Dat ben ik, volgende week heb ik meer tijd, moet nu op pad, bedankt voor je hulp!quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:50 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Voor bewerkingen moet u zich aanmelden met uw Google-account.
Ah dan zou met de knop 'nieuw' je een nieuwe aan moeten kunnen maken nadat je een startlocatie kiest. No problemo trouwens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:10 schreef bork het volgende:
[..]
Dat ben ik, volgende week heb ik meer tijd, moet nu op pad, bedankt voor je hulp!
Ah, een reisleider heb ik ook al zie ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 08:37 schreef bork het volgende:
Be sure to pick up the free Longyearbyen 78° North pamphlet (available at the airport and most lodges), which has a detailed map of the city and listings of all its facilities.
stoomtrein? Waarheen? Welke richting?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, rijdt er ineens een stoomtrein hier langs mijn neus. Had ik dat even EEN minuut eerder geweten....
You tell me.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:24 schreef greavy het volgende:
[..]
stoomtrein? Waarheen? Welke richting?
Geen idee. Ik hoorde een fluit en ik zag wat ouwe groene bakken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:28 schreef greavy het volgende:
2 stoomlocs en rijtuigen in het midden ofzo zeker?
Hoe lang duurt dat al met al? Connexxion lijn 19 vanuit Breda is in een uurtje in Antwerpen-Linkeroever van waaruit je met de tram zo in het centrum staat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:07 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ik wil deze paasdagen een dagje antwerpen doen vanuit breda. Zijn werkzaamheden, dus je moet een bus naar noorderkempen pakken en dan vanaf daar de trein. Kan je voor dit stuk een kaartje kopen? Of moet je eentje via Roosendaal kopen ook al leg je totaal dat traject niet af op het laatste stukje na bij Antwerpen?
Mwoa, kan evt in Rijssen wel aan de kant hequote:Op zaterdag 4 april 2015 15:38 schreef Prins_Pils het volgende:
Zit die nu niet gruwelijk de IC in de weg, die er zes minuten achter hangt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |