En daar dank ik u bij deze voor. Het was tijdens Ajax, dus een rare nasmaak zat er toch al aan mijn pannenkoekquote:Op zondag 5 april 2015 19:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij is raar ja, maar bedoelde het goed
quote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En daar dank ik u bij deze voor. Het was tijdens Ajax, dus een rare nasmaak zat er toch al aan mijn pannenkoek
quote:
Vergeet de berelul niet.quote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Samzz het volgende:
Naar de snackbar is ook wel een goed idee. Lekker makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En daar dank ik u bij deze voor. Het was tijdens Ajax, dus een rare nasmaak zat er toch al aan mijn pannenkoek
Zondequote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Vergeet de berelul niet.Dat klinkt viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik weet in de buurt geen snackbar te vinden
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hier zit er ook geen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt vies. Ik weet in de buurt geen snackbar te vinden
.
Daar ben ik dan weer niet zo fan van. Maar dat ben ik ook niet van pannenkoeken.quote:
Google is your friendquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt vies. Ik weet in de buurt geen snackbar te vinden
.
Enige reden dat ik pannenkoeken eet is eigenlijk omdat ik zin in stroop hadquote:Op zondag 5 april 2015 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier zit er ook geen.
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo fan van. Maar dat ben ik ook niet van pannenkoeken.
Of geen kaasquote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
Zo zijn er ook mensen die geen pizza lusten. Zo vreemd.
Ik heb dus precies hetzelfde. Dan vind ik alsnog poedersuiker wel beter dan stroop, maar goed. Poffertjes zijn gewoon veel beter.quote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Enige reden dat ik pannenkoeken eet is eigenlijk omdat ik zin in stroop had![]()
Verder vind ik poffertjes wel veel lekkerder, maar dat is zoveel werk
Pizzaquote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
Check, ranzige bende.quote:
Check! Al is het geen lusten, maar gewoon allergisch voor tomaat en dat niet lekker vinden ondanks een klein laagje proef ik dat tochquote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
Mijn beste vriendin kan dat niet eten zonder over te gevenquote:
lactose intolerant?quote:Op zondag 5 april 2015 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin kan dat niet eten zonder over te geven.
Allergisch voor tomaat? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 19:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Check! Al is het geen lusten, maar gewoon allergisch voor tomaat en dat niet lekker vinden ondanks een klein laagje proef ik dat toch
Nope. Melk drinkt ze wel gewoon zonder problemen.quote:
En bladgroente en paprika. Dus lastig met eten welquote:Op zondag 5 april 2015 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Allergisch voor tomaat? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Oei dat is best veel dan.quote:Op zondag 5 april 2015 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
En bladgroente en paprika. Dus lastig met eten wel
Allemaalquote:Op zondag 5 april 2015 19:33 schreef aeque het volgende:
Gesmolten kaas![]()
Nu heb ik zin in pizza, lasagne of prei ovenschotel met kaas.
Wow wist niet eens dat het bestond.quote:Op zondag 5 april 2015 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
En bladgroente en paprika. Dus lastig met eten wel
Tegelijk!quote:
Jij gaat dat gewoon een keer voor mij maken hierdoor.quote:
Om heel even door te gaan waar het in het vorige topic over ging: ook voor kaneel's stokje?quote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor avocado en kaneel. Ook lekker random.
Alle 3? Pffw dat is veel werk hoor!quote:Op zondag 5 april 2015 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij gaat dat gewoon een keer voor mij maken hierdoor.
Je begon er zelf over.quote:
Dat scheelt. Sterkte iig!quote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Puala het volgende:
Geen breuk btw. Alleen een pleister en de klachten moeten met een week afnemen. Wel een twijfelplekje op de foto. Maar te gezwollen om te kunnen zien.
Soort van goed nieuws dus. Hopen dat er volgende week dan niet alsnog iets aan de hand blijkt te zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Puala het volgende:
Geen breuk btw. Alleen een pleister en de klachten moeten met een week afnemen. Wel een twijfelplekje op de foto. Maar te gezwollen om te kunnen zien.
Nee, ik begon over pannenkoeken en poffertjes, jij over andere lekkere dingen.quote:
Goed nieuws welquote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Puala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |