemand die je op kan komen halen.......
Goed bezigquote:Op maandag 6 april 2015 14:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
jahoor, niks te doen vandaag keb maar een pilsie open getrokken
Lompe mensen zullen er altijd zijn, daar doen we niks aan. Die hebben een plank voor hun harses.quote:Op maandag 6 april 2015 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is dus bijna letterlijk wat ik haar vertelde: die nicht zou haar dus naar het feest toe gebracht hebben, kreeg ik in de auto te horen, maar dat werd afgeslagen, omdat IK haar moest ophalen. (Niet haar eigen idee, maar van degene die het met vreselijk veel gedram aan mij gevraagd heeft!)
Sowieso. Ja zij was niet de enige die lomp was. Er zijn meerdere dingen gebeurd waar ik echt ZWAAR pissed om was!quote:Op maandag 6 april 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lompe mensen zullen er altijd zijn, daar doen we niks aan. Die hebben een plank voor hun harses.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, reden te meer om vandaag even alles van je af te zetten, en even lekker tot rust te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |