Precies ditquote:Op maandag 6 april 2015 17:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
of van die kneuzen die een euro overbieden
En dan boos worden als je ad verwijderd
terugmailen, afspreken en dan zeggen dat je ook een beurt verwachtte naast die ¤50.quote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had mijn computer a 2500 euro op marktplaats gezet (vrij bieden), mailt zo'n wijf dat ze hem dezelfde avond voor 50 pietermannen op wil komen halen.![]()
Nederlanders
Het valt me op dat een Yamaha R6 uit 99-01 veel goedkoper is dan een Honda CBR600F uit 94-98. De motoren zijn weliswaar niet 1 op 1 vergelijkbaar, maar toch... De vraagprijs van Honda's is gewoon hoger.quote:Op maandag 6 april 2015 14:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
1200 voor een afgeragde Alp uit 90. Wat is dat toch met die honda's dat mensen denken dat ze de goudkoers kunnen gebruiken voor de verkoop
Alleen die gloednieuwe GPU was al 500 euro's waard, zelfs een beurt van Abigaile Johnson is dat niet waard.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
terugmailen, afspreken en dan zeggen dat je ook een beurt verwachtte naast die ¤50.
Ja, ideaal als het wat warmer weer is.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Iemand ervaring met kevlar jeans?
alleen draag ervaring gelukkigquote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb sinds mijn ongeluk alleen maar kevlar jeans (met protectiestukken), in het voor- en najaar doe ik er een trainingsbroek onder.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Welke fiets?quote:Op maandag 6 april 2015 17:57 schreef Erasmo het volgende:
Kaatje is nu officieel ingereden, had van het weekend op een klaverblad de stepjes aan de grondHuilen dan.![]()
Spannend wel.![]()
Er is me ooit wel verteld hoe het werkt hoor, maar ik dacht even dat ik aan de moer van het wiel zelf moest gaan lopen kloten, en dan langs dat "schuifje" verplaatsen aan elke kant.Dit ziet er niet al te lastig uit. Dus de moer "in" de swingarm draaien om het wiel naar achter te drukken/ketting te spannen?
Edit:
Oh, toch met dat wiel klooien dus.
[ Bericht 7% gewijzigd door Nero22 op 06-04-2015 18:46:35 ]It's funny
Ik ben dus niet de enige die het is opgevallen. Phew, gelukkig maar.quote:Op maandag 6 april 2015 17:39 schreef stinkie het volgende:
True. Ik heb ook zitten kijken voor een Honda 1000rr of een 900rr, maar vergeleken met yamahas idd duur.![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja, ideaal als het wat warmer weer is.quote:Dat is mooi. Ik wil namelijk zo'n kevlar jeans, omdat op sommige dagen enkel binnendoor naar mijn bestemming moet. Dat gaat dus nooit harder dan 50.quote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn ongeluk alleen maar kevlar jeans (met protectiestukken), in het voor- en najaar doe ik er een trainingsbroek onder.
Maar ik ben dan ook een mooiweerrijder
Met wat voor merken hebben jullie ervaringen/raden jullie aan?![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 18:28 schreef Nero22 het volgende:
Het zit er aan te komen! Ik ga eigen onderhoud doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Limieten opzoeken in Haynes of online, ,motor op zijstandaard, asbouten los (niet de as eruit), en dan zorgen dat je de 2 stelbouten achterop weerszijden van de swingarm wat aandraait. Als je de stelbout aandraait gaat de as naar achter en staat de ketting strakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check de slack per kwart slag overigens, want meestal is er niet veel voor nodig. Als je klaar bent vastdraaien met de borgbout (da's de achterste) terwijl je de stelbout op z'n plek houdt. Want anders draai je die ook weer aan en klopt er geen hol meer van
Checken van de slack is overigens ook niet zo lastig: middelpunt opzoeken tussen tandwielen, en meten tussen hoe ver je de ketting naar onder en naar boven kunt duwen. Hou ook in de gaten dat beide stelbouten even ver staan (te zien aan de zijkant), want anders staat je achterwiel scheef.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dekatria op 06-04-2015 18:59:00 ]![]()
Moet de wielasmoer nog op moment terug gezet worden, of is dat gewoon zo vast mogelijk en dan het pennetje er terug in rammen?
It's funny
Ik zet 'm altijd zo vast mogelijk, maar ik weet niet hoe gevoelig baby-Ninja's zijnquote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef Nero22 het volgende:
Moet de wielasmoer nog op moment terug gezet worden, of is dat gewoon zo vast mogelijk en dan het pennetje er terug in rammen?![]()
![]()
Zo vast mogelijk it is.quote:Op maandag 6 april 2015 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zet 'm altijd zo vast mogelijk, maar ik weet niet hoe gevoelig baby-Ninja's zijn![]()
Thanks.
It's funny
But not ha-ha funny.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: