Dat ben ik, volgende week heb ik meer tijd, moet nu op pad, bedankt voor je hulp!quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:50 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Voor bewerkingen moet u zich aanmelden met uw Google-account.
Ah dan zou met de knop 'nieuw' je een nieuwe aan moeten kunnen maken nadat je een startlocatie kiest. No problemo trouwens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:10 schreef bork het volgende:
[..]
Dat ben ik, volgende week heb ik meer tijd, moet nu op pad, bedankt voor je hulp!
Ah, een reisleider heb ik ook al zie ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 08:37 schreef bork het volgende:
Be sure to pick up the free Longyearbyen 78° North pamphlet (available at the airport and most lodges), which has a detailed map of the city and listings of all its facilities.
stoomtrein? Waarheen? Welke richting?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, rijdt er ineens een stoomtrein hier langs mijn neus. Had ik dat even EEN minuut eerder geweten....
You tell me.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:24 schreef greavy het volgende:
[..]
stoomtrein? Waarheen? Welke richting?
Geen idee. Ik hoorde een fluit en ik zag wat ouwe groene bakken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:28 schreef greavy het volgende:
2 stoomlocs en rijtuigen in het midden ofzo zeker?
Hoe lang duurt dat al met al? Connexxion lijn 19 vanuit Breda is in een uurtje in Antwerpen-Linkeroever van waaruit je met de tram zo in het centrum staat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:07 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ik wil deze paasdagen een dagje antwerpen doen vanuit breda. Zijn werkzaamheden, dus je moet een bus naar noorderkempen pakken en dan vanaf daar de trein. Kan je voor dit stuk een kaartje kopen? Of moet je eentje via Roosendaal kopen ook al leg je totaal dat traject niet af op het laatste stukje na bij Antwerpen?
Mwoa, kan evt in Rijssen wel aan de kant hequote:Op zaterdag 4 april 2015 15:38 schreef Prins_Pils het volgende:
Zit die nu niet gruwelijk de IC in de weg, die er zes minuten achter hangt?
55 minuten. Die lijn 19 gaat pas tegen een uur of 12 voor het eerst dus niet heel handig. Maar volgens mij kan het niet, een kaartje via Noorderkempen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat al met al? Connexxion lijn 19 vanuit Breda is in een uurtje in Antwerpen-Linkeroever van waaruit je met de tram zo in het centrum staat.
Waar is die vandaan gekomen? Ik heb niets ongewoons gezien te Apeldoorn..quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:26 schreef Prins_Pils het volgende:
Ja, gezien! Rijdt NU bij Snipperling aansluiting! Bedankt voor het melden
quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:04 schreef DrNick het volgende:
Met een Lack-tafel van Vlissingen naar Groningen. Die tafel is going places.
Hehe, zet je oude tafel maar vast aan de kantquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tyfus wat een joekel van een tafel. Mag daar wel ruimte voor maken
Als je een kaartje Breda - Noorderkempen koopt zal je waarschijnlijk de prijs voor Breda - Roosendaal - Antwerpen - Noorderkempen betalen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:49 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
55 minuten. Die lijn 19 gaat pas tegen een uur of 12 voor het eerst dus niet heel handig. Maar volgens mij kan het niet, een kaartje via Noorderkempen.
Dus gewoon maar normaal Breda - Antwerpen doen via Roosendaal. En eventueel ns traject gratis omdat je geen ns traject aflegt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je een kaartje Breda - Noorderkempen koopt zal je waarschijnlijk de prijs voor Breda - Roosendaal - Antwerpen - Noorderkempen betalen.
stappenplan om dit op te lossen:quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:10 schreef b2py het volgende:
Trouwens, ik zat net VIRM 9520 van Enschede naar Utrecht, en het was even wennen maar ik hoorde weer het gepiep van de tractie-installatie.. Iemand enig idee? Deurtje niet goed dichtgedaan van kast er omheen?
Nee dat is het stappenplan voor die stoomtrein in Hengelo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:34 schreef greavy het volgende:
[..]
stappenplan om dit op te lossen:
1. Zet de trein stil
2. Evacueer de trein
3. Steek de trein in de fik op meerdere plekken tegelijk
4. Wacht zolang mogelijk met de brandweer bellen
5. Vraag daarna voor een overbrenging naar Beverwijk Hoogovens Centraal
Of werkt dat niet zo?
Mooi. Ik heb ook autismequote:Op zaterdag 4 april 2015 11:06 schreef greavy het volgende:
Laatst had ik hier aangehaald over de Belgische Jeno en zijn vader, die wekelijks naar Antwerpen Centraal gaan, omdat Jeno autisme heeft? Hij vind de roltrappen daar machtig enzo.
NMBS heeft inmiddels het ritje Thalys aangeboden, en gebeurt binnenkort. Ook heeft de vader een jaarkaart naar Antwerpen Centraal voor hem en zijn zoon gekregen.
Jij hebt alleen geen levensbedreigende ziekte waardoor onbekend is hoe lang je nog kan leven..quote:
Alsof jij weet wanneer je doodgaatquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Jij hebt alleen geen levensbedreigende ziekte waardoor onbekend is hoe lang je nog kan leven..
klopt, was ik er vergeten bij te zetten. Hij heeft geen 2 jaar meer te gaan stond in een artikel, maar kan ook morgen al over zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Jij hebt alleen geen levensbedreigende ziekte waardoor onbekend is hoe lang je nog kan leven..
stoomtreinen zijn tof.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee dat is het stappenplan voor die stoomtrein in Hengelo.
Haha, nice.quote:
Stiekem denk ik dat ik niet dood gaat, want ik wil me wel laten invriezen. Dat moet wel mogelijk zijn over een jaar of 50. En dan over 300 jaar tot leven wekken en een exoskelet om me heen bouwen. Mensheidquote:
...en dat allemaal voor de KANS op een stoomtreinloze wereld. Je gaat wel een beetje ver denk ik hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat ik niet dood gaat, want ik wil me wel laten invriezen. Dat moet wel mogelijk zijn over een jaar of 50. En dan over 300 jaar tot leven wekken en een exoskelet om me heen bouwen. Mensheid
Oh nee dat niet hoor. Maar die mogen wmb sowieso wel weg jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
...en dat allemaal voor de KANS op een stoomtreinloze wereld. Je gaat wel een beetje ver denk ik hoor.
Mooi zo. Aanpakken die gastquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:00 schreef greavy het volgende:
De spoorduwer van Rotterdam Blaak is vandaag opgepakt lees ik op Twitter
zoals gister gesuggereerd bij dwdd, taxichauffeurs als conducteur. Meppen die de zwartrijders wel in elkaar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een conducteur mishandeld http://nos.nl/artikel/202(...)deld-in-abcoude.html
Geef die lui gewoon een pistool mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |