beter dan jouw dududududu met een piepende kabouterstem muziekquote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoink als je nu niet mijn verzoekje draait vraag ik Ariana Grande aan en dan krijgt iedereen hier oorkanker.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoink als je nu niet mijn verzoekje draait vraag ik Ariana Grande aan en dan krijgt iedereen hier oorkanker.
habboquote:
En ook nog misgunnenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie ongelukkig worden
Dan komt fylaxquote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat was een matige remix van het origineel.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter dan jouw dududududu met een piepende kabouterstem muziek
vertekentquote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was een matige remix van het origineel.
Jammer dat Hoink de waarheid zo vertekend, had ik niet achter hem gezocht.
swsquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat maakt mijn dreigement alleen maar sterker.
ja ik vind het origineel daarvan eigenlijk ook best goed maar ik probeer nu stoer te doenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was een matige remix van het origineel.
Jammer dat Hoink de waarheid zo vertekent, had ik niet achter hem gezocht.
Eend zou niet doen hoor. Eerst hem verlaten en hem treinen laten koppen, en als ik je liefde afwijs met hangende pootjes terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |