Ik ga echt niet mee, als ie wat af te handelen heeft doet ie dat maar ter plekke, en daarna als ie mijn lege tas ziet, dan zet ik hem voor de hele zaak voor lul. Zo van, hey kijk!! Je hebt een echte dief gemist en naar de deur wijzen.quote:Op maandag 6 april 2015 16:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vriend van me had dat vroeger. In a galaxy far far away.
Surinamer, lang haar, baardje, Harley Davidson tas.
Hij zat te kloten met zijn tas, maar deed er voor de rest niets in of zo..
Aan het eind, na de kassa.. Beveiliger erbij..
Ja heren, komen jullie even mee? Jullie worden verdacht van winkeldiefstal.
Euh? Whut?
10 minuten later toen de tas een keer of 20 binnenstebuiten gekeerd was, mochten we gaan
Ja dat soort aandacht kan ook leuk zijnquote:Op maandag 6 april 2015 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anders dan bij mij, ik word altijd door de beveiliger achtervolgd, en maak altijd een aantal rondjes door de zaak, altijd weer leuk, kijken of ie me bij kan houden. En dan opeens aan de andere kant achter hem gaan staan.
Ja okee, maar we waren toen 14 ofzo..quote:Op maandag 6 april 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mee, als ie wat af te handelen heeft doet ie dat maar ter plekke, en daarna als ie mijn lege tas ziet, dan zet ik hem voor de hele zaak voor lul. Zo van, hey kijk!! Je hebt een echte dief gemist en naar de deur wijzen.
whehehequote:Op maandag 6 april 2015 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anders dan bij mij, ik word altijd door de beveiliger achtervolgd, en maak altijd een aantal rondjes door de zaak, altijd weer leuk, kijken of ie me bij kan houden. En dan opeens aan de andere kant achter hem gaan staan.
Weet je hoe leuk het is als ie staat te zoeken, en je staat ineens achter hem, en hem op de schouder tikt en vraagt, pardon mijnheer, weet u waar ik de suiker kan vinden?quote:Op maandag 6 april 2015 16:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat soort aandacht kan ook leuk zijn
Altijd grappigquote:Op maandag 6 april 2015 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk het is als ie staat te zoeken, en je staat ineens achter hem, en hem op de schouder tikt en vraagt, pardon mijnheer, weet u waar ik de suiker kan vinden?
Die gast kent de winkel als zijn broekzak, dus die moet dat zeker wel weten.quote:
Is het Spezz?quote:Op maandag 6 april 2015 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit een herken jij alle 90's hits video te kijken die op skoften is gepost, zo'n dude kent alleen maar de Weird Al versies van de nummers
Weird Al is dan wel heel goed, maar juist dat zou een stimulans moeten zijn om die originele nummers te leren kennen.quote:Op maandag 6 april 2015 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit een herken jij alle 90's hits video te kijken die op skoften is gepost, zo'n dude kent alleen maar de Weird Al versies van de nummers
Truequote:Op maandag 6 april 2015 16:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weird Al is dan wel heel goed, maar juist dat zou een stimulans moeten zijn om die originele nummers te leren kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |