quote:Op maandag 6 april 2015 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja, ideaal als het wat warmer weer is.
quote:
Dat is mooi. Ik wil namelijk zo'n kevlar jeans, omdat op sommige dagen enkel binnendoor naar mijn bestemming moet. Dat gaat dus nooit harder dan 50.quote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn ongeluk alleen maar kevlar jeans (met protectiestukken), in het voor- en najaar doe ik er een trainingsbroek onder.
Maar ik ben dan ook een mooiweerrijder
quote:Op maandag 6 april 2015 18:28 schreef Nero22 het volgende:
Het zit er aan te komen! Ik ga eigen onderhoud doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Limieten opzoeken in Haynes of online, ,motor op zijstandaard, asbouten los (niet de as eruit), en dan zorgen dat je de 2 stelbouten achterop weerszijden van de swingarm wat aandraait. Als je de stelbout aandraait gaat de as naar achter en staat de ketting strakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check de slack per kwart slag overigens, want meestal is er niet veel voor nodig. Als je klaar bent vastdraaien met de borgbout (da's de achterste) terwijl je de stelbout op z'n plek houdt. Want anders draai je die ook weer aan en klopt er geen hol meer van
Checken van de slack is overigens ook niet zo lastig: middelpunt opzoeken tussen tandwielen, en meten tussen hoe ver je de ketting naar onder en naar boven kunt duwen. Hou ook in de gaten dat beide stelbouten even ver staan (te zien aan de zijkant), want anders staat je achterwiel scheef.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dekatria op 06-04-2015 18:59:00 ]![]()
Moet de wielasmoer nog op moment terug gezet worden, of is dat gewoon zo vast mogelijk en dan het pennetje er terug in rammen?
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik zet 'm altijd zo vast mogelijk, maar ik weet niet hoe gevoelig baby-Ninja's zijnquote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef Nero22 het volgende:
Moet de wielasmoer nog op moment terug gezet worden, of is dat gewoon zo vast mogelijk en dan het pennetje er terug in rammen?![]()
![]()
Zo vast mogelijk it is.quote:Op maandag 6 april 2015 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zet 'm altijd zo vast mogelijk, maar ik weet niet hoe gevoelig baby-Ninja's zijn![]()
Thanks.
It's funny
Handvast met een kwartslag extra. In 99% van de gevallen precies goed. Die 1% is het deel waar de dealer voor is
O, e slack testen: erop gaan zitten en kijkend het ding nog op en neer kan bewegen
Werkte tot nuntoe prima
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
neequote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Vraagje:
Moet diegene die een motor op zijn naam wil schrijven in bezit zijn van een A-tje?![]()
Mooi.quote:
Lang verhaal, maar kort gezegd: de Alp blijft in bezitTenzij er iemand de vraagprijs betaalt
![]()
![]()
en ik denk dat we daar allemaal het antwoord op wetenquote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mooi.
Lang verhaal, maar kort gezegd: de Alp blijft in bezitTenzij er iemand de vraagprijs betaalt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik wil um ook niet kwijtquote:Op maandag 6 april 2015 20:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
en ik denk dat we daar allemaal het antwoord op weten![]()
![]()
Kijk aan. Kan de kleine straks ook baggerenquote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mooi.
![]()
![]()
Vanavond torque op tv.
Bagger film pur sangDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Salatrel het volgende:
Ketting ook zo strak mogelijk he! Je moet er viool op kunnen spelen![]()
Ik denk dat er op het moment wel een centimeter of 5 op zit.
It's funny
Denken dat je er niet als een debiel uitziet als je gaat straatracen met een K75RT.quote:Op maandag 6 april 2015 18:34 schreef Erasmo het volgende:
K75RT.
@Nero: Kom er later op terug, zit nu mobiel.![]()
![]()
Fixedquote:Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat je er niet als een debiel uitziet als je gaat straatracen met een K75RT.
Droeg je toen een textiel broek of gewoon regular jeans?quote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn ongeluk alleen maar kevlar jeans (met protectiestukken), in het voor- en najaar doe ik er een trainingsbroek onder.![]()
torque op Veronica. Je kleintje doet ook meequote:
Waar heb ik straatracen gezegdquote:Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat je er niet als een debiel uitziet als je gaat straatracen met een K75RT.Ik heb een Difi bij de Motoport vandaan, was geloof ik ¤90 maar dan moet je nog wel zelf kniestukken erin doen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:46 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is mooi. Ik wil namelijk zo'n kevlar jeans, omdat op sommige dagen enkel binnendoor naar mijn bestemming moet. Dat gaat dus nooit harder dan 50.
Met wat voor merken hebben jullie ervaringen/raden jullie aan?Als je deze week er niet uit komt kan ik vrijdagmiddag eventueel wel een handje helpen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat er op het moment wel een centimeter of 5 op zit.![]()
Als je 'm zo schuin legt met die motor had je beter iets sportiefs kunnen kopen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar heb ik straatracen gezegd
[..]
Ik heb een Difi bij de Motoport vandaan, was geloof ik ¤90 maar dan moet je nog wel zelf kniestukken erin doen.
[..]
Als je deze week er niet uit komt kan ik vrijdagmiddag eventueel wel een handje helpen.![]()
En zeker lekker 600km per week gaan doen op een stukgatiDus omdat ik een lompe toerbuffel rij mag ik niet meer lekker schuin over het klaverblad van jou
Met zo'n gooi en smijt fiets kan iedere kleuter schuin rijden, juist met een vliegende baksteen moet je wat moeite doen.![]()
Ik heb het met de mijne niet voor elkaar gekregenquote:Op maandag 6 april 2015 23:50 schreef Erasmo het volgende:
En zeker lekker 600km per week gaan doen op een stukgatiDus omdat ik een lompe toerbuffel rij mag ik niet meer lekker schuin over het klaverblad van jou
Met zo'n gooi en smijt fiets kan iedere kleuter schuin rijden, juist met een vliegende baksteen moet je wat moeite doen.maar goed, dat was dan ook een K100 op autobanden.
Maar die K's moeten toch wel zo'n beetje het meest comfortabele vervoermiddel zijn voor op de snelweg. Ik heb in menig auto gezeten die minder fijn zat. Alleen dat bochtenwerk van die hokken zeg. Man man man
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
kijk die haat en nijdquote:Op maandag 6 april 2015 23:50 schreef Erasmo het volgende:
Met zo'n gooi en smijt fiets kan iedere kleuter schuin rijden, juist met een vliegende baksteen moet je wat moeite doen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |