Hoe dan ook, ryanair met 10 euro vanuit belgie naar oslo of stockholm is de goedkoopste optie die ik zie richting het noorden, gevolgd door norwegian.quote:
Ik ookquote:
Doen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar Spitsbergen laat ik nog even voor een volgende keer. Mijn PR is nu 68º 38' en dat zou ik graag dit jaar over de 70º heen tikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens in de sahara op een kameel gezetenquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuidelijker dan Dubai ben ik nog nooit geweest, dus dat is totaal niet spannend
Ik heb weleens in Chitwan op een olifant gezeten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de sahara op een kameel gezeten
https://www.flysas.com/uk/flights/lakselv/ daar kun naar vliegen, veel plezier.quote:
Vliegen voor 8 euro? Moet je dan zelf meetrappen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:59 schreef Yreal het volgende:
Maar kom nou fles, als je voor 8 euro van belgie naar noorwegen vliegt, dan is het toch fucking lame dat de bus naar het vliegveld al 5 euro is.
Dan win ik net denk ik, San Cristobal de Las Casas, MEX.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuidelijker dan Dubai ben ik nog nooit geweest, dus dat is totaal niet spannend
Vandaar ook mijn verontwaardiging dat ik 5 euro voor de bus moet betalen van charleroi naar charleroi airport.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vliegen voor 8 euro? Moet je dan zelf meetrappen?
Ik heb wel eens in het Amstelpark op een pony gezetenquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb weleens in Chitwan op een olifant gezeten.
Boeit mij die midnachtzon. Cijfers gaat het omquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:22 schreef bork het volgende:
[..]
https://www.flysas.com/uk/flights/lakselv/ daar kun naar vliegen, veel plezier.
Is Finnmark, vaste land boven de 70 graden, dat wilde je toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeit mij die midnachtzon. Cijfers gaat het om
Qualifiesquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:25 schreef bork het volgende:
[..]
Is Finnmark, vaste land boven de 70 graden, dat wilde je toch?
Eelde-Gdansk vanaf ¤9,99quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vliegen voor 8 euro? Moet je dan zelf meetrappen?
neuh versch van de prorail treinpad aanvraag sitequote:Op vrijdag 3 april 2015 22:36 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Huh heb je daar een artikeltje van? Ik kan er niks van vinden?
mwoah, voor dat geld kom ik wel in Eelde. Vanuit Stad zelf zelfs wel op en neer voor dat geldquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar om vanuit de bewoonde wereld in Eelde te komen ben je een veelvoud van die ¤ 9,99 kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |