omdat jouw muziek kut isquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap vaak ook niet waarom mensen de muziek die ik luister kut vinden, maar zo gaan die dingen nu eenmaal
kut verkopenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat doe je op nachtdienst als ik vragen mag?
FOK!en, Facebooken, Popcorntimequote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat doe je op nachtdienst als ik vragen mag?
wow hermann, TARDIS. en ik zijn langer verloofd dan dat ik met jou vrienden benquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk niet dat wij nog vrienden kunnen zijn
Spannende avond gaan we belevenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja en na het liedje mag je naar binnen via het raam
dus je hebt al die tijd tegen mij zitten te liegen?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wow hermann, TARDIS. en ik zijn langer verloofd dan dat ik met jou vrienden ben
klinkt nog best chill lekker niemand die je lastigvalt. welk werkquote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
FOK!en, Facebooken, Popcorntime
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef richolio het volgende:
*zet radio klb aan*
*zet radio klb weer uit*
whehequote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef richolio het volgende:
*zet radio klb aan*
*zet radio klb weer uit*
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je hebt al die tijd tegen mij zitten te liegen?
ok, bekijk het maar.
ik heb niet tegen je gelogen, heb het gewoon niet verteld.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je hebt al die tijd tegen mij zitten te liegen?
ok, bekijk het maar.
omdat we dat al zijn toch?quote:
herman misschien?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
wie wilt mijn nieuwe beste vriend zijn?
Ziekenhuisquote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
klinkt nog best chill lekker niemand die je lastigvalt. welk werk
ik weet het ook niet mangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |