quote:
ok doeiquote:
shotsquote:
wow heb jij de regels van klb radio verzonnen ;oquote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Regels zijn regels vriend. Ik verzin ze ook niet.
Haha grapje die regel is wel van mij.
Wie.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik werd verliefd op iemand anders
ja die blauwen zijn er steeds nietquote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
ze moeten dezen shit gewoon reeksen heb je die bullshit ook niet
Alleen van Lapo.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wow heb jij de regels van klb radio verzonnen ;o
ik koester geen wrokquote:
jij doet anders leuk tegen mijquote:
fylax heeft slechte invloed op jequote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef politiekman het volgende:
Ik was me van geen kwaad bewust, blijkbaar ben ik nu de duivel hemzelf
jij bent weblogger?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef politiekman het volgende:
Ik was me van geen kwaad bewust, blijkbaar ben ik nu de duivel hemzelf
nog een reden waarom jij mod had moeten wordenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die blauwen zijn er steeds niet
Jaquote:
echt ehquote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nog een reden waarom jij mod had moeten worden
#struggle
ewaaquote:
beetje wel maar ik kan er naar luisteren heel raarquote:
Zal ik het met een grote boombox onder je raam komen spelen? Of heb je dan liever Peter gabriel.quote:
copacobanaquote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik het met een grote boombox onder je raam komen spelen? Of heb je dan liever Peter gabriel.
tijdens radio klb is de leef altijd goedquote:
nat geregend gvd ,quote:
hey broer van werkmanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef politiekman het volgende:
Als ik je op je pik getrapt heb eend, excuses nog hé
ja kom onder mijn raamquote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik het met een grote boombox onder je raam komen spelen? Of heb je dan liever Peter gabriel.
nee cool kids is eropquote:
quote:
ja maar dat heb ik bewust gedaanquote:
-quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staan nog 2 verzoekjes van mij open, bereid je maar voor.
wat doe je op nachtdienst als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik voel me altijd treurig na een nachtdienst
anton aus tirolquote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staan nog 2 verzoekjes van mij open, bereid je maar voor.
ik snap vaak ook niet waarom mensen de muziek die ik luister kut vinden, maar zo gaan die dingen nu eenmaalquote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Snap overigens niet wat hier zo kut aan is?
ik denk niet dat wij nog vrienden kunnen zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja en na het liedje mag je naar binnen via het raam
omdat jouw muziek kut isquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap vaak ook niet waarom mensen de muziek die ik luister kut vinden, maar zo gaan die dingen nu eenmaal
kut verkopenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat doe je op nachtdienst als ik vragen mag?
FOK!en, Facebooken, Popcorntimequote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat doe je op nachtdienst als ik vragen mag?
wow hermann, TARDIS. en ik zijn langer verloofd dan dat ik met jou vrienden benquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk niet dat wij nog vrienden kunnen zijn
Spannende avond gaan we belevenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja en na het liedje mag je naar binnen via het raam
dus je hebt al die tijd tegen mij zitten te liegen?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wow hermann, TARDIS. en ik zijn langer verloofd dan dat ik met jou vrienden ben
klinkt nog best chill lekker niemand die je lastigvalt. welk werkquote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
FOK!en, Facebooken, Popcorntime
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef richolio het volgende:
*zet radio klb aan*
*zet radio klb weer uit*
whehequote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef richolio het volgende:
*zet radio klb aan*
*zet radio klb weer uit*
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je hebt al die tijd tegen mij zitten te liegen?
ok, bekijk het maar.
ik heb niet tegen je gelogen, heb het gewoon niet verteld.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je hebt al die tijd tegen mij zitten te liegen?
ok, bekijk het maar.
omdat we dat al zijn toch?quote:
herman misschien?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
wie wilt mijn nieuwe beste vriend zijn?
Ziekenhuisquote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
klinkt nog best chill lekker niemand die je lastigvalt. welk werk
ik weet het ook niet mangquote:
nee, je mag wel een middelvinger inbeelden van mij naar jou toequote:Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb niet tegen je gelogen, heb het gewoon niet verteld.
mag ik je honden nog wel zien?
haha, nee.quote:
Ik misschien wel maar ik wacht ff reactie van eend112 afquote:Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
wie wilt mijn nieuwe beste vriend zijn?
wrm doe je me pijn hermannquote:
Wow SE en dp zou niet pikken.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, je mag wel een middelvinger inbeelden van mij naar jou toe
[..]
haha, nee.
aight ik wacht afquote:Op donderdag 2 april 2015 21:28 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik misschien wel maar ik wacht ff reactie van eend112 af
die nummers van jou zijn alleen goed als je nog in de puberfase zitquote:Op donderdag 2 april 2015 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En dan dit draaien_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja, jouw shit was zo slecht nog niet vergeleken met ditquote:Op donderdag 2 april 2015 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En dan dit draaien_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Godsamme wat een gelulquote:Op donderdag 2 april 2015 21:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nat geregend gvd ,
en alles weg gewaaid ,morgen de kas weer opbouwen
Aldus iemand die fan is van Taylor Swift en Ariana Grandequote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die nummers van jou zijn alleen goed als je nog in de puberfase zit
Deze man weetquote:
Dat was een matige remix. Het origineel is beter.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, jouw shit was zo slecht nog niet vergeleken met dit
denk niet dat hoink dat gaat draaienquote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef jatochneetoch het volgende:
Wordt hier nog een beetje schranz gedraait dan?[ afbeelding ][ afbeelding ]
ja, zit tenminste tekst in en krijg ik geen oortyfus vanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aldus iemand die fan is van Taylor Swift en Ariana Grande
I'm blue dabedie dabedaiquote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef jatochneetoch het volgende:
Wordt hier nog een beetje schranz gedraait dan?[ afbeelding ][ afbeelding ]
jaa echt heel irritant , de pepers gaan wel als een raketje , 40 verschillende soorten , als je keer in de buurt bent mag je paar stekkie's halenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Godsamme wat een gelul. Wij hebben gelukkig nog geen kas.
kutwijfquote:Op donderdag 2 april 2015 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, je mag wel een middelvinger inbeelden van mij naar jou toe
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
~Mutti 2k15
Deze moest hier
[ afbeelding ]
~Mutti 2k15
Deze moest hier
De enige manier om geen oortyfus van Ariana Grande te krijgen is het al te hebben, dus dat zegt niet zo heel veel.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, zit tenminste tekst in en krijg ik geen oortyfus van
ik hou ook wel van Taylor Swiftquote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, zit tenminste tekst in en krijg ik geen oortyfus van
[ afbeelding ]
~Mutti 2k15
Deze moest hier
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De enige manier om geen oortyfus van Ariana Grande te krijgen is het al te hebben, dus dat zegt niet zo heel veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harder zettenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
~Mutti 2k15
Deze moest hier
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]"Ik vindt"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!
hehequote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
~Mutti 2k15
Deze moest hier
"Vindt jij" inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was eigenlijk een vraag naar jou toe, zo van ''vindt jij haar gewoon geil?''
hahahahahahhahahaquote:Op donderdag 2 april 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was eigenlijk een vraag naar jou toe, zo van ''vindt jij haar gewoon geil?''
ja zeg dat eend ook wilquote:Op donderdag 2 april 2015 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet of ik nog een verzoekje mag maken
Welke is er aangevraagd?quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
WAAR BLIJVEN MIJN VERZOEKJES DAN?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
WAUWIEquote:
doe eens even normaal :Squote:
Okequote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe normaal ik hoop dat je date walgelijk is.
ik hoop dat jullie ongelukkig wordenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo vies jaloers zijn op onze pure liefde
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoink als je nu niet mijn verzoekje draait vraag ik Ariana Grande aan en dan krijgt iedereen hier oorkanker.
beter dan jouw dududududu met een piepende kabouterstem muziekquote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoink als je nu niet mijn verzoekje draait vraag ik Ariana Grande aan en dan krijgt iedereen hier oorkanker.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
habboquote:
En ook nog misgunnenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie ongelukkig worden
Dan komt fylaxquote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat was een matige remix van het origineel.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter dan jouw dududududu met een piepende kabouterstem muziek
vertekentquote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was een matige remix van het origineel.
Jammer dat Hoink de waarheid zo vertekend, had ik niet achter hem gezocht.
swsquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat maakt mijn dreigement alleen maar sterker.
ja ik vind het origineel daarvan eigenlijk ook best goed maar ik probeer nu stoer te doenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was een matige remix van het origineel.
Jammer dat Hoink de waarheid zo vertekent, had ik niet achter hem gezocht.
Eend zou niet doen hoor. Eerst hem verlaten en hem treinen laten koppen, en als ik je liefde afwijs met hangende pootjes terug.quote:
ik had ooit een bloemperkjequote:
mooi gedicht aberquote:Op donderdag 2 april 2015 21:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
En het bijbehorende liedje he hoink
vraag dan zelf wat aan jongquote:
heb ik al gedaan maar wordt niet gedraaidquote:
58.1quote:
wel leuk met het geluid uitquote:Op donderdag 2 april 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vind jij nou eigenlijk van T-Swift?
Hahaha, als ik nu eerlijk ga bekennen. Heb ik het nog best een tijdje gespeeld en was ik gok baas.quote:
doe eens normaal ;squote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
Een haiku voor VanderWoodsen:
ik hoop dat je valt
met je bedrog en leugens
laat eend eens met rust
Hier vind ik geen fluit aanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
Een haiku voor VanderWoodsen:
ik hoop dat je valt
met je bedrog en leugens
laat eend eens met rust
nou enquote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei, daar gaat het beetje respect dat ik voor jou had
Nee crip ze speelt met het hart van m'n vriend eend. Hij is zo onschuldig en ze maakt hem kapot.quote:
kende je ook UnknownDreams enzoquote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hahaha, als ik nu eerlijk ga bekennen. Heb ik het nog best een tijdje gespeeld en was ik gok baas.
Naja ken toch geen Marving Gayequote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wisten jullie dat Marving Gaye op 1 april door z'n vader is doodgeschoten. Geen grap.
okquote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee crip ze speelt met het hart van m'n vriend eend. Hij is zo onschuldig en ze maakt hem kapot.
Vandaag zou hij jarig zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wisten jullie dat Marving Gaye op 1 april door z'n vader is doodgeschoten. Geen grap.
ik trap niet in deze 2 aprilgrapquote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
Mhmm, nee? Had ze/hij een High Gamble ofzo?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kende je ook UnknownDreams enzo
Heb er toch spijt vanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee crip ze speelt met het hart van m'n vriend eend. Hij is zo onschuldig en ze maakt hem kapot.
neh was van die forums maar je zat zeker nooit op dat deelquote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef politiekman het volgende:
[..]
Mhmm, nee? Had ze/hij een High Gamble ofzo?
Haha neen,quote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
neh was van die forums maar je zat zeker nooit op dat deel
goede vraag maar straks komt de datingquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef madeliefff het volgende:
wat is er vanaaf op de planning? waarom staat dat nooit in de OP Hoink? :p
dating gaat zo beginnenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef madeliefff het volgende:
Je hebt mijn gedicht gemistquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef madeliefff het volgende:
is compleet in het water (haha) gevallenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoorde er is interview met niels ?
hoelaat
no commentquote:Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
zo lekker een kinder bueno naar binnen zuigen
Viezerikquote:Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
zo lekker een kinder bueno naar binnen zuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |