Jij hebt dat balletje in de eerste helft gemist waarvoor hij 10 seconden de tijd nam en vervolgens over 6 meter in de voeten van de tegenstander tikte?quote:
Waardeloze selectie ook, Marc moet weg.quote:Op zondag 5 april 2015 14:14 schreef Ooku het volgende:
100% schuld van de Boer met zijn waardeloze opstellingen
#EXITFRANK
Yep, drama seizoen. Nog een wonder dat je nog als 2e gaat eindigen ook.quote:Op zondag 5 april 2015 14:18 schreef Scorpie het volgende:
Pure oogaids dit weer. Wat een verschrikkelijk waardeloos seizoen.
Hopelijk worden er eens conclusies getrokken.quote:Op zondag 5 april 2015 14:18 schreef Scorpie het volgende:
Pure oogaids dit weer. Wat een verschrikkelijk waardeloos seizoen.
Wat is daar een wonder aan dan? Alsof de rest wel fantastisch isquote:Op zondag 5 april 2015 14:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, drama seizoen. Nog een wonder dat je nog als 2e gaat eindigen ook.
Hopen op een definitieve doorbraak van een paar spelers volgend seizoen. Dan kan het nog wel eens leuk worden.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
Die voorronde CL doorkomen gaat ook een kansloze opgave worden vrees ik
Met een normale opstelling en Klaassen voorin is er nog wel een kans.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
Misschien met wat goede aankopen kan dat.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
Ja joh, je kan net zo goed derde worden. Maakt geen drol uit, behalve een meer ideale voorbereiding als je derde wordt.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja joh, je kan net zo goed derde worden. Maakt geen drol uit, behalve een meer ideale voorbereiding als je derde wordt.
Het is een godswonder dat je met dit zooitje en deze speelwijze überhaupt punten pakt. 2e helft 1(!!!!) schot op doelquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is daar een wonder aan dan? Alsof de rest wel fantastisch isDoe effe normaal man.
Zeg ik dat dan ? De rest is nog slechter dus maar of je daar blij mee moet zijn...quote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is daar een wonder aan dan? Alsof de rest wel fantastisch isDoe effe normaal man.
Nee want dat zou betekenen dat Feyenoord tweede gaat worden. Gewoon serieus die voorronde in gaan en hopen op een scenario van 5 jaar geledenquote:Op zondag 5 april 2015 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja joh, je kan net zo goed derde worden. Maakt geen drol uit, behalve een meer ideale voorbereiding als je derde wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |