quote:
met micquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vinnik ook
En we krijgen je wel weer aan het draaien hoor
Ik let tegenwoordig wat meer op suiker, maar vergeleken met de meeste drankjes bevat die ginger ale net ff wat minder suiker. Bij veel vruchtensapjes schrik je je helemaal het apezuur!quote:
Neu was toch ooit zoiets met een nieuwe layout, en als je nog niet overgeschakeld was op de nieuwe layout had je zo'n groen dinootje icon bij je naam staan?quote:
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vinnik ook
En we krijgen je wel weer aan het draaien hoor
Wut???quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu was toch ooit zoiets met een nieuwe layout, en als je nog niet overgeschakeld was op de nieuwe layout had je zo'n groen dinootje icon bij je naam staan?
Komt vanzelf welquote:
Spa Fruit danquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik let tegenwoordig wat meer op suiker, maar vergeleken met de meeste drankjes bevat die ginger ale net ff wat minder suiker. Bij veel vruchtensapjes schrik je je helemaal het apezuur!
Heb alleen een Mic met dikke plug, past niet in mijn PC.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel
Ik draai nu nog met een bagger headset mic, maar het is of deze of gewoon mijn snuitje houden.
Ja sorry, ik begrijp de nieuwe zoekfuncties van FOK! niet meer. is ook al 10 jaar geleden of zo.quote:
Ik snap dat nooitquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Deze
De enige Nederlandstalige muziek die ondertiteld moet worden
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Deze
Rowwen Heze schudt je zo uit de mouw?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Deze
En het is zeker geen USB mengpaneel?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb alleen een Mic met dikke plug, past niet in mijn PC.
Wel in het mengpaneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |