SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat denk jezelf ? Dat Overmars en de andere voetbaljongens zich laten piepelen door een paar lichtgewichten ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
huil huil stel je toch eens voor dat ze gelijk hebben o jee
Overigens is Kinsbergen een goede vriend van Cruijff, heeft 'm zelf binnen gebracht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze zijn zelf lichtgewichten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat denk jezelf ? Dat Overmars en de andere voetbaljongens zich laten piepelen door een paar lichtgewichten ?
Overigens is Kinsbergen een goede vriend van Cruijff, heeft 'm zelf binnen gebracht.
Maar het is duidelijk dat er iets goed misgaat bij het scouten / aankopen gebeurenRED ONS HENNIEGOD![]()
Vind Cruijff ook, dat word nu pas aangepakt hè. Eerst stond het vizier op de jeugdopleiding, en daar hoor ik goede verhalen overquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zijn zelf lichtgewichten.
Maar het is duidelijk dat er iets goed misgaat bij het scouten / aankopen gebeurenOh.![]()
Dat ben ik met je eens, maar dat heeft gewoon met Overmars zelf te maken en niet dat ie wordt overruled omdat er geen budget zou zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zijn zelf lichtgewichten.
Maar het is duidelijk dat er iets goed misgaat bij het scouten / aankopen gebeurenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
je zegt het al , nu pas. ondertussen is het 1ste elftal alleen maar zwakker geworden in die 4 jaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind Cruijff ook, dat word nu pas aangepakt hè. Eerst stond het vizier op de jeugdopleiding, en daar hoor ik goede verhalen overRED ONS HENNIEGOD![]()
Daar moeten ze hem op een gegeven moment op afrekenenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat heeft gewoon met Overmars zelf te maken en niet dat ie wordt overruled omdat er geen budget zou zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Een goede scouting op poten zetten is niet zo snel gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
je zegt het al , nu pas. ondertussen is het 1ste elftal alleen maar zwakker geworden in die 4 jaarOh.![]()
Maar ook met de rest van het TH. Overmars doet niet alleen de aankopenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat heeft gewoon met Overmars zelf te maken en niet dat ie wordt overruled omdat er geen budget zou zijn.Oh.![]()
Dat is geen excuses voor een topclubquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een goede scouting op poten zetten is niet zo snel gedaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dus 3 of 4 man doen maar wat ? dat is misschien wel nog ergerquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook met de rest van het TH. Overmars doet niet alleen de aankopenRED ONS HENNIEGOD![]()
Het hele TH met Overmars, Bergkamp, Jonk en de Boer beslissen samen over aankopen ja. En via een stemprocedure wordt bepaald of een speler komt of niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus 3 of 4 man doen maar wat ? dat is misschien wel nog ergerOh.![]()
Klopt, maar uiteindelijk is Overmars er wel verantwoordelijk voor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook met de rest van het TH. Overmars doet niet alleen de aankopen
Maar van mij mag ie blijven hoor, hij moet alleen wel leren van z'n fouten.
Wat mij betreft is het halen van Zimling het dieptepunt, niet dat het veel gekost heeft maar je geeft wel een verkeerd signaal af.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dus Zimling vonden ze of in ieder geval 3 van de 4 een goeie aanwinst ? zucht..quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hele TH met Overmars, Bergkamp, Jonk en de Boer beslissen samen over aankopen ja. En via een stemprocedure wordt bepaald of een speler komt of niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
maar jc heeft vetoquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hele TH met Overmars, Bergkamp, Jonk en de Boer beslissen samen over aankopen ja. En via een stemprocedure wordt bepaald of een speler komt of niet.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een goede scouting op poten zetten is niet zo snel gedaan.![]()
Hans van der Zee en ene Fred Arroyoquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie zijn dan nu de scouts van Ajax.. Ik ken alleen maar Olsen...RED ONS HENNIEGOD![]()
Tom Egbers.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie zijn dan nu de scouts van Ajax.. Ik ken alleen maar Olsen...![]()
Die Andries Ulderink was als scout verantwoordelijk voor Milik volgens mij, maar is nu trainer van Jong Ajaxquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie zijn dan nu de scouts van Ajax.. Ik ken alleen maar Olsen...Oh.![]()
Aannames dus, vermoedde ik al.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit snel een goede scouting op poten weten te zetten![]()
![]()
Maar een netwerk opzetten is nooit iets wat snel gaat, daar gaat tijd overheen om de juiste mensen te leren kennen en erbij te betrekken.quote:
Is allemaal geen hogere wiskunde om dit te bedenkenOh.![]()
Overmars heeft een stapeltje oude VI seizoensgidsen op z'n bureau liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie zijn dan nu de scouts van Ajax.. Ik ken alleen maar Olsen...![]()
Net als dat het geen hogere wiskunde is dat je een flink aantal mensen een flink aantal competities moet laten bekijken gedurende een periode van 1 a 2 seizoenen. En laat Ajax nou een geweldig netwerk aan oud-spelers hebben over de hele wereld verspreid.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een netwerk opzetten is nooit iets wat snel gaat, daar gaat tijd overheen om de juiste mensen te leren kennen en erbij te betrekken.
Is allemaal geen hogere wiskunde om dit te bedenken![]()
okéquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:17 schreef Pino0 het volgende:
Miskopen Galore... Gloryhunters en het hele land afreizen om winst te zien galore![]()
Zimlingquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijk is Overmars er wel verantwoordelijk voor.
Maar van mij mag ie blijven hoor, hij moet alleen wel leren van z'n fouten.
Wat mij betreft is het halen van Zimling het dieptepunt, niet dat het veel gekost heeft maar je geeft wel een verkeerd signaal af.![]()
![]()
Wat wen onzin,quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een goede scouting op poten zetten is niet zo snel gedaan.
Hoe moeilijk is het om is het om contacten te leggen bij amateur clubs?
Alle, volgens de amateurclub, top voetballertjes laat je eens in de maand bij Ajax opdraven voor een traning met de jeugd trainers en deze spelen scout.
Opvallende spelers volg je ff bij hun amateur cluppie en hoppa.
Zat talent te vinden in NL, je moet ze alleen wel opleiden en niet op hun 16de nog willen halenhardcoholic![]()
Ik heb het over scouting voor het eerste elftal ...quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat wen onzin,
Hoe moeilijk is het om is het om contacten te leggen bij amateur clubs?
Alle, volgens de amateurclub, top voetballertjes laat je eens in de maand bij Ajax opdraven voor een traning met de jeugd trainers en deze spelen scout.
Opvallende spelers volg je ff bij hun amateur cluppie en hoppa.
Zat talent te vinden in NL, je moet ze alleen wel opleiden en niet op hun 16de nog willen halenOh.![]()
als je een goede jeugd scouting hebt hoef je amper te scouten voor eerste elftal, behalve die aantal ervaren krachten die zich al ruimschoots hebben bewezen. Maar die hoef je niet te scouten, die moet je verleiden om voor Ajax te tekenenquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het over scouting voor het eerste elftal ...
hardcoholic![]()
Ajax verleidt ze wel met een laag salaris want Ajax is prachtig om voor te spelenquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als je een goede jeugd scouting hebt hoef je amper te scouten voor eerste elftal, behalve die aantal ervaren krachten die zich al ruimschoots hebben bewezen. Maar die hoef je niet te scouten, die moet je verleiden om voor Ajax te tekenen
Aldus AjaxRED ONS HENNIEGOD![]()
Die hoef je niet te scouten?quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als je een goede jeugd scouting hebt hoef je amper te scouten voor eerste elftal, behalve die aantal ervaren krachten die zich al ruimschoots hebben bewezen. Maar die hoef je niet te scouten, die moet je verleiden om voor Ajax te tekenen
Je moet juist wel scouten op ervaren krachten aangezien de meest bekende spelers niet naar Ajax willen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Voor Nederlandse clubs valt er geen fuk meer te scouten....
Alle grote internationale topclubs hebben ook scouts en als er ergens een spelertje rondloopt die bovengemiddeld is doen zij al die gasten betere aanbiedingen waartegen nederlandse clubs niet tegen op kunnen.
Scouting in het buitenland is voor nederlandse clubs weggegooid geld is de conclusie."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Onzin, tenzij die grote clubs ieder 1000 spelers onder contract hebben kan je echt nog wel wat goede spelers vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Alle grote internationale topclubs hebben ook scouts en als er ergens een spelertje rondloopt die bovengemiddeld is doen zij al die gasten betere aanbiedingen waartegen nederlandse clubs niet tegen op kunnen.
Scouting in het buitenland is voor nederlandse clubs weggegooid geld is de conclusie.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Beter ga je niet op klaas in, een bijzonder matige troll.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onzin, tenzij die grote clubs ieder 1000 spelers onder contract hebben kan je echt nog wel wat goede spelers vinden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jouw seizoen is alleen goed als FC Utrecht wint van Ajax.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:17 schreef Pino0 het volgende:
Miskopen Galore... Gloryhunters en het hele land afreizen om winst te zien galore
Intens sneu figuur. Intens.![]()
quote:‘Stel dat Ajax komt, dan zal ik daar over na moeten denken’
Zaterdag, 4 april 2015 om 06:50
Ajax werd de voorbije vier seizoenen steeds kampioen van Nederland. De club had in die jaren vaak één of meer ervaren spelers in de selectie rondlopen: Mido, Oleguer, Theo Janssen, Dmitry Bulykin, André Ooijer, Ryan Babel en Christian Poulsen hadden al wat meer van de voetballerij gezien dan hun teamgenoten en konden hen zodoende iets bijbrengen. Dit seizoen zijn Diederik Boer (34), Niklas Moisander (29) en Lasse Schöne (28) de senioren in Amsterdam, maar is er meermaals geroepen dat er ervaring bij zou moeten.
Deze week zei Marc Overmars in het Algemeen Dagblad dat het niet gemakkelijk is, routiniers met het juiste niveau terug te halen naar de Eredivisie. "Ik heb de afgelopen jaren veel ex-Ajacieden gepolst, maar de spelers die wij wilden, wilden nog niet terug", legde de directeur voetbalzaken daarbij uit. Namen wilde hij niet noemen. Mogelijk blijkt in de toekomst dat Urby Emanuelson een speler is, die weer het Ajax-tenue aantrekt en zijn oude club gaat helpen.
De 28-jarige linkervleugelspeler annex middenvelder kwam al zesenhalf jaar uit voor Ajax en vertrok in januari 2011 naar AC Milan. Daarna speelde hij op huurbasis bij Fulham, om vervolgens aan de slag te gaan bij AS Roma. Dat werd geen succes en nu schommelt Emanuelson tussen basis en bank bij Atalanta. In een interview met Ajax TV zegt de geboren Amsterdammer dat hij zichzelf graag weer wil oprichten in Bergamo.
Goed afsluiten is wat hij voor ogen heeft. Emanuelson heeft een contract tot de zomer bij Atalanta en weet nog niet, wat er daarna zal gebeuren. "Ik vecht er nu hard voor om in vorm te komen en dan zien we wel, of er iets moois op mijn pad komt", aldus de ex-Ajacied. Geconfronteerd met de vraag of terugkeren in de Eredivisie een optie is, zegt Emanuelson dat hij dat al vaker heeft gehoord. Via social media wordt het hem ook voorgelegd.
"Ik moet zeggen dat ik in mijn periode bij Roma wel eens dacht: wat als Ajax zou komen? Ik heb die beslissing nooit hoeven nemen, omdat Ajax geen interesse toonde. Ik moest naar een club waar ik zou spelen. In de toekomst? Ik weet het niet. Misschien ga ik terug naar Roma, maar dat denk ik niet. Stel dat Ajax dan komt, dan zal ik daar over na moeten denken. Die deur gooi je nooit dicht"
"Ajax zit in je hart en dat neem je overal mee naartoe. De club zal ik nooit vergeten", aldus Emanuelson. Tussen 2004 en 2011 speelde hij in totaal 172 wedstrijden in de Eredivisie voor Ajax. Kampioen werd hij nooit, al deed hij wel mee in de eerste seizoenshelft van de jaargang 2010/11, toen Ajax aan het eind van de rit de titel greep.![]()
Ik weet niet of dat nou echt een speler is waar je wat aan hebt. Wellicht op de linksback positie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Marc overmars is een leugenachtige klootzak die alles bij elkaar liegt.quote:
Er worden nu allemaal domme leugenachtige verhalen verzonnen om de slechte prestaties te verdoezelen.
Doet die Gudde en van Geel ook iedere keer bij Feyenoord om de kuddes supporters maar rustig te houden.
Er zijn zat internationals in oosteuropa die beter zijn dan de meeste eredivisie spelers bij de top 3 die gehaald kunnen worden, maar ze zijn gewoon te schijterig om risico te lopen voor een miskoop."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Die is toch veel beter dan Boil manquote:Op zaterdag 4 april 2015 10:20 schreef Monolith het volgende:
Ik weet niet of dat nou echt een speler is waar je wat aan hebt. Wellicht op de linksback positie.![]()
Dat wel, maar zoals ik al zei, dat is dan ook de enige positie. Op het middenveld of voorin staat hij in mijn ogen eerder talenten in de weg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die is toch veel beter dan Boil manVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar komt 'ie dan ook niet te staan. Niet over nadenken, Urby zou een aanwinst zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals ik al zei, dat is dan ook de enige positie. Op het middenveld of voorin staat hij in mijn ogen eerder talenten in de weg.![]()
Raiola zojuist toegegeven dat Bouy achteraf beter niet naar Juventus had kunnen gaan, maar het blijft nog steeds de schuld van Frank.![]()
Die had zoveel talent he in de jeugd. Geen idee hoe het er nu voor staat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:03 schreef Gruisman het volgende:
Raiola zojuist toegegeven dat Bouy achteraf beter niet naar Juventus had kunnen gaan, maar het blijft nog steeds de schuld van Frank.![]()
Hij is wel miljonair.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:03 schreef Gruisman het volgende:
Raiola zojuist toegegeven dat Bouy achteraf beter niet naar Juventus had kunnen gaan, maar het blijft nog steeds de schuld van Frank.Groot fan van User Wotte![]()
Nice.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fischer hele wedstrijd gespeeld tegen FC Eindhoven, gaat de goede kant op. En gescoord ook nog![]()
![]()
Ajax B1 speelt wel lekker tegen Schalke (Future Cup).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ook, maar PSV wint ook gewoon.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik verwacht voor morgen gewoon een overwinning eigenlijk.![]()
Jammer dat ik deze paas druk ben met verplichtingen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:00 schreef Pedroso het volgende:
Ajax B1 speelt wel lekker tegen Schalke (Future Cup).
Mooi weekendje is het daar altijd lekker voetbal kijken met gewoon nog echt bier.Groot fan van User Wotte![]()
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ook, maar PSV wint ook gewoon.Groot fan van User Wotte![]()
Leuk spitsje, Malen. Scoort net z'n 2e.
Jammer dat ie bij Raiola zit, die in het AD ook alweer aan het stoken is w.b. Malen vs Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar denken PSV en Guardado heel anders over.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Scouting in het buitenland is voor nederlandse clubs weggegooid geld is de conclusie.
Het is niet top, maar voor PSV werkelijk een verademing gebleken.
Scouten heeft echt wel zin. Kom zeg.![]()
Idd, als Heerenveen etc elke keer met een topper op de proppen kunnen komen, die wij dan weer van hun kopen, moet het toch ook lukken voor Ajax zou je denken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:39 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Daar denken PSV en Guardado heel anders over.
Het is niet top, maar voor PSV werkelijk een verademing gebleken.
Scouten heeft echt wel zin. Kom zeg.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die toppers van Heerenveen falen doorgaans wel grotendeels als ze bij clubs waar de druk om te presteren een stuk hoger ligt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, als Heerenveen etc elke keer met een topper op de proppen kunnen komen, die wij dan weer van hun kopen, moet het toch ook lukken voor Ajax zou je denken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Precies. Ze kopen veel spelers, hebben soms veel tijd nodig om op nivo te komen (meer dan ze bij Ajax krijgen) en veel haken af.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
En van die spitsen die er 30+ in het seizoen inlegden en vertrokken naar het buitenland hoor je ook niet veel meer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:53 schreef Catch22- het volgende:
Precies. Ze kopen veel spelers, hebben soms veel tijd nodig om op nivo te komen (meer dan ze bij Ajax krijgen) en veel haken af.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Alves.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
En van die spitsen die er 30+ in het seizoen inlegden en vertrokken naar het buitenland hoor je ook niet veel meer.![]()
verkeerde keuzesquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
En van die spitsen die er 30+ in het seizoen inlegden en vertrokken naar het buitenland hoor je ook niet veel meer.Groot fan van User Wotte![]()
En ook Finnbogason. Hoewel die nog iets minder lang weg is.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tot 2020 BAMquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:10 schreef BobW het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)erlengt-contract.htmOh.![]()
- 12.30quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik verwacht voor morgen gewoon een overwinning eigenlijk.
- Utrecht
- Utrecht-uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke toppers dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, als Heerenveen etc elke keer met een topper op de proppen kunnen komen, die wij dan weer van hun kopen, moet het toch ook lukken voor Ajax zou je denken.
Zijn allemaal middelmatige spelers gebleken als ze weer vertrokken uit de eredivisie.
Geen enkele heeft echt de top gehaald in de zwaardere competities
als ik soms wel is die commentatoren hoor die wedstrijden van ajax commentaar geven hahahahah
lijkt het wel of het allemaal maradonas ofzo zijn
zijn allemaal de keiharde realiteit kwijt.
De enige toppers uit nederland die het wel gehaald hebben de afgelopen 10 jaar zijn Robben en van Persie. De rest moet hard werken.
Kuijt heeft het met zijn kwaliteiten bovengemiddeld gedaan in het buitenland.
Dan houdt het op.
Nederland moet het gewoon met middelmatige spelers doen, want de competitie is ook middelmatig kwa budgetten en salarissen.."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Alles maar dan ook alles beter dan een succes supporter. Ken er zoveel, noemen zichzelf Ajacied, maar bezoeken 1x per jaar een wedstrijdje en roepen overal wzawzdb..quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw seizoen is alleen goed als FC Utrecht wint van Ajax.
Intens sneu figuur. Intens.![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Alles maar dan ook alles beter dan een succes supporter. Ken er zoveel, noemen zichzelf Ajacied, maar bezoeken 1x per jaar een wedstrijdje en roepen overal wzawzdb..![]()
Groot fan van User Wotte![]()
"liever verliezen van 010 dan 020 als kampioen te zien"quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Alles maar dan ook alles beter dan een succes supporter. Ken er zoveel, noemen zichzelf Ajacied, maar bezoeken 1x per jaar een wedstrijdje en roepen overal wzawzdb..
Gooi jezelf weg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zlatan, Suarez.. En er zijn er nog wel wat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De enige toppers uit nederland die het wel gehaald hebben de afgelopen 10 jaar zijn Robben en van Persie. De rest moet hard werken.
Ben het verder wel met je eens over spelers van Heerenveen.
[ Bericht 2% gewijzigd door HenkieVdV op 04-04-2015 14:47:11 ]![]()
Haha je maakt jezelf belachelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Alles maar dan ook alles beter dan een succes supporter. Ken er zoveel, noemen zichzelf Ajacied, maar bezoeken 1x per jaar een wedstrijdje en roepen overal wzawzdb..Met je standaard tekstjes.
![]()
eriksen kan er niets vanquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Welke toppers dan?
Zijn allemaal middelmatige spelers gebleken als ze weer vertrokken uit de eredivisie.
Geen enkele heeft echt de top gehaald in de zwaardere competities
als ik soms wel is die commentatoren hoor die wedstrijden van ajax commentaar geven hahahahah
lijkt het wel of het allemaal maradonas ofzo zijn
zijn allemaal de keiharde realiteit kwijt.
Kuijt heeft het met zijn kwaliteiten bovengemiddeld gedaan in het buitenland.
Dan houdt het op.
Nederland moet het gewoon met middelmatige spelers doen, want de competitie is ook middelmatig kwa budgetten en salarissen..Groot fan van User Wotte![]()
Sneijder heeft het ook gewoon gemaakt, zelfs als (één van de) belangrijkste speler van Inter de CL gewonnen."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
de jong ook gewoonquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:42 schreef Omega het volgende:
Sneijder heeft het ook gewoon gemaakt, zelfs als (één van de) belangrijkste speler van Inter de CL gewonnen.Groot fan van User Wotte![]()
Ik wilde inhoudelijk reageren, gelukkig zag ik op tijd dat hij het was.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Feit blijft dat Ajax meer moeite mag doen om jeugd op te leiden en te begeleiden. Daarbij een strakkere aanpak gebruikenen dat die ene topper die zich al lang en breed bewezen heeft veel geld mag verdienen wat niet in verhouding staat tot de rest van het elftal.
Ik stel dan een voorbeeld prof voor, met top attitude, trainingsbeest, aanzien in kleedkamer en iemand met tactisch inzicht waardoor hij de jeugd kan laten zien qat er nodig is om de top te halen.
Gewoon iemand die de sfeer en attitude neerzet bij het eerste elftal in plaats van losgeslagen marokkaantjes en wannabe hipsters.
Later kan hij zo instromen in jeugdopleiding.
Mag je best 3 miljoen salaris geven. Type Nigel de jong zou bv prima kunnen denk ikhoewel ik zijn attitude moeilijk kan inschatten
hardcoholic![]()
Iedereen weet dat Ajax voor bobo's is. Lekker voetbal kijken tussen de studenten koppies en kakkertjes.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:25 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha je maakt jezelf belachelijk.Met je standaard tekstjes.
Wat een beleving![]()
![]()
Niemand zit te wachten op het proletariaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Ajax voor bobo's is. Lekker voetbal kijken tussen de studenten koppies en kakkertjes.
Wat een belevingVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heerlijk toch, netwerken, champie drinken en kut roepenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Ajax voor bobo's is. Lekker voetbal kijken tussen de studenten koppies en kakkertjes.
Wat een beleving
hardcoholic![]()
Arbeider zijnquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat een beleving. Geen geld hebben
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Finnbogason is echt een extreem slecht voetballer. Moest Siggy nog voor zich dulden bij IJsland.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
En ook Finnbogason. Hoewel die nog iets minder lang weg is.
Huntelaar en Dost hebben het toch aardig gedaan. Maar het is wel verstandiger om eerst naar een Nederlandse topclub te gaan inderdaad. Djuricic had prima bij Ajax gepast, mooie voetballer. Gaat hij naar Benfica omdat hij alleen op 10 wil spelen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bazoer 2020. Mooi man, meteen vijf jaar. Zo hoort het.![]()
![]()
Hahaha proleetquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat een beleving
'Wish I was old and a little sentimental'
Utrecht heeft pas fantastische beleving.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat een belevingGroot fan van User Wotte![]()
Speelt hij daar wel eens dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:42 schreef Smoofie het volgende:
Scout Furby bij Atalanta dan. Laat boil opdonderen.Oh.![]()
Iemand op ajaxshowtime zei dat we Boilessen moeten verkopen en daarvoor Dico Koppers moeten halen.
Wat zou Powerloungen hiervan vinden?![]()
Furby ipv Boil zou echt heerlijk zijn
Is sowieso beter, brengt ervaring en agressie mee en weer een oud ajacied terug in het oude nest
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Furby brengt agressie mee?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:21 schreef Seam het volgende:
Furby ipv Boil zou echt heerlijk zijn
Is sowieso beter, brengt ervaring en agressie mee en weer een oud ajacied terug in het oude nest![]()
Oh.![]()
jep, gaat zn duels in ieder geval steviger in dan menig Ajacied momenteel. Ik zeg niet dat het een Nigel is, maar iig sterker en pittiger dan Boil of Lucasquote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Urby is ook vooral een technisch goede speler, maar mentaal liet hij zich ook vaak aftroeven en gaf hij niet thuisquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:24 schreef Seam het volgende:
[..]
jep, gaat zn duels in ieder geval steviger in dan menig Ajacied momenteel. Ik zeg niet dat het een Nigel is, maar iig sterker en pittiger dan Boil of LucasOh.![]()
Urby na Groningen-uit :'' het is de schuld van die supporter op het veld dat we verloren''quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:24 schreef Seam het volgende:
[..]
jep, gaat zn duels in ieder geval steviger in dan menig Ajacied momenteel. Ik zeg niet dat het een Nigel is, maar iig sterker en pittiger dan Boil of Lucas
slappe zak is hetRED ONS HENNIEGOD![]()
![]()
Voor wie het gemist heeft, weet niet wat ervan te denken, kan me het niet voorstellen dat het echt zo is![]()
![]()
Beetje stemmingmakerij van Derksen ditquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:56 schreef Heeinz het volgende:
Voor wie het gemist heeft, weet niet wat ervan te denken, kan me het niet voorstellen dat het echt zo is
Al zal er best wel een kern van waarheid inzitten, alleen dan schromelijk overdrevenOh.![]()
Want?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje stemmingmakerij van Derksen dit
Al zal er best wel een kern van waarheid inzitten, alleen dan schromelijk overdreven
Derksen kan toch ook letterlijk zijn bron citeren? Ik zou juist verbaasd zijn als het niet waar was, want dan draait Derksen eigenhandig een potentiële bron voor de toekomst de nek om als hij het verhaal van diezelfde bron compleet uit zijn verband trekt door schromelijk te overdrijven.Dit, dus.![]()
Derksen riep nog steeds dat die jeugdspelers die agente hebben gemolesteerd terwijl er allang verhalen bekend waren dat er één speler een beetje aan het duwen was en die andere twee toekeken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want?
Derksen kan toch ook letterlijk zijn bron citeren? Ik zou juist verbaasd zijn als het niet waar was, want dan draait Derksen eigenhandig een potentiële bron voor de toekomst de nek om als hij het verhaal van diezelfde bron compleet uit zijn verband trekt door schromelijk te overdrijven.
Dat is dus al overdrevenOh.![]()
Dat is één ding. Het gaat natuurijk om de bron waaruit Derksen citeert dat er een tweedeling ontstaat over de jeugd en het eerste.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derksen riep nog steeds dat die jeugdspelers die agente hebben gemolesteerd terwijl er allang verhalen bekend waren dat er één speler een beetje aan het duwen was en die andere twee toekeken.
Dat is dus al overdrevenDit, dus.![]()
Er zal best wat onrust zijn, daar niet van. Maar het is natuurlijk wel met veel sensatie gebracht terwijl als ik alles hoor ik denk dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is één ding. Het gaat natuurijk om de bron waaruit Derksen citeert dat er een tweedeling ontstaat over de jeugd en het eerste.
Zo gek is het ook niet dat een directie de trainers onder hun kan overrulenOh.![]()
Ik hoor helemaal geen sensatie. Dat begint pas als JanJood begint te hijgen om een naam, terwijl Derksen anoniem zijn bron brengt die stelt dat de visie van Cruijff alleen in de jeugd naar voren komt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal best wat onrust zijn, daar niet van. Maar het is natuurlijk wel met veel sensatie gebracht terwijl als ik alles hoor ik denk dat het wel meevalt.
Zo gek is het ook niet dat een directie de trainers onder hun kan overrulenDit, dus.![]()
Derksen is nogal ongeloofwaardig en er is geen enkele andere bron die het meldt. Hij had het in dezelfde uitzending nog over ''drie jeugdspelers van Ajax die een politieagente molesteerde''. Dan ben je totaal niet serieus te nemen
edit oh dat is al gezegd![]()
![]()
Furby was net zo'n drama als BoilesenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het gaat niet om was, maar om is natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Furby was net zo'n drama als BoilesenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zie in Urby ook niet echt iemand die jonge spelers op hun plek gaat zetten
Beetje introverte jongen volgens mijOh.![]()
jullie worden kampioen denk ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goed punt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Worden? We zijn op moment van schrijven al 1786 dagen kampioen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nou ja, nu is het wel helemaal zeker dat we geen kampioen meer worden. Zou na zo'n matig seizoen ook niet terecht zijn om daar voor beloond te worden.
Misschien met een lucky loting nog wel de CL halen, al is die kans niet heel erg groot.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja als je de nr 4 uit de PL krijgt of iets dergelijks dan wordt het waarschijnlijk lastig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Nou ja, nu is het wel helemaal zeker dat we geen kampioen meer worden. Zou na zo'n matig seizoen ook niet terecht zijn om daar voor beloond te worden.
Misschien met een lucky loting nog wel de CL halen, al is die kans niet heel erg groot.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Of de nr. 4 van de Spaanse competitie, dat gaat ook erg lastig worden. Daarom, met een lucky loting heb je nog wel wat kans.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja als je de nr 4 uit de PL krijgt of iets dergelijks dan wordt het waarschijnlijk lastig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Of zo'n beetje alle anderen: Fiorentina, Bayer Leverkusen, Anderlecht, Galatasarayquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Of de nr. 4 van de Spaanse competitie, dat gaat ook erg lastig worden.
CSKA Moskou, Sparta Praag, Red Bull Salzburg... Dnipro Dnipropetrovsk*
* op basis van huidige competitiestanden![]()
Weet iemand hier waarom Ajax op 2.25 staat voor morgen?
Veel blessures of zo?
Zo denderend is Utrecht nou ook weer niet.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2015 22:29:25 ]![]()
Daar heb je allemaal kans tegen hoor, tegen de één wat meer dan tegen de ander. Het is geen kaliber Man.City, Arsenal, Valencia, Sevilla e,d,.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Of zo'n beetje alle anderen: Fiorentina, Bayer Leverkusen, Anderlecht, Galatasaray
CSKA Moskou, Sparta Praag, Red Bull Salzburg... Dnipro Dnipropetrovsk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax wint bijna nooit in Utrechtquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Toto69 het volgende:
Veel blessures of zo?
Zo denderend is Utrecht nou ook weer niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Easy moneyquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Toto69 het volgende:
Veel blessures of zo?
Zo denderend is Utrecht nou ook weer niet.Narf!![]()
Resultaten uit het verleden... nee maar ok da's waarquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax wint bijna nooit in Utrecht![]()
Valt mee: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)met-FC-Utrecht-5.htmquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Toto69 het volgende:
Veel blessures of zo?
Zo denderend is Utrecht nou ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax wint morgen ook niet denk ik want Boilesen is fitquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden... nee maar ok da's waarRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Valt mee: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)met-FC-Utrecht-5.htmBedankt. Even over nadenken vannacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh god.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax wint morgen ook niet denk ik want Boilesen is fit![]()
Ja, daar heb je allemaal kans tegen, maar zij ook tegen Ajax. Laatste drie in die opsomming van me hebben dat recent allemaal bewezen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar heb je allemaal kans tegen hoor, tegen de één wat meer dan tegen de ander. Het is geen kaliber Man.City, Arsenal, Valencia, Sevilla e,d,.![]()
Mja, op Tottenham durf ik ook niet aan, of Valencia.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou er mn geld niet op zetten![]()
Net of die backs van Utrecht er wat van kunnen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax wint morgen ook niet denk ik want Boilesen is fitAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klopt, zeg ook niet dat je zo even overheen loopt maar als het een beetje meezit kun je er van winnen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:32 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ja, daar heb je allemaal kans tegen, maar zij ook tegen Ajax. Laatste drie in die opsomming van me hebben dat recent allemaal bewezen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het zal vooral een kwestie zijn van er snel staan, dus hopelijk heeft Frank de selectie snel rond. Eind juni eerste training.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, zeg ook niet dat je zo even overheen loopt maar als het een beetje meezit kun je er van winnen.![]()
Meer dan die junkiequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Net of die backs van Utrecht er wat van kunnen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jij hebt het niet zo op Ajax he. Heb je volgens mij nog nooit een positief woord zien posten over Ajax. Blijven lachen he.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Ajax he. Heb je volgens mij nog nooit een positief woord zien posten over Ajax. Blijven lachen he.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zie nog wel wat positieve dingen hoor, al horen Boilesen en Siggy daar niet bij.quote:
Maar om nu altijd en overal Ajax af te zeiken gaat me te ver.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
overal ? okequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie nog wel wat positieve dingen hoor, al horen Boilesen en Siggy daar niet bij.
Maar om nu altijd en overal Ajax af te zeiken gaat me te ver.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax gaat morgen niet winnen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Toto69 het volgende:
Veel blessures of zo?
Zo denderend is Utrecht nou ook weer niet.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
We?quote:Op zondag 5 april 2015 03:01 schreef KingRoland het volgende:
vieze jynxers hier
we winnen morgen gewoon met 0-4![]()
Genot, lekker uitspoelen met accuzuurquote:Op zondag 5 april 2015 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel weer 90 minuten oogaids worden![]()
![]()
Wie zet hier iets tegenover heequote:Op zondag 5 april 2015 09:28 schreef Paul het volgende:
Als Ajax wint vandaag neemt ik een maand lang een Ajax-avatar die GGMM mag makenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Blijft toch een vreemd zo'n angstgegner want is verder toch maar een heel matig team en nu zonder ergens voor te spelen zijn de odds nog minder maar de ban moet ook een keer weer doorbroken worden.quote:![]()
Je moet weten dat de supporters in het stadion ALLEMAAL door het dolle zijn bij deze wedstrijd, ik ga er straks ook heen fietsenquote:Op zondag 5 april 2015 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft toch een vreemd zo'n angstgegner want is verder toch maar een heel matig team en nu zonder ergens voor te spelen zijn de odds nog minder maar de ban moet ook een keer weer doorbroken worden..
Maaruh ja ik denk dat Ajax daardoor verliest, supporters zijn allemaal gek aan het doen en wedstrijd van het jaar enzo. Spelers zijn opeens 2x zo goed van Utrecht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik weet het, het is niet mijn eerste Utreg-Ajax , ook vaak heen geweest, was altijd wel leuk. De laatste waar ik live bij was was die 1-7 in 97?quote:Op zondag 5 april 2015 09:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet weten dat de supporters in het stadion ALLEMAAL door het dolle zijn bij deze wedstrijd, ik ga er straks ook heen fietsen.
Maaruh ja ik denk dat Ajax daardoor verliest, supporters zijn allemaal gek aan het doen en wedstrijd van het jaar enzo. Spelers zijn opeens 2x zo goed van Utrecht![]()
zijn er nu nog steeds mensen die geloven in het kampioenschap?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
030 op zijn kop vandaag. Ze hebben zelfs Kensington (schijnt een band te zijn uit utreght) ervoor uitgetrokken.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Zucht, ik heb eigenlijk niet eens zin om te kijken zo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heb ik al twee seizoenen amper.quote:Op zondag 5 april 2015 11:50 schreef Monolith het volgende:
Zucht, ik heb eigenlijk niet eens zin om te kijken zo.![]()
Dat vraag ik me al een jaar lang af.quote:Op zondag 5 april 2015 11:37 schreef FritzWepper het volgende:
Waarom geen Moisander? Waar is Zimling? Wat doet die de Boer allemaal?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 11:37 schreef FritzWepper het volgende:
Waarom geen Moisander? Waar is Zimling? Wat doet die de Boer allemaal?![]()
![]()
Ik ga lekker de Ronde kijken, bekijk het maar
Uiteraard ga ik me toch weer 90 minuten ergeren....Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Boilesen, Schone en Siggy.
Geen Tete, Riedewald, Kishna en Zivkovic.
Een grotere fuck you naar je eigen achterban kan je niet geven.'Wish I was old and a little sentimental'
Lekker bouwen naar volgend seizoen ja tochquote:Op zondag 5 april 2015 12:26 schreef StarGazer het volgende:
Boilesen, Schone en Siggy.
Geen Tete, Riedewald, Kishna en Zivkovic.
Een grotere fuck you naar je eigen achterban kan je niet geven.
Frank
Oh.![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is zoals het Ajax van de laatste paar jaar
Wees blij dat je het niet kan zien dus
Keek ff naar de opstelling
Ik ben inmiddels overleden![]()
Het ergste is dat Utrecht dusdanig dramatisch is dat Frank straks ook nog weer doodleuk gaat beweren dat Ajax gedomineerd heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Omdat Sigthorsson de naaktfoto's van Franks dochters heeftquote:Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef j0rdiiii het volgende:
snap niet waarom sigthorsson nog steeds de voorkeur krijgt boven van der hoornOh.![]()
Ik versta dat hamas joden aan het gas niet eensquote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef Heeinz het volgende:
'Hamas hamas joden aan het gas'
'Publiek gaat er nog maar weer eens achter staan'Oh.![]()
In- en intriest jaquote:Op zondag 5 april 2015 13:23 schreef Ooku het volgende:
Boilesen, van Rhijn, Schone, Serero, Sigthorsson![]()
![]()
![]()
Ik word zo moe van die eikel. Schone, Sigthorsson, Boilesen. Wat doen die verdomme in de basis?quote:Niet Fokken met mij.![]()
De Boer kennende krijgen we in de tweede helft Andersen voor El Ghazi en Moisander voor Veltman.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een prutser, goede tackle net weer...quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Johansson, Arias, Wilkshire en Diksquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Die is zeker niet de slechtste hoor. Maar goed, altijd makkelijk om alle schuld af te schuiven op 1 of 2 spelers.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Utrecht kan er weinig van trouwens, die Haller zit in de zak van Veltman.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Haller mag Veltman's schoenen niet eens poetsen, en dat zegt watquote:Op zondag 5 april 2015 13:38 schreef Pedroso het volgende:
Utrecht kan er weinig van trouwens, die Haller zit in de zak van Veltman.![]()
Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.quote:Op zondag 5 april 2015 13:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haller mag Veltman's schoenen niet eens poetsen, en dat zegt watAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij deed een leuke omhaal in het strafschopgebied van Utrecht om een bal weg te poeierenquote:Op zondag 5 april 2015 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.![]()
In andere wedstrijden van Utrecht beviel hij me welquote:Op zondag 5 april 2015 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.Oh.![]()
'Sigthorson zit niet lekker in de wedstrijd'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.quote:Op zondag 5 april 2015 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In andere wedstrijden van Utrecht beviel hij me welAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
'Niet de slechtste' en dat hoort dan een dragende speler te zijnquote:Op zondag 5 april 2015 13:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die is zeker niet de slechtste hoor. Maar goed, altijd makkelijk om alle schuld af te schuiven op 1 of 2 spelers.grote mond over verder kijken dit dat maar ondertussen het voor elkaar krijgen om een bal over drie meter niet eens in de voeten van een medespeler te kunnen krijgen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2015 13:48:33 ]![]()
What you see is what you get. Hij kan niet beter.quote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Monolith het volgende:
'Sigthorson zit niet lekker in de wedstrijd'.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mahahahahahaquote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Pedroso het volgende:
Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.
Of er moet nog een andere Veltman ergens op de voetbalvelden lopen die wel goed is.
Maar die Joel die bij Ajax achterin staat![]()
Zwaar overschat.![]()
Is nog de beste verdediger die we hebben. Met afstandquote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.Oh.![]()
Jij hebt er dan ook totaal geen kijk op.quote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Of er moet nog een andere Veltman ergens op de voetbalvelden lopen die wel goed is.
Zwaar overschat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij kijkt nooit naar Ajaxquote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Zwaar overschat.Oh.![]()
Ik heb tot nu toe hele wedstrijd vandaag gezien hoor.quote:
En zie het wel eens vaker langskomen. (vooral als slaappilletje, saai voetbal)![]()
El Ghazi in de spits en Kishna erbij, heb je ook wat snelheid erbij.
Waarom speelt Kishna niet trouwens, gepasseerd ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rot gewoon lekker op idiootquote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Zwaar overschat.![]()
Met het oog op de toekomst speelt Schönequote:Op zondag 5 april 2015 13:50 schreef Pedroso het volgende:
El Ghazi in de spits en Kishna erbij, heb je ook wat snelheid erbij.
Waarom speelt Kishna niet trouwens, gepasseerd ?Oh.![]()
Die kan volgend jaar inderdaad beter op de toekomst spelen.quote:Op zondag 5 april 2015 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met het oog op de toekomst speelt SchöneVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die Boilesen kan er echt helemaal niets van. Wat hebben wij voor tamme aanvoerder. Te triest voor woorden dit![]()
Cillessen keept wel echt een uitstekend seizoen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op dat weekje met Barca thuis en Cambuur uit na maakt hij ook nooit een foutquote:Op zondag 5 april 2015 13:53 schreef Monolith het volgende:
Cillessen keept wel echt een uitstekend seizoen.Oh.![]()
Jammer dat zijn contract verlengd is. Vasthouden aan de middelmaatquote:Op zondag 5 april 2015 13:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kan volgend jaar inderdaad beter op de toekomst spelen.
Oh.![]()
Wordt tijd voor de 2e goal anders weet ik het wel weer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik weet dat het Pasen is, maar dit schrijven we doorgaans met een ij.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 13:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat het Pasen is, maar dit schrijven we doorgaans met een ij.quote:Op zondag 5 april 2015 13:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat het Pasen is, maar dit schrijven we doorgaans met een ij.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leek wel alsof ik Saving Private Ryan zit te kijken zoals die Utrechtenaren daar tegen de vlakte gingen.![]()
Dat je uberhaupt nog op dat kereltje ingaatquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die pizzaboer zal deze week wel weer huilie huilie gaan doen in de media omdat zijn sterspeler niet speelt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die dikke pizzabakker gaat ook wel piepen als Kishna wel speelt.quote:Op zondag 5 april 2015 14:09 schreef Pedroso het volgende:
Die pizzaboer zal deze week wel weer huilie huilie gaan doen in de media omdat zijn sterspeler niet speelt.Oh.![]()
Zat er in. Na de 1-0 was het alleen maar weer achteruitlopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goedmakertje voor de zuivere rode kaart eerder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij hebt dat balletje in de eerste helft gemist waarvoor hij 10 seconden de tijd nam en vervolgens over 6 meter in de voeten van de tegenstander tikte?quote:
Arrogante Ajacieden altijd. Van Rhijn zit gewoon aan zn top.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Waardeloze selectie ook, Marc moet weg.quote:Op zondag 5 april 2015 14:14 schreef Ooku het volgende:
100% schuld van de Boer met zijn waardeloze opstellingen
#EXITFRANK![]()
Yep, drama seizoen. Nog een wonder dat je nog als 2e gaat eindigen ook.quote:Op zondag 5 april 2015 14:18 schreef Scorpie het volgende:
Pure oogaids dit weer. Wat een verschrikkelijk waardeloos seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopelijk worden er eens conclusies getrokken.quote:Op zondag 5 april 2015 14:18 schreef Scorpie het volgende:
Pure oogaids dit weer. Wat een verschrikkelijk waardeloos seizoen.![]()
Wat is daar een wonder aan dan? Alsof de rest wel fantastisch isquote:Op zondag 5 april 2015 14:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, drama seizoen. Nog een wonder dat je nog als 2e gaat eindigen ook.Doe effe normaal man.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hopen op een definitieve doorbraak van een paar spelers volgend seizoen. Dan kan het nog wel eens leuk worden.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
Die voorronde CL doorkomen gaat ook een kansloze opgave worden vrees ik![]()
Met een normale opstelling en Klaassen voorin is er nog wel een kans.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
Die voorronde CL doorkomen gaat ook een kansloze opgave worden vrees ikAmen.![]()
Misschien met wat goede aankopen kan dat.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
Die voorronde CL doorkomen gaat ook een kansloze opgave worden vrees ik
Hhahahaha goede aankopen en Ajax![]()
![]()
![]()
Oh.![]()
Ja joh, je kan net zo goed derde worden. Maakt geen drol uit, behalve een meer ideale voorbereiding als je derde wordt.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
Die voorronde CL doorkomen gaat ook een kansloze opgave worden vrees ik![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja joh, je kan net zo goed derde worden. Maakt geen drol uit, behalve een meer ideale voorbereiding als je derde wordt.![]()
![]()
![]()
Het is een godswonder dat je met dit zooitje en deze speelwijze überhaupt punten pakt. 2e helft 1(!!!!) schot op doelquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is daar een wonder aan dan? Alsof de rest wel fantastisch isDoe effe normaal man.
dat is facking pure oogkanker van de bovenste plank. En dat doen we al sinds november.
![]()
Zeg ik dat dan ? De rest is nog slechter dus maar of je daar blij mee moet zijn...quote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is daar een wonder aan dan? Alsof de rest wel fantastisch isDoe effe normaal man.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee want dat zou betekenen dat Feyenoord tweede gaat worden. Gewoon serieus die voorronde in gaan en hopen op een scenario van 5 jaar geledenquote:Op zondag 5 april 2015 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja joh, je kan net zo goed derde worden. Maakt geen drol uit, behalve een meer ideale voorbereiding als je derde wordt.![]()
Hoe die goal weer weggegeven wordt... Zo kk amateuristisch.
Viergever, boilesen, van rhijn komen gewoon alledrie veels en veels teveel tekort voor ajax. Weg met die prutsers. En siggy ook.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: