Hoe dan ook, ryanair met 10 euro vanuit belgie naar oslo of stockholm is de goedkoopste optie die ik zie richting het noorden, gevolgd door norwegian.quote:
Ik ookquote:
Doen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar Spitsbergen laat ik nog even voor een volgende keer. Mijn PR is nu 68º 38' en dat zou ik graag dit jaar over de 70º heen tikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens in de sahara op een kameel gezetenquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuidelijker dan Dubai ben ik nog nooit geweest, dus dat is totaal niet spannend
Ik heb weleens in Chitwan op een olifant gezeten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de sahara op een kameel gezeten
https://www.flysas.com/uk/flights/lakselv/ daar kun naar vliegen, veel plezier.quote:
Vliegen voor 8 euro? Moet je dan zelf meetrappen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:59 schreef Yreal het volgende:
Maar kom nou fles, als je voor 8 euro van belgie naar noorwegen vliegt, dan is het toch fucking lame dat de bus naar het vliegveld al 5 euro is.
Dan win ik net denk ik, San Cristobal de Las Casas, MEX.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuidelijker dan Dubai ben ik nog nooit geweest, dus dat is totaal niet spannend
Vandaar ook mijn verontwaardiging dat ik 5 euro voor de bus moet betalen van charleroi naar charleroi airport.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vliegen voor 8 euro? Moet je dan zelf meetrappen?
Ik heb wel eens in het Amstelpark op een pony gezetenquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb weleens in Chitwan op een olifant gezeten.
Boeit mij die midnachtzon. Cijfers gaat het omquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:22 schreef bork het volgende:
[..]
https://www.flysas.com/uk/flights/lakselv/ daar kun naar vliegen, veel plezier.
Is Finnmark, vaste land boven de 70 graden, dat wilde je toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeit mij die midnachtzon. Cijfers gaat het om
Qualifiesquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:25 schreef bork het volgende:
[..]
Is Finnmark, vaste land boven de 70 graden, dat wilde je toch?
Eelde-Gdansk vanaf ¤9,99quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vliegen voor 8 euro? Moet je dan zelf meetrappen?
neuh versch van de prorail treinpad aanvraag sitequote:Op vrijdag 3 april 2015 22:36 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Huh heb je daar een artikeltje van? Ik kan er niks van vinden?
mwoah, voor dat geld kom ik wel in Eelde. Vanuit Stad zelf zelfs wel op en neer voor dat geldquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar om vanuit de bewoonde wereld in Eelde te komen ben je een veelvoud van die ¤ 9,99 kwijt.
Maar als je dat wenst te zeggen is het nog altijd meneer de kut Groninger voor jouquote:
Rot lekker op of zoquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar als je dat wenst te zeggen is het nog altijd meneer de kut Groninger voor jou
Voor vliegtickets bedoel je? Ze hebben vaak groot geadverteerd op treinstations op die borden en zodoende heen ik wel es op hun site gekeken. Maar idd, wat een kut site, ik werd er niets wijzer uit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
dat tix.nl is ook een site van niks trouwens.
Zal ik doen, ga maffen. Om 8 uur koeien voeren in Deutschlandquote:
Google Flights is de bomquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor vliegtickets bedoel je? Ze hebben vaak groot geadverteerd op treinstations op die borden en zodoende heen ik wel es op hun site gekeken. Maar idd, wat een kut site, ik werd er niets wijzer uit.
Ken je deze? Fijne website vind ik
http://www.lowcostairlines.nl
Ryanair staat er niet op, maar dat komt omdat Ryanair een "mensen weten ons toch wel te vinden"-attitude heeft.quote:
Geld is niet zo belangrijk. I kwil gewoon op een fatsoenlijk tijdstip aankomen en vertrekken, zonder achterlijke overstaps als 01:40 x 05:20 Oslo airport of zo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ryanair staat er niet op, maar dat komt omdat Ryanair een "mensen weten ons toch wel te vinden"-attitude heeft.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geld is niet zo belangrijk. I kwil gewoon op een fatsoenlijk tijdstip aankomen en vertrekken, zonder achterlijke overstaps als 01:40 x 05:20 Oslo airport of zo.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien zijn er wel comfortabele directe vluchten van Schiphol naar Trondheim of zo. Hotelletje daar, volgende ochtend BOEM etc
Ryanairquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ryanair staat er niet op, maar dat komt omdat Ryanair een "mensen weten ons toch wel te vinden"-attitude heeft.
Zo Fles, constructief bezig geweest nog vannachtquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
AMS - TRD kan nog goedkoper. TRD - LYR kost wel flink knaken, maar okee. Weekje gruwelijkheid in Augustus gepland. Voor nog geen 1200 ballen inclusief hotel. Oh well, hotel in LYR. In TRD moet ik er nog 2 hotelletjes bij scoren.
Je kan ook gaan lopen. Nog goedkoper.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn verontwaardiging dat ik 5 euro voor de bus moet betalen van charleroi naar charleroi airport.
Dat is toch behoorlijk doorpezen voor een week vakantiequote:Op zaterdag 4 april 2015 11:11 schreef Ajaxfan het volgende:
Scandinavië is wel in trek zie ik. Mijn week vakantie van de zomer.
[ afbeelding ]
Vooral die 24 uur zonlicht lijkt mij gaaf. Nog 11 weken.![]()
Amsterdam > Oslo (1 dag daar) - Oslo > Kirkenes (1 dag daar) > Hurtigruten > Trondheim (1 dag daar).quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:26 schreef bork het volgende:
[..]
Dat is toch behoorlijk doorpezen voor een week vakantie, veel plezier alvast
.
nb: welke functie van maps is zo'n kaartje met die lijnen?
Hmm, ik doe denk ik iets verkeerds ik kan alleen maar toevoegen en wijzigen op maps van anderenquote:Het is best ambitieus inderdaad. https://www.google.nl/mapmaker
Voor bewerkingen moet u zich aanmelden met uw Google-account.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:42 schreef bork het volgende:
[..]
Hmm, ik doe denk ik iets verkeerds ik kan alleen maar toevoegen en wijzigen op maps van anderen.
Dat ben ik, volgende week heb ik meer tijd, moet nu op pad, bedankt voor je hulp!quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:50 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Voor bewerkingen moet u zich aanmelden met uw Google-account.
Ah dan zou met de knop 'nieuw' je een nieuwe aan moeten kunnen maken nadat je een startlocatie kiest. No problemo trouwens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:10 schreef bork het volgende:
[..]
Dat ben ik, volgende week heb ik meer tijd, moet nu op pad, bedankt voor je hulp!
Ah, een reisleider heb ik ook al zie ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 08:37 schreef bork het volgende:
Be sure to pick up the free Longyearbyen 78° North pamphlet (available at the airport and most lodges), which has a detailed map of the city and listings of all its facilities.
stoomtrein? Waarheen? Welke richting?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, rijdt er ineens een stoomtrein hier langs mijn neus. Had ik dat even EEN minuut eerder geweten....
You tell me.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:24 schreef greavy het volgende:
[..]
stoomtrein? Waarheen? Welke richting?
Geen idee. Ik hoorde een fluit en ik zag wat ouwe groene bakken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:28 schreef greavy het volgende:
2 stoomlocs en rijtuigen in het midden ofzo zeker?
Hoe lang duurt dat al met al? Connexxion lijn 19 vanuit Breda is in een uurtje in Antwerpen-Linkeroever van waaruit je met de tram zo in het centrum staat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:07 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ik wil deze paasdagen een dagje antwerpen doen vanuit breda. Zijn werkzaamheden, dus je moet een bus naar noorderkempen pakken en dan vanaf daar de trein. Kan je voor dit stuk een kaartje kopen? Of moet je eentje via Roosendaal kopen ook al leg je totaal dat traject niet af op het laatste stukje na bij Antwerpen?
Mwoa, kan evt in Rijssen wel aan de kant hequote:Op zaterdag 4 april 2015 15:38 schreef Prins_Pils het volgende:
Zit die nu niet gruwelijk de IC in de weg, die er zes minuten achter hangt?
55 minuten. Die lijn 19 gaat pas tegen een uur of 12 voor het eerst dus niet heel handig. Maar volgens mij kan het niet, een kaartje via Noorderkempen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat al met al? Connexxion lijn 19 vanuit Breda is in een uurtje in Antwerpen-Linkeroever van waaruit je met de tram zo in het centrum staat.
Waar is die vandaan gekomen? Ik heb niets ongewoons gezien te Apeldoorn..quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:26 schreef Prins_Pils het volgende:
Ja, gezien! Rijdt NU bij Snipperling aansluiting! Bedankt voor het melden
quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:04 schreef DrNick het volgende:
Met een Lack-tafel van Vlissingen naar Groningen. Die tafel is going places.
Hehe, zet je oude tafel maar vast aan de kantquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tyfus wat een joekel van een tafel. Mag daar wel ruimte voor maken
Als je een kaartje Breda - Noorderkempen koopt zal je waarschijnlijk de prijs voor Breda - Roosendaal - Antwerpen - Noorderkempen betalen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:49 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
55 minuten. Die lijn 19 gaat pas tegen een uur of 12 voor het eerst dus niet heel handig. Maar volgens mij kan het niet, een kaartje via Noorderkempen.
Dus gewoon maar normaal Breda - Antwerpen doen via Roosendaal. En eventueel ns traject gratis omdat je geen ns traject aflegt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je een kaartje Breda - Noorderkempen koopt zal je waarschijnlijk de prijs voor Breda - Roosendaal - Antwerpen - Noorderkempen betalen.
stappenplan om dit op te lossen:quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:10 schreef b2py het volgende:
Trouwens, ik zat net VIRM 9520 van Enschede naar Utrecht, en het was even wennen maar ik hoorde weer het gepiep van de tractie-installatie.. Iemand enig idee? Deurtje niet goed dichtgedaan van kast er omheen?
Nee dat is het stappenplan voor die stoomtrein in Hengelo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:34 schreef greavy het volgende:
[..]
stappenplan om dit op te lossen:
1. Zet de trein stil
2. Evacueer de trein
3. Steek de trein in de fik op meerdere plekken tegelijk
4. Wacht zolang mogelijk met de brandweer bellen
5. Vraag daarna voor een overbrenging naar Beverwijk Hoogovens Centraal
Of werkt dat niet zo?
Mooi. Ik heb ook autismequote:Op zaterdag 4 april 2015 11:06 schreef greavy het volgende:
Laatst had ik hier aangehaald over de Belgische Jeno en zijn vader, die wekelijks naar Antwerpen Centraal gaan, omdat Jeno autisme heeft? Hij vind de roltrappen daar machtig enzo.
NMBS heeft inmiddels het ritje Thalys aangeboden, en gebeurt binnenkort. Ook heeft de vader een jaarkaart naar Antwerpen Centraal voor hem en zijn zoon gekregen.
Jij hebt alleen geen levensbedreigende ziekte waardoor onbekend is hoe lang je nog kan leven..quote:
Alsof jij weet wanneer je doodgaatquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Jij hebt alleen geen levensbedreigende ziekte waardoor onbekend is hoe lang je nog kan leven..
klopt, was ik er vergeten bij te zetten. Hij heeft geen 2 jaar meer te gaan stond in een artikel, maar kan ook morgen al over zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Jij hebt alleen geen levensbedreigende ziekte waardoor onbekend is hoe lang je nog kan leven..
stoomtreinen zijn tof.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee dat is het stappenplan voor die stoomtrein in Hengelo.
Haha, nice.quote:
Stiekem denk ik dat ik niet dood gaat, want ik wil me wel laten invriezen. Dat moet wel mogelijk zijn over een jaar of 50. En dan over 300 jaar tot leven wekken en een exoskelet om me heen bouwen. Mensheidquote:
...en dat allemaal voor de KANS op een stoomtreinloze wereld. Je gaat wel een beetje ver denk ik hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat ik niet dood gaat, want ik wil me wel laten invriezen. Dat moet wel mogelijk zijn over een jaar of 50. En dan over 300 jaar tot leven wekken en een exoskelet om me heen bouwen. Mensheid
Oh nee dat niet hoor. Maar die mogen wmb sowieso wel weg jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
...en dat allemaal voor de KANS op een stoomtreinloze wereld. Je gaat wel een beetje ver denk ik hoor.
Mooi zo. Aanpakken die gastquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:00 schreef greavy het volgende:
De spoorduwer van Rotterdam Blaak is vandaag opgepakt lees ik op Twitter
zoals gister gesuggereerd bij dwdd, taxichauffeurs als conducteur. Meppen die de zwartrijders wel in elkaar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een conducteur mishandeld http://nos.nl/artikel/202(...)deld-in-abcoude.html
Geef die lui gewoon een pistool mee.
Moeten de zwartrijders wel eerst een uberpopsticker op zich geplakt hebben hequote:Op zaterdag 4 april 2015 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
zoals gister gesuggereerd bij dwdd, taxichauffeurs als conducteur. Meppen die de zwartrijders wel in elkaar.
Nee hoor, taxichauffeurs meppen gewoon alles immekaarquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moeten de zwartrijders wel eerst een uberpopsticker op zich geplakt hebben he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |