ik denk niet zoveel hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt steeds van alles, wat heb je gedronken?
Show what you do, make a break, make a movequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
B-Boys, Break, It's Electric Boogaloo...
En zelfs dat is al 1 uur te veelquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
41 uur per week denken vind ik wel voldoende
40 voor de baas, eentje voor jezelf?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
41 uur per week denken vind ik wel voldoende
Dank jequote:
ik denk nooit voor mezelfquote:
quote:
en dan wil ik nu weten waar die LP van mijn ouders gebleven is !quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar ik heb hem iets te vaak aangevraagd een jaar of 2 terug, dus wilde hem nu niet meer aanvragen, maar ToT vroeg hem toch voor mij aan
Blijft een heerlijk nummerquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar ik heb hem iets te vaak aangevraagd een jaar of 2 terug, dus wilde hem nu niet meer aanvragen, maar ToT vroeg hem toch voor mij aan
Ook gewoon het eerste nummer wat live in het Duits gezongen werd in Israelquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef D. het volgende:
Oja, Kim Wilde - You keep me hanging on mag ook wel
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil het jullie wel eens echt zien doen, dat breakdancen
Oh, is Electricity al gedraaid?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
Hierna:
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, als eerstequote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, is Electricity al gedraaid?
Hierna:
Klikken op eigen risicoVerzoekje van ToT zeker weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hierna:
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bloempje uit mijn show
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Dat wordt mijn dood...quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Electrocutie is al geweest...quote:Oh, is Electricity al gedraaid?
Hierna:
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
herhaling speciaal voor mij zit er niet in zeker he? Je heet geen gup natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |