En daar dank ik u bij deze voor. Het was tijdens Ajax, dus een rare nasmaak zat er toch al aan mijn pannenkoekquote:Op zondag 5 april 2015 19:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij is raar ja, maar bedoelde het goed
quote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En daar dank ik u bij deze voor. Het was tijdens Ajax, dus een rare nasmaak zat er toch al aan mijn pannenkoek
quote:
Vergeet de berelul niet.quote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Samzz het volgende:
Naar de snackbar is ook wel een goed idee. Lekker makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En daar dank ik u bij deze voor. Het was tijdens Ajax, dus een rare nasmaak zat er toch al aan mijn pannenkoek
Zondequote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Vergeet de berelul niet.Dat klinkt viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik weet in de buurt geen snackbar te vinden
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hier zit er ook geen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt vies. Ik weet in de buurt geen snackbar te vinden
.
Daar ben ik dan weer niet zo fan van. Maar dat ben ik ook niet van pannenkoeken.quote:
Google is your friendquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt vies. Ik weet in de buurt geen snackbar te vinden
.
Enige reden dat ik pannenkoeken eet is eigenlijk omdat ik zin in stroop hadquote:Op zondag 5 april 2015 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier zit er ook geen.
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo fan van. Maar dat ben ik ook niet van pannenkoeken.
Of geen kaasquote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
Zo zijn er ook mensen die geen pizza lusten. Zo vreemd.
Ik heb dus precies hetzelfde. Dan vind ik alsnog poedersuiker wel beter dan stroop, maar goed. Poffertjes zijn gewoon veel beter.quote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Enige reden dat ik pannenkoeken eet is eigenlijk omdat ik zin in stroop had![]()
Verder vind ik poffertjes wel veel lekkerder, maar dat is zoveel werk
Pizzaquote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
Zo zijn er ook mensen die geen pizza lusten. Zo vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |