Kusje eropquote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Puala het volgende:
Geen breuk btw. Alleen een pleister en de klachten moeten met een week afnemen. Wel een twijfelplekje op de foto. Maar te gezwollen om te kunnen zien.
Nou en.quote:Op zondag 5 april 2015 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik begon over pannenkoeken en poffertjes, jij over andere lekkere dingen.
En als ik nou zeg dat ik dat enorm zou waarderen en er chocola tegenover staat plus dat je mag mee eten?quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nou? Dat betekent niet dat ik voor jou maar een 3-gangen-diner moet maken
doe maar voor mij, heb hongerquote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Naar de keuken jijquote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan je op korte termijn dan beter Rival zijn strategie opvolgenquote:Op zondag 5 april 2015 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe maar voor mij, heb honger
Kom ik net uit ja!quote:
ja retourtje doner denk ik zoquote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan je op korte termijn dan beter Rival zijn strategie opvolgen
[..]
Kom ik net uit ja!
Probeer je nu gewoon mijn te goede voorstel te negeren?quote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan je op korte termijn dan beter Rival zijn strategie opvolgen
[..]
Kom ik net uit ja!
administratief kantoor hequote:Op zondag 5 april 2015 19:47 schreef yats het volgende:
Waarom ben ik niet verbaasd?
http://www.telegraaf.nl/t(...)tm_campaign=facebook
Ik blijf het netjes vinden dat ze er alsnog stenen onder zetten.quote:Op zondag 5 april 2015 19:47 schreef yats het volgende:
Waarom ben ik niet verbaasd?
http://www.telegraaf.nl/t(...)tm_campaign=facebook
Welkom in Arnhem. Crimineel, maar wel netjes crimineelquote:Op zondag 5 april 2015 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik blijf het netjes vinden dat ze er alsnog stenen onder zetten.
Witteboordcrimineel. Maar dan anders.quote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Welkom in Arnhem. Crimineel, maar wel netjes crimineel
Ik woon er niet voor nietsquote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Witteboordcrimineel. Maar dan anders.
Dan nog vind ik op 1 dag pizza, lasagne of prei ovenschotel met kaas maken wel erg veel werk voor wat chocolade eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik dat enorm zou waarderen en er chocola tegenover staat plus dat je mag mee eten?
En jij maar zeggen dat je ontslagen bent, maar eigenlijk wilde je dus gewoon de eed niet afleggen.quote:
Ik zet thee voor jequote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan nog vind ik op 1 dag pizza, lasagne of prei ovenschotel met kaas maken wel erg veel werk voor wat chocolade eigenlijk
Over de hoeveelheid chocolade hebben we het ook nog niet gehad. Onderhandelingen zijn mogelijk.quote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan nog vind ik op 1 dag pizza, lasagne of prei ovenschotel met kaas maken wel erg veel werk voor wat chocolade eigenlijk
Sstttquote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij maar zeggen dat je ontslagen bent, maar eigenlijk wilde je dus gewoon de eed niet afleggen.
Ja, maar hij is niet geweldig en een beetje kleinquote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel een werkende oven in dat huis bij jou?
Niet heel erg handig bij 3 ovengerechten dan...quote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar hij is niet geweldig en een beetje klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |