kende je ook UnknownDreams enzoquote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hahaha, als ik nu eerlijk ga bekennen. Heb ik het nog best een tijdje gespeeld en was ik gok baas.
Naja ken toch geen Marving Gayequote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wisten jullie dat Marving Gaye op 1 april door z'n vader is doodgeschoten. Geen grap.
okquote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee crip ze speelt met het hart van m'n vriend eend. Hij is zo onschuldig en ze maakt hem kapot.
Vandaag zou hij jarig zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wisten jullie dat Marving Gaye op 1 april door z'n vader is doodgeschoten. Geen grap.
ik trap niet in deze 2 aprilgrapquote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
Mhmm, nee? Had ze/hij een High Gamble ofzo?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kende je ook UnknownDreams enzo
Heb er toch spijt vanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee crip ze speelt met het hart van m'n vriend eend. Hij is zo onschuldig en ze maakt hem kapot.
neh was van die forums maar je zat zeker nooit op dat deelquote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef politiekman het volgende:
[..]
Mhmm, nee? Had ze/hij een High Gamble ofzo?
Haha neen,quote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
neh was van die forums maar je zat zeker nooit op dat deel
goede vraag maar straks komt de datingquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef madeliefff het volgende:
wat is er vanaaf op de planning? waarom staat dat nooit in de OP Hoink? :p
dating gaat zo beginnenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef madeliefff het volgende:
Je hebt mijn gedicht gemistquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef madeliefff het volgende:
is compleet in het water (haha) gevallenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoorde er is interview met niels ?
hoelaat
no commentquote:Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
zo lekker een kinder bueno naar binnen zuigen
Viezerikquote:Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
zo lekker een kinder bueno naar binnen zuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |