Ik vind dat ook bijzonder optimistisch. Verwachtte eigenlijk een prijs van rond de 800 te zien toen ik op de link klikte.quote:Op maandag 6 april 2015 14:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
1200 voor een afgeragde Alp uit 90. Wat is dat toch met die honda's dat mensen denken dat ze de goudkoers kunnen gebruiken voor de verkoop
Het is inderdaad wel mijn maat haha. Maar goed, nét een nieuwe jas gekocht dus het is wel goed zo.quote:
Vind ook veel, hoewel mijn tenere ook gewoon voor 1400,- weggingquote:Op maandag 6 april 2015 14:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
1200 voor een afgeragde Alp uit 90. Wat is dat toch met die honda's dat mensen denken dat ze de goudkoers kunnen gebruiken voor de verkoop
Ik had mijn computer a 2500 euro op marktplaats gezet (vrij bieden), mailt zo'n wijf dat ze hem dezelfde avond voor 50 pietermannen op wil komen halen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:22 schreef Dekatria het volgende:
Hoog inzetten natuurlijk he, anders krijg je van die paupers die 300 euro gaan bieden.
ik wil wel 300 euro bieden als ik er een nieuwe set remschijven bij krijgquote:Op maandag 6 april 2015 17:22 schreef Dekatria het volgende:
Hoog inzetten natuurlijk he, anders krijg je van die paupers die 300 euro gaan bieden.
of van die kneuzen die een euro overbiedenquote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had mijn computer a 2500 euro op marktplaats gezet (vrij bieden), mailt zo'n wijf dat ze hem dezelfde avond voor 50 pietermannen op wil komen halen.![]()
Nederlanders
Precies ditquote:Op maandag 6 april 2015 17:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
of van die kneuzen die een euro overbieden
En dan boos worden als je ad verwijderd
terugmailen, afspreken en dan zeggen dat je ook een beurt verwachtte naast die ¤50.quote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had mijn computer a 2500 euro op marktplaats gezet (vrij bieden), mailt zo'n wijf dat ze hem dezelfde avond voor 50 pietermannen op wil komen halen.![]()
Nederlanders
Het valt me op dat een Yamaha R6 uit 99-01 veel goedkoper is dan een Honda CBR600F uit 94-98. De motoren zijn weliswaar niet 1 op 1 vergelijkbaar, maar toch... De vraagprijs van Honda's is gewoon hoger.quote:Op maandag 6 april 2015 14:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alleen die gloednieuwe GPU was al 500 euro's waard, zelfs een beurt van Abigaile Johnson is dat niet waard.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
terugmailen, afspreken en dan zeggen dat je ook een beurt verwachtte naast die ¤50.
Ja, ideaal als het wat warmer weer is.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Iemand ervaring met kevlar jeans?
alleen draag ervaring gelukkigquote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb sinds mijn ongeluk alleen maar kevlar jeans (met protectiestukken), in het voor- en najaar doe ik er een trainingsbroek onder.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Welke fiets?quote:Op maandag 6 april 2015 17:57 schreef Erasmo het volgende:
Kaatje is nu officieel ingereden, had van het weekend op een klaverblad de stepjes aan de grondHuilen dan.![]()
Spannend wel.![]()
Er is me ooit wel verteld hoe het werkt hoor, maar ik dacht even dat ik aan de moer van het wiel zelf moest gaan lopen kloten, en dan langs dat "schuifje" verplaatsen aan elke kant.Dit ziet er niet al te lastig uit. Dus de moer "in" de swingarm draaien om het wiel naar achter te drukken/ketting te spannen?
Edit:
Oh, toch met dat wiel klooien dus.
[ Bericht 7% gewijzigd door Nero22 op 06-04-2015 18:46:35 ]It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik ben dus niet de enige die het is opgevallen. Phew, gelukkig maar.quote:Op maandag 6 april 2015 17:39 schreef stinkie het volgende:
True. Ik heb ook zitten kijken voor een Honda 1000rr of een 900rr, maar vergeleken met yamahas idd duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |