Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Dit soort herrie kan ook alleen maar door ToT aangevraagd wordenquote:
Ik draaide hem zelfquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit soort herrie kan ook alleen maar door ToT aangevraagd worden
Man, man, man, ben je ziek of zo? Waar is Duran Duran gebleven, of erger nog Rick A.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Zo was weer ff een lekker stukje autorijden![]()
Morgen de boel aansluiten en dan kan ik weer draaien
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Zo was weer ff een lekker stukje autorijden![]()
Morgen de boel aansluiten en dan kan ik weer draaien
Johquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom lees ik die in André van Duin z'n stem?
idd!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Nu mag Don't leave me this way natuurlijk niet ontbreken
ik dacht meer aan een Ekdomquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom lees ik die in André van Duin z'n stem?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een Ekdom
Wat is die man eigenlijk schijtirritant
hij kan echt niet een volzin uitspreken zonder ergens een stemmetje te gebruikenquote:
HAHA! Echt he!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag hoorde ik BZN op R49..
dat was wel weer ff zo'nmomentje
Vroeguh toen het flesje bier nog in houten kratjes zat . en de Heineken flesjes BRUIN warenquote:
Dat was voor ons allemaal eenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag hoorde ik BZN op R49..
dat was wel weer ff zo'nmomentje
quote:
Klopt helemaal, maar desondanks vind ik 'm gaaf!quote:
Mja, ik zit gewoon beneden, dus ben niet zoveel tijd kwijtquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zorg dat ik zo'n PPP nummer halverwege de show heb
Same here!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik zit gewoon beneden, dus ben niet zoveel tijd kwijt
Ik doe duidelijk iets fout. Halverwege mijn Top100 show draai ik juist altijd een nummer wat ik zelf graag wil horenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zorg dat ik zo'n PPP nummer halverwege de show heb
het is ook niet perse een ummer dat ik niet wil horen maar dat wel wat langer isquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe duidelijk iets fout. Halverwege mijn Top100 show draai ik juist altijd een nummer wat ik zelf graag wil horen
(Maar gelukkig genoeg luisteraars/verzoekers die ook wel een 5+ min. nummer aanvragen, waar ik de koptelefoon bij kan afzetten en voor de persoonlijke verzorging kan gaan)
I Feel Love is voor de grote boodschapquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook niet perse een ummer dat ik niet wil horen maar dat wel wat langer is
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef D. het volgende:
Oja, Kim Wilde - You keep me hanging on mag ook wel
Niet geluktquote:
Verhip, zo heb ik het ook nog nooit gelezenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]En NU pas besef ik dat dat voor playbacken staat!
Lips sync!
Ik dus ook niet!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, zo heb ik het ook nog nooit gelezen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, zo heb ik het ook nog nooit gelezen
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]En NU pas besef ik dat dat voor playbacken staat!
Lips sync!
Ik begreep de relatie al niet tot die slotenmaker LIPSquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begreep de relatie al niet tot die slotenmaker LIPS
Interwebz was nog niet beschikbaar toen ik het singletje kocht, en kan mij niet herinneren er iets over gelezen te hebben in de Hit Express of de Pop Muziekquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:48 schreef ToT het volgende:
En ja hoor: The name "Lipps, Inc." is a play on the words "Lip Sync"
jouw volumeknop is veel groterquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
------------------------------------------------------------------------>
ik had wél een voldoende voor Biologiequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Meestal is dat ondersom bij mannen vs. vrouwen
het is goed dat je er "meestal" voor zetquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Meestal is dat ondersom bij mannen vs. vrouwen
Ik zeg niet snel dat ik een Glee versie beter vind dan het origineel, maar in dit geval net met een halve punt meer welquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
het is goed dat je er "meestal" voor zet
de BBC versie isquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg niet snel dat ik een Glee versie beter vind dan het origineel, maar in dit geval net met een halve punt meer wel
Oew ook een leuke!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat Rocksteady Crew zou komen
Hé You!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Jij denkt steeds van alles, wat heb je gedronken?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef Symphonic het volgende:
ik denk niet zoveel hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt steeds van alles, wat heb je gedronken?
Show what you do, make a break, make a movequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
B-Boys, Break, It's Electric Boogaloo...
En zelfs dat is al 1 uur te veelquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
41 uur per week denken vind ik wel voldoende
40 voor de baas, eentje voor jezelf?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
41 uur per week denken vind ik wel voldoende
Dank jequote:
ik denk nooit voor mezelfquote:
quote:
en dan wil ik nu weten waar die LP van mijn ouders gebleven is !quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar ik heb hem iets te vaak aangevraagd een jaar of 2 terug, dus wilde hem nu niet meer aanvragen, maar ToT vroeg hem toch voor mij aan
Blijft een heerlijk nummerquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar ik heb hem iets te vaak aangevraagd een jaar of 2 terug, dus wilde hem nu niet meer aanvragen, maar ToT vroeg hem toch voor mij aan
Ook gewoon het eerste nummer wat live in het Duits gezongen werd in Israelquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef D. het volgende:
Oja, Kim Wilde - You keep me hanging on mag ook wel
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil het jullie wel eens echt zien doen, dat breakdancen
Oh, is Electricity al gedraaid?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
Hierna:
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, als eerstequote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, is Electricity al gedraaid?
Hierna:
Klikken op eigen risicoVerzoekje van ToT zeker weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hierna:
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bloempje uit mijn show
Juin uit Eigen Tuin!
Dat wordt mijn dood...quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Electrocutie is al geweest...quote:Oh, is Electricity al gedraaid?
Hierna:
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
herhaling speciaal voor mij zit er niet in zeker he? Je heet geen gup natuurlijk
Doen!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, dat wil gaan doen over een uurtje.
Ik kan hem sneller draaien dan Gupquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
herhaling speciaal voor mij zit er niet in zeker he? Je heet geen gup natuurlijk
Nina is van oorsprong een klassiek geschoolde zangeres.quote:
Dat weten we op het eindquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Is dit de versie met de tokkende kip op het eind?
Het verbaast mij hoeveel 'alternatieve/metal/goth achtige' bands/zangers/zangeressen een klassieke opleiding hebben, maar je hoort het er wel in terug. Deze van Nina, maar neem ook Deep Purple, of Nightwish.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nina is van oorsprong een klassiek geschoolde zangeres.
Daar heeft ze flink de draak mee gestoken, maar hier hoor je dat wel...
Dat doet ze er juist om...quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Toch haalt ze het her en daar bij lange na niet
Praat jij alleen maar via je UI?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
De verzoekjes DM staat open hoor…Na dit nummer is de playlist leeg….
de mijne was niet te missenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
Klopt, maar dat doet ze zo te horen ook expres met extra nadruk!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Toch haalt ze het her en daar bij lange na niet
Ow ik had er een paar in het topic gegooid.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
En je moet nog zowat een uur.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
Welke?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik had er een paar in het topic gegooid.
Ow!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is een goed nummer voor Goede Vrijdag
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:11 schreef Symphonic het volgende:
en nog eentje:
Kate Bush - the man with the child in his eyes
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:11 schreef Symphonic het volgende:
en nog eentje:
Kate Bush - the man with the child in his eyes
Ik had er vandaag wat meer moeite mee, om hem vol te krijgenquote:
Heb altijd problemen om te stoppen, steeds denk ik ow die nog ff.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had er vandaag wat meer moeite mee, om hem vol te krijgen
Nah, had ik vandaag nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb altijd problemen om te stoppen, steeds denk ik ow die nog ff.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Tim Finn - Fraction too much friction
Netjesssss!!!!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Tim Finn - Fraction too much friction
dat blijft na al die jaren nog steeds een wereldnummerquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Als we dan toch op de Duitse tour gaan, dan wil ik DÖF nog wel een keer horen
Ik was 'm vergeten, tot ik 'm afgelopen week hier weer hoordequote:Op vrijdag 3 april 2015 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat blijft na al die jaren nog steeds een wereldnummer
Heb ik gewoon net iets meer mee dan met het origineel. En ik ken Bowie al sinds 1975, maar met Low en Heroes had ik weinig tot ik de film Christiane F. wir kinder von Bahnhof Zoo zag.quote:
Dan heb jij al heel lang niet meer naar R49 geluisterd, Döf komt nog regelmatig langs hierquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was 'm vergeten, tot ik 'm afgelopen week hier weer hoorde
Nu blijft ie hangen
Knoet?quote:
Voor afgelopen week was het december 2013quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heb jij al heel lang niet meer naar R49 geluisterd, Döf komt nog regelmatig langs hier
Ah, ja, dat verklaard ook wel waarom je niet meegemigreerd bentquote:
Leuk er weer te zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, dat verklaard ook wel waarom je niet meegemigreerd bent
Leuk dat je weer terug bent
Nee ik zeg maar niets over dinosaurussen op FOK!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee ik zeg maar niets over dinosaurussen op FOK!
daar kun je mee lopenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee ik zeg maar niets over dinosaurussen op FOK!
quote:
met micquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vinnik ook
En we krijgen je wel weer aan het draaien hoor
Ik let tegenwoordig wat meer op suiker, maar vergeleken met de meeste drankjes bevat die ginger ale net ff wat minder suiker. Bij veel vruchtensapjes schrik je je helemaal het apezuur!quote:
Neu was toch ooit zoiets met een nieuwe layout, en als je nog niet overgeschakeld was op de nieuwe layout had je zo'n groen dinootje icon bij je naam staan?quote:
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vinnik ook
En we krijgen je wel weer aan het draaien hoor
Wut???quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu was toch ooit zoiets met een nieuwe layout, en als je nog niet overgeschakeld was op de nieuwe layout had je zo'n groen dinootje icon bij je naam staan?
Komt vanzelf welquote:
Spa Fruit danquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik let tegenwoordig wat meer op suiker, maar vergeleken met de meeste drankjes bevat die ginger ale net ff wat minder suiker. Bij veel vruchtensapjes schrik je je helemaal het apezuur!
Heb alleen een Mic met dikke plug, past niet in mijn PC.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel
Ik draai nu nog met een bagger headset mic, maar het is of deze of gewoon mijn snuitje houden.
Ja sorry, ik begrijp de nieuwe zoekfuncties van FOK! niet meer. is ook al 10 jaar geleden of zo.quote:
Ik snap dat nooitquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Deze
De enige Nederlandstalige muziek die ondertiteld moet worden
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Deze
Rowwen Heze schudt je zo uit de mouw?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Deze
En het is zeker geen USB mengpaneel?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb alleen een Mic met dikke plug, past niet in mijn PC.
Wel in het mengpaneel.
boodschappen doen sinds 17.00 uurquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals Lemon & cactus? Zit nog meer suiker in dan in cola!
per ongeluk ??quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze hebben hem per ongeluk ingesloten
Noop heeft bij mij nog RHCP - Californication aangevraagd, maar werd geloof ik een beetje afgebrand op het hoge BH gehalte van dat nummer, en eigenlijk ook niet meegekregen of hij zijn verzoekje wel gehoord heeftquote:
Voedingswaarde per 100ml (100 ml)quote:
Muis nog een pilsje opentrektquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Voedingswaarde per 100ml (100 ml)
Energie 29 kj
7 kcal
Eiwitten 0 g
Koolhydraat 1,56 g
Suiker 1,56 g
Vet 0 g
Verzadigd Vet 0 g
Vezels 0 g
Natrium 0 mg
Dit Voedingsmiddel Bew
Ja, da's bijna nietsquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Voedingswaarde per 100ml (100 ml)
Energie 29 kj
7 kcal
Eiwitten 0 g
Koolhydraat 1,56 g
Suiker 1,56 g
Vet 0 g
Verzadigd Vet 0 g
Vezels 0 g
Natrium 0 mg
Dit Voedingsmiddel Bew
Bekend probleem...quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb alleen een Mic met dikke plug, past niet in mijn PC.
Wel in het mengpaneel.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's bijna niets
Cola is 10,6 gram per 100ml
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:31 schreef ToT het volgende:
Nee cola bevat idd veel meer suiker, my mistake.
Ach, is 2,4 suikerklontje per 100ml…quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat wat met nulletjes te goochelen!
Ja, dus,quote:
Cola, of die Spa?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, is 2,4 suikerklontje per 100ml…
Colaquote:
idd ja!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Cola
Een glas is vaak 220 ml of 250ml… dus tel uit je suikerklontjes
Ik was 4kg afgevallen tijden mijn alcoholloze 40 dagen, maar komt vooral door de cola denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Cola
Maar... Spanje kan helpen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dus,
Daardoor praat ik ook nog steeds via die kilo uniform tango headset
vrienden gaven mij vroeger in de kroeg cola in hetzelfde tempo als waarin er rondjes bier werden uitgedeeld, dat ging niet helemaal goedquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Cola
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was 4kg afgevallen tijden mijn alcoholloze 40 dagen, maar komt vooral door de cola denk ik
Goed voor dat paard van Symphonic...quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is er groot voorstander van om alle voedsel etiketten te labellen met suiker in Suikerklontjes aangeduid…. Moet je kijken hoeveel suikerklontjes je dan per dag eet
Daar word je snel misselijk van, ja!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vrienden gaven mij vroeger in de kroeg cola in hetzelfde tempo als waarin er rondjes bier werden uitgedeeld, dat ging niet helemaal goed
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor dat paard van Symphonic...
Kan niet verstaan wat ie zegtquote:
Een paard heeft liever winterpenen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor dat paard van Symphonic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |