Johansson, Arias, Wilkshire en Diksquote:
Die is zeker niet de slechtste hoor. Maar goed, altijd makkelijk om alle schuld af te schuiven op 1 of 2 spelers.quote:
Haller mag Veltman's schoenen niet eens poetsen, en dat zegt watquote:Op zondag 5 april 2015 13:38 schreef Pedroso het volgende:
Utrecht kan er weinig van trouwens, die Haller zit in de zak van Veltman.
Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.quote:Op zondag 5 april 2015 13:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haller mag Veltman's schoenen niet eens poetsen, en dat zegt wat
Hij deed een leuke omhaal in het strafschopgebied van Utrecht om een bal weg te poeierenquote:Op zondag 5 april 2015 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.
In andere wedstrijden van Utrecht beviel hij me welquote:Op zondag 5 april 2015 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.
Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.quote:Op zondag 5 april 2015 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In andere wedstrijden van Utrecht beviel hij me wel
'Niet de slechtste' en dat hoort dan een dragende speler te zijnquote:Op zondag 5 april 2015 13:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die is zeker niet de slechtste hoor. Maar goed, altijd makkelijk om alle schuld af te schuiven op 1 of 2 spelers.
What you see is what you get. Hij kan niet beter.quote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Monolith het volgende:
'Sigthorson zit niet lekker in de wedstrijd'.
Mahahahahahaquote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Pedroso het volgende:
Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.
Is nog de beste verdediger die we hebben. Met afstandquote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.
Jij hebt er dan ook totaal geen kijk op.quote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Of er moet nog een andere Veltman ergens op de voetbalvelden lopen die wel goed is.
Maar die Joel die bij Ajax achterin staat![]()
Zwaar overschat.
Jij kijkt nooit naar Ajaxquote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Of er moet nog een andere Veltman ergens op de voetbalvelden lopen die wel goed is.
Zwaar overschat.
Ik heb tot nu toe hele wedstrijd vandaag gezien hoor.quote:
Rot gewoon lekker op idiootquote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Zwaar overschat.
Met het oog op de toekomst speelt Schönequote:Op zondag 5 april 2015 13:50 schreef Pedroso het volgende:
El Ghazi in de spits en Kishna erbij, heb je ook wat snelheid erbij.
Waarom speelt Kishna niet trouwens, gepasseerd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |