Mja ik weet onderhand wat ik aan wie heb.quote:Op maandag 6 april 2015 14:16 schreef xBubbles het volgende:
Ahhhh ToT, klote zegniet teveel stressen
Dit dusquote:Op maandag 6 april 2015 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, reden te meer om vandaag even alles van je af te zetten, en even lekker tot rust te komen.
ToT is de rust zelve.quote:Op maandag 6 april 2015 14:16 schreef xBubbles het volgende:
Ahhhh ToT, klote zegniet teveel stressen
De Zen van ToTquote:
Gooi er een Filipina inquote:Op maandag 6 april 2015 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow voor de battle? Moet ik voor in de mood zijn, sorry.
Nee, maakt niet uit. Moet niet als verplichting voelen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow voor de battle? Moet ik voor in de mood zijn, sorry.
Kan jij je melden bij Robert Kranenburg.quote:Op maandag 6 april 2015 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe meestal wel, maar ik kan ook aardig koken hoor.
Dat is echt onvoorstelbaar goed verlopen! Veel beter dan verwacht! Zijn klachten zijn enorm afgenomen en hij kon direct na de operatie weer gewoon praten en ook heel snel weer gewoon eten!quote:Op maandag 6 april 2015 14:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, maakt niet uit. Moet niet als verplichting voelen.
![]()
Hoe is de operatie van je broer verlopen? Als je het erover wil hebben ...
Mooi.quote:Op maandag 6 april 2015 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is echt onvoorstelbaar goed verlopen! Veel beter dan verwacht! Zijn klachten zijn enorm afgenomen en hij kon direct na de operatie weer gewoon praten en ook heel snel weer gewoon eten!
En zelfs dan kan ik er geen touw aan vastknopen.quote:
iddquote:Op maandag 6 april 2015 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En zelfs dan kan ik er geen touw aan vastknopen.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe meestal wel, maar ik kan ook aardig koken hoor.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is echt onvoorstelbaar goed verlopen! Veel beter dan verwacht! Zijn klachten zijn enorm afgenomen en hij kon direct na de operatie weer gewoon praten en ook heel snel weer gewoon eten!
Goed nieuws man!quote:Op maandag 6 april 2015 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Als zijn broer weer kan eten, kan ToT weer koken.quote:
Met vlagen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed nieuws man!![]()
Wordt ie ook al weer wat liever?
weer een probleem opgelostquote:Op maandag 6 april 2015 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als zijn broer weer kan eten, kan ToT weer koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |