Probeer je nu gewoon mijn te goede voorstel te negeren?quote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan je op korte termijn dan beter Rival zijn strategie opvolgen
[..]
Kom ik net uit ja!
administratief kantoor hequote:Op zondag 5 april 2015 19:47 schreef yats het volgende:
Waarom ben ik niet verbaasd?
http://www.telegraaf.nl/t(...)tm_campaign=facebook
Ik blijf het netjes vinden dat ze er alsnog stenen onder zetten.quote:Op zondag 5 april 2015 19:47 schreef yats het volgende:
Waarom ben ik niet verbaasd?
http://www.telegraaf.nl/t(...)tm_campaign=facebook
Welkom in Arnhem. Crimineel, maar wel netjes crimineelquote:Op zondag 5 april 2015 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik blijf het netjes vinden dat ze er alsnog stenen onder zetten.
Witteboordcrimineel. Maar dan anders.quote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Welkom in Arnhem. Crimineel, maar wel netjes crimineel
Ik woon er niet voor nietsquote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Witteboordcrimineel. Maar dan anders.
Dan nog vind ik op 1 dag pizza, lasagne of prei ovenschotel met kaas maken wel erg veel werk voor wat chocolade eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik dat enorm zou waarderen en er chocola tegenover staat plus dat je mag mee eten?
En jij maar zeggen dat je ontslagen bent, maar eigenlijk wilde je dus gewoon de eed niet afleggen.quote:
Ik zet thee voor jequote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan nog vind ik op 1 dag pizza, lasagne of prei ovenschotel met kaas maken wel erg veel werk voor wat chocolade eigenlijk
Over de hoeveelheid chocolade hebben we het ook nog niet gehad. Onderhandelingen zijn mogelijk.quote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan nog vind ik op 1 dag pizza, lasagne of prei ovenschotel met kaas maken wel erg veel werk voor wat chocolade eigenlijk
Sstttquote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij maar zeggen dat je ontslagen bent, maar eigenlijk wilde je dus gewoon de eed niet afleggen.
Ja, maar hij is niet geweldig en een beetje kleinquote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel een werkende oven in dat huis bij jou?
Niet heel erg handig bij 3 ovengerechten dan...quote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar hij is niet geweldig en een beetje klein
Gaat dit nu nog steeds over die oven?quote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar hij is niet geweldig en een beetje klein
Ik baal er nog steeds vanquote:
Engelquote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef -Engel- het volgende:
Linx toch
Cougar is toch een stuuuuuuuuuuuuk ouder....
* -Engel- sluipt weer weg....
Als het beestje maar een naam heeft he Yv?quote:
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef -Engel- het volgende:
Lynx toch
Gezien de leeftijd van VA is cougar wel van toepassing.quote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef -Engel- het volgende:
Lynx toch
Wait what, ben je ontslagen yats?quote:
Als het beestje een naam heeft is het extra zielig als ie dan in de oven moetquote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naam heeft he Yv?
Is ie nog maar 18 ja?quote:Op zondag 5 april 2015 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van VA is cougar wel van toepassing.
I can teach you.quote:Op zondag 5 april 2015 20:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi E_T!
I need to fix my sneaky ninja skills
True.quote:Op zondag 5 april 2015 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het beestje een naam heeft is het extra zielig als ie dan in de oven moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |