Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Dit soort herrie kan ook alleen maar door ToT aangevraagd wordenquote:
Ik draaide hem zelfquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit soort herrie kan ook alleen maar door ToT aangevraagd worden
Man, man, man, ben je ziek of zo? Waar is Duran Duran gebleven, of erger nog Rick A.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Zo was weer ff een lekker stukje autorijden![]()
Morgen de boel aansluiten en dan kan ik weer draaien
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Zo was weer ff een lekker stukje autorijden![]()
Morgen de boel aansluiten en dan kan ik weer draaien
Johquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom lees ik die in André van Duin z'n stem?
idd!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Nu mag Don't leave me this way natuurlijk niet ontbreken
ik dacht meer aan een Ekdomquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom lees ik die in André van Duin z'n stem?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een Ekdom
Wat is die man eigenlijk schijtirritant
hij kan echt niet een volzin uitspreken zonder ergens een stemmetje te gebruikenquote:
HAHA! Echt he!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag hoorde ik BZN op R49..
dat was wel weer ff zo'nmomentje
Vroeguh toen het flesje bier nog in houten kratjes zat . en de Heineken flesjes BRUIN warenquote:
Dat was voor ons allemaal eenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag hoorde ik BZN op R49..
dat was wel weer ff zo'nmomentje
quote:
Klopt helemaal, maar desondanks vind ik 'm gaaf!quote:
Mja, ik zit gewoon beneden, dus ben niet zoveel tijd kwijtquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zorg dat ik zo'n PPP nummer halverwege de show heb
Same here!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik zit gewoon beneden, dus ben niet zoveel tijd kwijt
Ik doe duidelijk iets fout. Halverwege mijn Top100 show draai ik juist altijd een nummer wat ik zelf graag wil horenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zorg dat ik zo'n PPP nummer halverwege de show heb
het is ook niet perse een ummer dat ik niet wil horen maar dat wel wat langer isquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe duidelijk iets fout. Halverwege mijn Top100 show draai ik juist altijd een nummer wat ik zelf graag wil horen
(Maar gelukkig genoeg luisteraars/verzoekers die ook wel een 5+ min. nummer aanvragen, waar ik de koptelefoon bij kan afzetten en voor de persoonlijke verzorging kan gaan)
I Feel Love is voor de grote boodschapquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook niet perse een ummer dat ik niet wil horen maar dat wel wat langer is
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef D. het volgende:
Oja, Kim Wilde - You keep me hanging on mag ook wel
Niet geluktquote:
Verhip, zo heb ik het ook nog nooit gelezenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]En NU pas besef ik dat dat voor playbacken staat!
Lips sync!
Ik dus ook niet!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, zo heb ik het ook nog nooit gelezen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, zo heb ik het ook nog nooit gelezen
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]En NU pas besef ik dat dat voor playbacken staat!
Lips sync!
Ik begreep de relatie al niet tot die slotenmaker LIPSquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begreep de relatie al niet tot die slotenmaker LIPS
Interwebz was nog niet beschikbaar toen ik het singletje kocht, en kan mij niet herinneren er iets over gelezen te hebben in de Hit Express of de Pop Muziekquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:48 schreef ToT het volgende:
En ja hoor: The name "Lipps, Inc." is a play on the words "Lip Sync"
jouw volumeknop is veel groterquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
------------------------------------------------------------------------>
ik had wél een voldoende voor Biologiequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Meestal is dat ondersom bij mannen vs. vrouwen
het is goed dat je er "meestal" voor zetquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Meestal is dat ondersom bij mannen vs. vrouwen
Ik zeg niet snel dat ik een Glee versie beter vind dan het origineel, maar in dit geval net met een halve punt meer welquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
het is goed dat je er "meestal" voor zet
de BBC versie isquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg niet snel dat ik een Glee versie beter vind dan het origineel, maar in dit geval net met een halve punt meer wel
Oew ook een leuke!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat Rocksteady Crew zou komen
Hé You!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Jij denkt steeds van alles, wat heb je gedronken?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef Symphonic het volgende:
ik denk niet zoveel hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt steeds van alles, wat heb je gedronken?
Show what you do, make a break, make a movequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
B-Boys, Break, It's Electric Boogaloo...
En zelfs dat is al 1 uur te veelquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
41 uur per week denken vind ik wel voldoende
40 voor de baas, eentje voor jezelf?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
41 uur per week denken vind ik wel voldoende
Dank jequote:
ik denk nooit voor mezelfquote:
quote:
en dan wil ik nu weten waar die LP van mijn ouders gebleven is !quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar ik heb hem iets te vaak aangevraagd een jaar of 2 terug, dus wilde hem nu niet meer aanvragen, maar ToT vroeg hem toch voor mij aan
Blijft een heerlijk nummerquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar ik heb hem iets te vaak aangevraagd een jaar of 2 terug, dus wilde hem nu niet meer aanvragen, maar ToT vroeg hem toch voor mij aan
Ook gewoon het eerste nummer wat live in het Duits gezongen werd in Israelquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef D. het volgende:
Oja, Kim Wilde - You keep me hanging on mag ook wel
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil het jullie wel eens echt zien doen, dat breakdancen
Oh, is Electricity al gedraaid?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
Hierna:
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, als eerstequote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, is Electricity al gedraaid?
Hierna:
Klikken op eigen risicoVerzoekje van ToT zeker weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hierna:
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bloempje uit mijn show
Juin uit Eigen Tuin!
Dat wordt mijn dood...quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Electrocutie is al geweest...quote:Oh, is Electricity al gedraaid?
Hierna:
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
herhaling speciaal voor mij zit er niet in zeker he? Je heet geen gup natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |