Ja dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:42 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gezegd over wat er gebeurde en jij weet al dat het aan de accu ligt?![]()
jaar stilstand = jaar klussen maar wel af en toe rijden, accu is nog geen jaar oud en uiteraard opgeladen voor t rijden
Dit postte ik net op MF:
[..]
spiegel eraf beukenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja dat zei je er niet bij![]()
Ik had er vandaag ook weer eentje op de A1, bij Amersfoort zijn wegwerkzaamheden dus file en lekker filteren. Knalt een lease Volvo zonder te kijken voor m'n neus direct door naar de linker baan. Ik geef een heel licht toetertje en wijs hem erop dat ie uit z'n doppen kijken als ie van baan wisselt gaat ie meerdere malen terug toeteren, plakken en als ik vervolgens naar rechts kan en ga gaat ie remtesten voor me
Hoe verleidelijk het ook is zo ben ik niet. Staat wel op de kiek, zal het morgen wel even op jijbuis gooien.quote:
gooi het ook op dumpertquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe verleidelijk het ook is zo ben ik niet. Staat wel op de kiek, zal het morgen wel even op jijbuis gooien.
wacht maar tot jij zwanger bent!quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)a-Transalp-600V.html
Ik snap nooit wat ongeboren kinderen tegen motorfietsen hebben..... En waarom de man nooit de man in huis is![]()
Nooit!quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:28 schreef Salatrel het volgende:
Hengels het huis uit motor op marktplaats
Nee hoor die hengelt en scheurt lekker meequote:
Ik zie het probleem eigenlijk niet waarvoor jij moet toeterenquote:
Ik vind dat je je een beetje aanstelt hoor.quote:
De maxicosi past niet op m'n Alpquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap nooit wat ongeboren kinderen tegen motorfietsen hebben..... En waarom de man nooit de man in huis is![]()
Bedankt maar neequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet nog wel een type Honda waar die wel op past
voor mijn grote mensen rijbewijs is de mt-09 sport track ook wel mooiquote:Op zondag 5 april 2015 16:10 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Lekkah heuhrr. Die komt elke zoveel weken/maanden weer bovendrijven. :
Ben wel een beetje gek geworden op deze:
Dit overkomt mij elke 2 weken weleens, zoveel gebeurt er niet echt. Geen schrikwekkende schuifsnelheid van de Volvo, die tevens prima richting aangeeft.quote:
Stond vrijdag voor het stoplicht te wachten, staat nog zo'n gozer op het kruispunt te wachten die linksaf wilde (lange bocht), die moest wat volk voor laten gaan die naar rechts gingen (korte bocht). Hij stond dus in het midden van het kruispunt (gescheiden rijbanen), beetje klungelig lang te wachten. Ik stond links vooraan en kreeg groen licht. Gewoon gas erop en die gozer gooit hem ervoor. Uiteraard was het asociaal van mij om hem niet even rustig te laten invoegen, maar om dan zo maar voorrang te nemen?quote:Op zondag 5 april 2015 17:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit overkomt mij elke 2 weken weleens, zoveel gebeurt er niet echt. Geen schrikwekkende schuifsnelheid van de Volvo, die tevens prima richting aangeeft.
Geven en nemen
Really?quote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stond vrijdag voor het stoplicht te wachten, staat nog zo'n gozer op het kruispunt te wachten die linksaf wilde (lange bocht), die moest wat volk voor laten gaan die naar rechts gingen (korte bocht). Hij stond dus in het midden van het kruispunt (gescheiden rijbanen), beetje klungelig lang te wachten. Ik stond links vooraan en kreeg groen licht. Gewoon gas erop en die gozer gooit hem ervoor. Uiteraard was het asociaal van mij om hem niet even rustig te laten invoegen, maar om dan zo maar voorrang te nemen?Ik kon er nog nipt rechts langs, die gozer rechts naast me trok ook flink op dus van rijstrook wisselen kon ook niet.
Geven en nemen ja.
Wow.quote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stond vrijdag voor het stoplicht te wachten, staat nog zo'n gozer op het kruispunt te wachten die linksaf wilde (lange bocht), die moest wat volk voor laten gaan die naar rechts gingen (korte bocht). Hij stond dus in het midden van het kruispunt (gescheiden rijbanen), beetje klungelig lang te wachten. Ik stond links vooraan en kreeg groen licht. Gewoon gas erop en die gozer gooit hem ervoor. Uiteraard was het asociaal van mij om hem niet even rustig te laten invoegen, maar om dan zo maar voorrang te nemen?Ik kon er nog nipt rechts langs, die gozer rechts naast me trok ook flink op dus van rijstrook wisselen kon ook niet.
Geven en nemen ja.
https://www.google.nl/map(...)ZApB0XHPOxPXJWUA!2e0quote:Op zondag 5 april 2015 19:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Really?
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_lult_te_veel.html
Really?!
RJ! maar ja dat ding lijkt m echt tof voor beetje in de stad.quote:
kost ook geen drol:Pquote:Op maandag 6 april 2015 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
RJ! maar ja dat ding lijkt m echt tof voor beetje in de stad.
1200 voor een afgeragde Alp uit 90. Wat is dat toch met die honda's dat mensen denken dat ze de goudkoers kunnen gebruiken voor de verkoopquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
nope. Donderdag besloten dat we de paasdagen bedt in Duitsland konden doorbrengen, dus alles en idereen in de lease station gegooid en weggeredenquote:Op maandag 6 april 2015 14:53 schreef Dekatria het volgende:
Stinkie! Nog op de Duc uit geweest dit paasweekend?
jammer van dat kindermaatjequote:Op zondag 5 april 2015 11:16 schreef 33 het volgende:
Mocht iemand een nieuw leren jasje zoeken:
V&A / [TK] Alpinestars RC-1 Leren Jas (maat 48 & z.g.a.n)!
Ik vind dat ook bijzonder optimistisch. Verwachtte eigenlijk een prijs van rond de 800 te zien toen ik op de link klikte.quote:Op maandag 6 april 2015 14:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
1200 voor een afgeragde Alp uit 90. Wat is dat toch met die honda's dat mensen denken dat ze de goudkoers kunnen gebruiken voor de verkoop
Het is inderdaad wel mijn maat haha. Maar goed, nét een nieuwe jas gekocht dus het is wel goed zo.quote:
Vind ook veel, hoewel mijn tenere ook gewoon voor 1400,- weggingquote:Op maandag 6 april 2015 14:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
1200 voor een afgeragde Alp uit 90. Wat is dat toch met die honda's dat mensen denken dat ze de goudkoers kunnen gebruiken voor de verkoop
Ik had mijn computer a 2500 euro op marktplaats gezet (vrij bieden), mailt zo'n wijf dat ze hem dezelfde avond voor 50 pietermannen op wil komen halen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:22 schreef Dekatria het volgende:
Hoog inzetten natuurlijk he, anders krijg je van die paupers die 300 euro gaan bieden.
ik wil wel 300 euro bieden als ik er een nieuwe set remschijven bij krijgquote:Op maandag 6 april 2015 17:22 schreef Dekatria het volgende:
Hoog inzetten natuurlijk he, anders krijg je van die paupers die 300 euro gaan bieden.
of van die kneuzen die een euro overbiedenquote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had mijn computer a 2500 euro op marktplaats gezet (vrij bieden), mailt zo'n wijf dat ze hem dezelfde avond voor 50 pietermannen op wil komen halen.![]()
Nederlanders
Precies ditquote:Op maandag 6 april 2015 17:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
of van die kneuzen die een euro overbieden
En dan boos worden als je ad verwijderd
terugmailen, afspreken en dan zeggen dat je ook een beurt verwachtte naast die ¤50.quote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had mijn computer a 2500 euro op marktplaats gezet (vrij bieden), mailt zo'n wijf dat ze hem dezelfde avond voor 50 pietermannen op wil komen halen.![]()
Nederlanders
Het valt me op dat een Yamaha R6 uit 99-01 veel goedkoper is dan een Honda CBR600F uit 94-98. De motoren zijn weliswaar niet 1 op 1 vergelijkbaar, maar toch... De vraagprijs van Honda's is gewoon hoger.quote:Op maandag 6 april 2015 14:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alleen die gloednieuwe GPU was al 500 euro's waard, zelfs een beurt van Abigaile Johnson is dat niet waard.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
terugmailen, afspreken en dan zeggen dat je ook een beurt verwachtte naast die ¤50.
Ja, ideaal als het wat warmer weer is.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Iemand ervaring met kevlar jeans?
alleen draag ervaring gelukkigquote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb sinds mijn ongeluk alleen maar kevlar jeans (met protectiestukken), in het voor- en najaar doe ik er een trainingsbroek onder.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Welke fiets?quote:Op maandag 6 april 2015 17:57 schreef Erasmo het volgende:
Kaatje is nu officieel ingereden, had van het weekend op een klaverblad de stepjes aan de grondHuilen dan.![]()
Spannend wel.![]()
Er is me ooit wel verteld hoe het werkt hoor, maar ik dacht even dat ik aan de moer van het wiel zelf moest gaan lopen kloten, en dan langs dat "schuifje" verplaatsen aan elke kant.Dit ziet er niet al te lastig uit. Dus de moer "in" de swingarm draaien om het wiel naar achter te drukken/ketting te spannen?
Edit:
Oh, toch met dat wiel klooien dus.
[ Bericht 7% gewijzigd door Nero22 op 06-04-2015 18:46:35 ]It's funny
Ik ben dus niet de enige die het is opgevallen. Phew, gelukkig maar.quote:Op maandag 6 april 2015 17:39 schreef stinkie het volgende:
True. Ik heb ook zitten kijken voor een Honda 1000rr of een 900rr, maar vergeleken met yamahas idd duur.![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja, ideaal als het wat warmer weer is.quote:Dat is mooi. Ik wil namelijk zo'n kevlar jeans, omdat op sommige dagen enkel binnendoor naar mijn bestemming moet. Dat gaat dus nooit harder dan 50.quote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn ongeluk alleen maar kevlar jeans (met protectiestukken), in het voor- en najaar doe ik er een trainingsbroek onder.
Maar ik ben dan ook een mooiweerrijder
Met wat voor merken hebben jullie ervaringen/raden jullie aan?![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 18:28 schreef Nero22 het volgende:
Het zit er aan te komen! Ik ga eigen onderhoud doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Limieten opzoeken in Haynes of online, ,motor op zijstandaard, asbouten los (niet de as eruit), en dan zorgen dat je de 2 stelbouten achterop weerszijden van de swingarm wat aandraait. Als je de stelbout aandraait gaat de as naar achter en staat de ketting strakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check de slack per kwart slag overigens, want meestal is er niet veel voor nodig. Als je klaar bent vastdraaien met de borgbout (da's de achterste) terwijl je de stelbout op z'n plek houdt. Want anders draai je die ook weer aan en klopt er geen hol meer van
Checken van de slack is overigens ook niet zo lastig: middelpunt opzoeken tussen tandwielen, en meten tussen hoe ver je de ketting naar onder en naar boven kunt duwen. Hou ook in de gaten dat beide stelbouten even ver staan (te zien aan de zijkant), want anders staat je achterwiel scheef.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dekatria op 06-04-2015 18:59:00 ]![]()
Moet de wielasmoer nog op moment terug gezet worden, of is dat gewoon zo vast mogelijk en dan het pennetje er terug in rammen?
It's funny
Ik zet 'm altijd zo vast mogelijk, maar ik weet niet hoe gevoelig baby-Ninja's zijnquote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef Nero22 het volgende:
Moet de wielasmoer nog op moment terug gezet worden, of is dat gewoon zo vast mogelijk en dan het pennetje er terug in rammen?![]()
![]()
Zo vast mogelijk it is.quote:Op maandag 6 april 2015 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zet 'm altijd zo vast mogelijk, maar ik weet niet hoe gevoelig baby-Ninja's zijn![]()
Thanks.
It's funny
Handvast met een kwartslag extra. In 99% van de gevallen precies goed. Die 1% is het deel waar de dealer voor is
O, e slack testen: erop gaan zitten en kijkend het ding nog op en neer kan bewegen
Werkte tot nuntoe prima
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
neequote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Vraagje:
Moet diegene die een motor op zijn naam wil schrijven in bezit zijn van een A-tje?![]()
Mooi.quote:
Lang verhaal, maar kort gezegd: de Alp blijft in bezitTenzij er iemand de vraagprijs betaalt
![]()
![]()
en ik denk dat we daar allemaal het antwoord op wetenquote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mooi.
Lang verhaal, maar kort gezegd: de Alp blijft in bezitTenzij er iemand de vraagprijs betaalt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik wil um ook niet kwijtquote:Op maandag 6 april 2015 20:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
en ik denk dat we daar allemaal het antwoord op weten![]()
![]()
Kijk aan. Kan de kleine straks ook baggerenquote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mooi.
![]()
![]()
Vanavond torque op tv.
Bagger film pur sangDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Salatrel het volgende:
Ketting ook zo strak mogelijk he! Je moet er viool op kunnen spelen![]()
Ik denk dat er op het moment wel een centimeter of 5 op zit.
It's funny
Denken dat je er niet als een debiel uitziet als je gaat straatracen met een K75RT.quote:Op maandag 6 april 2015 18:34 schreef Erasmo het volgende:
K75RT.
@Nero: Kom er later op terug, zit nu mobiel.![]()
![]()
Fixedquote:Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat je er niet als een debiel uitziet als je gaat straatracen met een K75RT.
Droeg je toen een textiel broek of gewoon regular jeans?quote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn ongeluk alleen maar kevlar jeans (met protectiestukken), in het voor- en najaar doe ik er een trainingsbroek onder.![]()
torque op Veronica. Je kleintje doet ook meequote:
Waar heb ik straatracen gezegdquote:Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat je er niet als een debiel uitziet als je gaat straatracen met een K75RT.Ik heb een Difi bij de Motoport vandaan, was geloof ik ¤90 maar dan moet je nog wel zelf kniestukken erin doen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:46 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is mooi. Ik wil namelijk zo'n kevlar jeans, omdat op sommige dagen enkel binnendoor naar mijn bestemming moet. Dat gaat dus nooit harder dan 50.
Met wat voor merken hebben jullie ervaringen/raden jullie aan?Als je deze week er niet uit komt kan ik vrijdagmiddag eventueel wel een handje helpen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat er op het moment wel een centimeter of 5 op zit.![]()
Als je 'm zo schuin legt met die motor had je beter iets sportiefs kunnen kopen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar heb ik straatracen gezegd
[..]
Ik heb een Difi bij de Motoport vandaan, was geloof ik ¤90 maar dan moet je nog wel zelf kniestukken erin doen.
[..]
Als je deze week er niet uit komt kan ik vrijdagmiddag eventueel wel een handje helpen.![]()
En zeker lekker 600km per week gaan doen op een stukgatiDus omdat ik een lompe toerbuffel rij mag ik niet meer lekker schuin over het klaverblad van jou
Met zo'n gooi en smijt fiets kan iedere kleuter schuin rijden, juist met een vliegende baksteen moet je wat moeite doen.![]()
Ik heb het met de mijne niet voor elkaar gekregenquote:Op maandag 6 april 2015 23:50 schreef Erasmo het volgende:
En zeker lekker 600km per week gaan doen op een stukgatiDus omdat ik een lompe toerbuffel rij mag ik niet meer lekker schuin over het klaverblad van jou
Met zo'n gooi en smijt fiets kan iedere kleuter schuin rijden, juist met een vliegende baksteen moet je wat moeite doen.maar goed, dat was dan ook een K100 op autobanden.
Maar die K's moeten toch wel zo'n beetje het meest comfortabele vervoermiddel zijn voor op de snelweg. Ik heb in menig auto gezeten die minder fijn zat. Alleen dat bochtenwerk van die hokken zeg. Man man man
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
kijk die haat en nijdquote:Op maandag 6 april 2015 23:50 schreef Erasmo het volgende:
Met zo'n gooi en smijt fiets kan iedere kleuter schuin rijden, juist met een vliegende baksteen moet je wat moeite doen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: