hij kan echt niet een volzin uitspreken zonder ergens een stemmetje te gebruikenquote:
HAHA! Echt he!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag hoorde ik BZN op R49..
dat was wel weer ff zo'nmomentje
Vroeguh toen het flesje bier nog in houten kratjes zat . en de Heineken flesjes BRUIN warenquote:
Dat was voor ons allemaal eenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag hoorde ik BZN op R49..
dat was wel weer ff zo'nmomentje
quote:
Klopt helemaal, maar desondanks vind ik 'm gaaf!quote:
Mja, ik zit gewoon beneden, dus ben niet zoveel tijd kwijtquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zorg dat ik zo'n PPP nummer halverwege de show heb
Same here!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik zit gewoon beneden, dus ben niet zoveel tijd kwijt
Ik doe duidelijk iets fout. Halverwege mijn Top100 show draai ik juist altijd een nummer wat ik zelf graag wil horenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zorg dat ik zo'n PPP nummer halverwege de show heb
het is ook niet perse een ummer dat ik niet wil horen maar dat wel wat langer isquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe duidelijk iets fout. Halverwege mijn Top100 show draai ik juist altijd een nummer wat ik zelf graag wil horen
(Maar gelukkig genoeg luisteraars/verzoekers die ook wel een 5+ min. nummer aanvragen, waar ik de koptelefoon bij kan afzetten en voor de persoonlijke verzorging kan gaan)
I Feel Love is voor de grote boodschapquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook niet perse een ummer dat ik niet wil horen maar dat wel wat langer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |