En bladgroente en paprika. Dus lastig met eten welquote:Op zondag 5 april 2015 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Allergisch voor tomaat? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Oei dat is best veel dan.quote:Op zondag 5 april 2015 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
En bladgroente en paprika. Dus lastig met eten wel
Allemaalquote:Op zondag 5 april 2015 19:33 schreef aeque het volgende:
Gesmolten kaas![]()
Nu heb ik zin in pizza, lasagne of prei ovenschotel met kaas.
Wow wist niet eens dat het bestond.quote:Op zondag 5 april 2015 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
En bladgroente en paprika. Dus lastig met eten wel
Tegelijk!quote:
Jij gaat dat gewoon een keer voor mij maken hierdoor.quote:
Om heel even door te gaan waar het in het vorige topic over ging: ook voor kaneel's stokje?quote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor avocado en kaneel. Ook lekker random.
Alle 3? Pffw dat is veel werk hoor!quote:Op zondag 5 april 2015 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij gaat dat gewoon een keer voor mij maken hierdoor.
Je begon er zelf over.quote:
Dat scheelt. Sterkte iig!quote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Puala het volgende:
Geen breuk btw. Alleen een pleister en de klachten moeten met een week afnemen. Wel een twijfelplekje op de foto. Maar te gezwollen om te kunnen zien.
Soort van goed nieuws dus. Hopen dat er volgende week dan niet alsnog iets aan de hand blijkt te zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Puala het volgende:
Geen breuk btw. Alleen een pleister en de klachten moeten met een week afnemen. Wel een twijfelplekje op de foto. Maar te gezwollen om te kunnen zien.
Nee, ik begon over pannenkoeken en poffertjes, jij over andere lekkere dingen.quote:
Goed nieuws welquote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Puala het volgende:
Kusje eropquote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Puala het volgende:
Nou en.quote:Op zondag 5 april 2015 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik begon over pannenkoeken en poffertjes, jij over andere lekkere dingen.
En als ik nou zeg dat ik dat enorm zou waarderen en er chocola tegenover staat plus dat je mag mee eten?quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nou? Dat betekent niet dat ik voor jou maar een 3-gangen-diner moet maken
doe maar voor mij, heb hongerquote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Naar de keuken jijquote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan je op korte termijn dan beter Rival zijn strategie opvolgenquote:Op zondag 5 april 2015 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe maar voor mij, heb honger
Kom ik net uit ja!quote:
ja retourtje doner denk ik zoquote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan je op korte termijn dan beter Rival zijn strategie opvolgen
[..]
Kom ik net uit ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |