Maar als je dat wenst te zeggen is het nog altijd meneer de kut Groninger voor jouquote:
Rot lekker op of zoquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar als je dat wenst te zeggen is het nog altijd meneer de kut Groninger voor jou
Voor vliegtickets bedoel je? Ze hebben vaak groot geadverteerd op treinstations op die borden en zodoende heen ik wel es op hun site gekeken. Maar idd, wat een kut site, ik werd er niets wijzer uit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
dat tix.nl is ook een site van niks trouwens.
Zal ik doen, ga maffen. Om 8 uur koeien voeren in Deutschlandquote:
Google Flights is de bomquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor vliegtickets bedoel je? Ze hebben vaak groot geadverteerd op treinstations op die borden en zodoende heen ik wel es op hun site gekeken. Maar idd, wat een kut site, ik werd er niets wijzer uit.
Ken je deze? Fijne website vind ik
http://www.lowcostairlines.nl
Ryanair staat er niet op, maar dat komt omdat Ryanair een "mensen weten ons toch wel te vinden"-attitude heeft.quote:
Geld is niet zo belangrijk. I kwil gewoon op een fatsoenlijk tijdstip aankomen en vertrekken, zonder achterlijke overstaps als 01:40 x 05:20 Oslo airport of zo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ryanair staat er niet op, maar dat komt omdat Ryanair een "mensen weten ons toch wel te vinden"-attitude heeft.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geld is niet zo belangrijk. I kwil gewoon op een fatsoenlijk tijdstip aankomen en vertrekken, zonder achterlijke overstaps als 01:40 x 05:20 Oslo airport of zo.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien zijn er wel comfortabele directe vluchten van Schiphol naar Trondheim of zo. Hotelletje daar, volgende ochtend BOEM etc
Ryanairquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ryanair staat er niet op, maar dat komt omdat Ryanair een "mensen weten ons toch wel te vinden"-attitude heeft.
Zo Fles, constructief bezig geweest nog vannachtquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
AMS - TRD kan nog goedkoper. TRD - LYR kost wel flink knaken, maar okee. Weekje gruwelijkheid in Augustus gepland. Voor nog geen 1200 ballen inclusief hotel. Oh well, hotel in LYR. In TRD moet ik er nog 2 hotelletjes bij scoren.
Je kan ook gaan lopen. Nog goedkoper.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn verontwaardiging dat ik 5 euro voor de bus moet betalen van charleroi naar charleroi airport.
Dat is toch behoorlijk doorpezen voor een week vakantiequote:Op zaterdag 4 april 2015 11:11 schreef Ajaxfan het volgende:
Scandinavië is wel in trek zie ik. Mijn week vakantie van de zomer.
[ afbeelding ]
Vooral die 24 uur zonlicht lijkt mij gaaf. Nog 11 weken.![]()
Amsterdam > Oslo (1 dag daar) - Oslo > Kirkenes (1 dag daar) > Hurtigruten > Trondheim (1 dag daar).quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:26 schreef bork het volgende:
[..]
Dat is toch behoorlijk doorpezen voor een week vakantie, veel plezier alvast
.
nb: welke functie van maps is zo'n kaartje met die lijnen?
Hmm, ik doe denk ik iets verkeerds ik kan alleen maar toevoegen en wijzigen op maps van anderenquote:Het is best ambitieus inderdaad. https://www.google.nl/mapmaker
Voor bewerkingen moet u zich aanmelden met uw Google-account.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:42 schreef bork het volgende:
[..]
Hmm, ik doe denk ik iets verkeerds ik kan alleen maar toevoegen en wijzigen op maps van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |