Charleroi en Rygge Flesquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN DEVENTE R_ UTRECHT IS AL 11 EURO NOGWATBEStAAN ER NOG SITES WAAR ET GOEKOPER KAN???
Was op die dag 100 euro. Voor die 90 euro ga ik dan wel even moeilijk doen. Terug vliegt norwegian wel gewoon voor 22 euro naar schipholquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:59 schreef bork het volgende:
[..]
Charleroi en Rygge Flesdat vertik ik om van die aftanse plekken te vertrekken, gewoon norwayair, netjes Schiphol - Oslo en 4-5 tientjes, beter
.
Dat vroeg je niet !quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
rygge? Ik dacht toch meer aan Tromso of zo.
Ik waarschijnlijk vroeger ook hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Was op die dag 100 euro. Voor die 90 euro ga ik dan wel even moeilijk doen. Terug vliegt norwegian wel gewoon voor 22 euro naar schiphol
5 euro is ook niks, niet zeike.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:59 schreef Yreal het volgende:
Maar kom nou fles, als je voor 8 euro van belgie naar noorwegen vliegt, dan is het toch fucking lame dat de bus naar het vliegveld al 5 euro is.
Precies, Tromso - Amsterdam kan voor 91,40 btw, hoe je in Tromso komt is vers 2quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 euro is ook niks, niet zeike.
En naar WAAR in Noorwegen? Rygge ben je nog nergens. Dan moet het allemaal nog beginnen.
Tuurlijk wel, de hele reden dat je met ryanair vliegt is dat je graag neukt om iedere euroquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 euro is ook niks, niet zeike.
En naar WAAR in Noorwegen? Rygge ben je nog nergens. Dan moet het allemaal nog beginnen.
Wat snap je niet aanquote:
rygge is 59º22' noord. Dat is niet wat ik "vrij scherp" zou noemen, sorryquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarheen precies? Ik wil ook wel. Heb wel zin om mijn noordelijkheidsrecord dit jaar nog een schop te geven, al staat het al vrij scherp ( al zeg ik het zelf)
Niet vanwege de scratch cards?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de hele reden dat je met ryanair vliegt is dat je graag neukt om iedere euro
Ik wil dat echt wel een keer gaan proberen in september of zoquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:04 schreef bork het volgende:
[..]
Precies, Tromso - Amsterdam kan voor 91,40 btw, hoe je in Tromso komt is vers 2
Wat een crisis is dat. Gelukkig zit ik toch altijd gehurkt naar mijn tafeltje te kijken, high van de kalmeringsmiddelen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:05 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Niet vanwege de scratch cards?
Gisteren vluchtje voor oktober naar PMI geboekt mevr. Bork kreeg het gisteren op haar heupen, met German Wings!quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dat echt wel een keer gaan proberen in september of zo
Wie is PMI?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:08 schreef bork het volgende:
[..]
In oktober vluchtje naar PMI geboekt mevr. Bork kreeg het gisteren op haar heupen, met German Wings!
Je vraag waar ik heen ging, en dat was rygge. Of ben ik nou gewoon scheef?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan
[..]
rygge is 59º22' noord. Dat is niet wat ik "vrij scherp" zou noemen, sorry
Palma de Mallorcaquote:
Da's wel knap om het fout te schrijven. "ll" is een "j" klank in het Spaans dat is te moeilijk voor Engelsen en die maken er Majorca van.quote:
Mods vertrouwen erop dat wij het zelf wel regelen, en dat doen we ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:09 schreef Yreal het volgende:
Benieuwd of de mods zo komen zeuren dat we EN offtopic gaan, EN afkortingen gebruiken
Ja offtopic, je kan toch met zo'n pakketboot in 7 dagen ofzo naar het Noorden van Noorwegen, is dat niks, Fles?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:09 schreef Yreal het volgende:
Benieuwd of de mods zo komen zeuren dat we EN offtopic gaan, EN afkortingen gebruiken
Spitsbergenquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mods vertrouwen erop dat wij het zelf wel regelen, en dat doen we ook![]()
Jullie wisten al dat er een stoomlocje en wat wagonnetjes on static display staan op Spitsbergen he?Daar wil ik ook graag eens heen
quote:Quoted voor nageslachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |